Ei ehkä suoranaisesti kuulu tälle palstalle, mutta kysynpä kumminkin, että mitä helvettiä tämä tarkoittaa:
https://yle.fi/a/74-20040265
Mikä vika on ihmisillä päässä, että varta vasten nähdään vaivaa ja lähdetään ottamaan pataan?
Hangon regatta
7
396
Vastaukset
- Anonyymi
Ne riidan haastajat eivät yleensä ota pataan koska niillä on kokemusta.
- Anonyymi
No kipeetä voi silti tulla. Eli mikä on koko homman pointti ja idea?
- Anonyymi
Poliisi ei voi vahvistaa, että olisivat tulleet riitaa haastamaan, sanottiin jutussa. Siis ihan normaalia touhua, ei sen kummempaa. Taas tehtiin tyhjästä uutinen.
- Anonyymi
Ja Elvis oli kala? Uutisessa nimenomaan tuotiin esiin se, että uutena ilmiönä oli paikalle tappelemaan tulleet ulkopaikkakuntalaiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja Elvis oli kala? Uutisessa nimenomaan tuotiin esiin se, että uutena ilmiönä oli paikalle tappelemaan tulleet ulkopaikkakuntalaiset.
Purjehdus on kontaktilaji 😁.
Olin itse Hangossa usein regatan aikana joskus yli kymmenen vuotta sitten ja aika vähän siinä touhussa oli järkeä silloinkaan. Eikä se järki pakottanut veneilläkään saapujia kun useammin kuin kerran piti viranomaisvoimin tyhjennyttää kutsumaton vieras omalta laituripaikalta, että yleensä sai köydet kiinni.
- Anonyymi
Varmaan kyseessä on ollut buster liiga, vaikka sitä ei uutisissa suoraan mainittu.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 473612
- 1053375
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342641Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262328- 201829
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51719- 1821698
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3841417- 271297
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91118