öljyhieronnan sinua kaipaavalta mieheltä?
Ottaisitko nainen vastaan...
24
433
Vastaukset
- Anonyymi
Mikäs siinä kunhan ei käytä esim. rypsiöljyä tai muuta ei niin mukavia öljyjä koska on niin herkkä hipiä. Olen kyllä aika herkkä kutiamaan että en tiedä tuntuuko sitten niin hyvältä.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🍒 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17928168b
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
No sehän riippuu täysin siitä, kuka se mies on.
- Anonyymi
Ottaisin toki vastaan, se tulisi ihan tarpeeseen.
- Anonyymi
Jalkahieronta käy.
- Anonyymi
Jäteöljyllä varmaan valelisi. 😬
- Anonyymi
Jos olisi siltä, jota itse kaipaan, ottaisin vastaan. Ottaisin vaikka ja mitä.
- Anonyymi
Jos hän oli se ketä kaipaan niin kyllä kiitos.
- Anonyymi
No jos hän kaipaa minua, mutta minä en häntä. En ottaisi.
- Anonyymi
No millä kirjaimella nimesi alkaa?
- Anonyymi
Sitten jäät paitsi siitäkin yhdestä ihanuudesta...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No millä kirjaimella nimesi alkaa?
Ei kai sillä väliä ole. Sillä kirjaimella nimittäin. On aika yleinen kirjain täällä.
A
- Anonyymi
Enpä tiedä... Mieluummin antaisin kuin vastaanottaisin.
- Anonyymi
Ilo mielin ottaisin,mutta vain yhdeltä tietyltä mieheltä. Muut ei koske minuun pitkällä tikullakaan.💞
- Anonyymi
Sitten vaan tositoimiin.
Hartiat on kyllä aivan jumissa, eli kävisi mulle.
- Anonyymi
Erityisesti rintoja ja peppua hieroisin. Luonnon liukasteet omasta takaa.
- Anonyymi
Ottaisin, vaatisin sitä.
- Anonyymi
Se tiedetään, mutta et multa vaan palstamieheltäsi
- Anonyymi
Vaatia saa tietysti, kun ei liian vakavasti.
- Anonyymi
Tyhmä kysymys 🤣🙃😁😄😆🎶😊
- Anonyymi
Ensin hartiat ja niska.... Seuraavaksi selkä..... Pakarat ja jalat....
En ole varma pysyisikö sormet vain näissä ?
Kaunotar hieroisin sinua mielelläni ja kauan.... - Anonyymi
Tarkemmin ajateltuna tuollainen öljyhieronta tuntuisi varmasti hänen käsillä suoritettuna liian hyvältä..
Saattaisi johtaa aika mukaviin seurauksiin :) - Anonyymi
Mä oon eri mies ja mulla on tapana hieroa kokonaisvaltaisesti eli kummatkin puolet - edestä ja takaa. Muutenhan se jää vaillinaiseksi. En oo kylläkään tarjoomassa hierontaa. Yhdelle mieleeni ja myös sydämeeni jääneelle sitä voisin pyynnöstä antaa. Sellainen muutaman tunnin kokovartalohieronta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976008Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442827- 442297
- 932049
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291395- 771362
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2941346Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131297Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61226