Kekkonen suuteli aina Neuvostoliiton johtajia päivällä poskelle ja iltaisin suulle. Pystyykö Sauli tähän luottamuksen osoitukseen vai onko hänen jälkeensä tuleva Pekka Haavisto oikea mies tähän tehtävään, hah hah haaa!!!...
Miesten välinen suudelma
19
308
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonen ei ole suudellut neuviostoliiton johtajia sinulla on poika nyt väärää tietoa tullut jostain,
- Anonyymi
Kokkolan turkistuottajat kuulemma aina suutelevat toisiansa,tavatessaan.
Milloin Ruotsalolla,milloin Hillissä ja milloin taas Vuolteella.
Se kuulemma lisää endorfiineja ja täten antaa voimis turkishuutokaupan lähestyessä.- Anonyymi
Kieltämättä hieman erikoista mutta lienee se nykyään sallittua? näin asian vierestä kysyn sinulta koska ilmeisesti kannatat luonnonsuojelua ja muutenkin vihreää liikkettä en minä sinua tietenkään siitä tuomitse,Asiahan on sinun oma valintasi mutta nyt itse kysymykseen eli mitäs mieltä olet pitäisikö se käytetty kondomi heittää roskiin vaiko sittenkin veecee pyttyyn vaiko naapurin postiloojaan? siis mikä on sinun oma mielipiteesi niinkuin vireän linjan asiantuntijana? Kiitos etutassuun vielä.
- Anonyymi
Meillä Kokoomuksrssamme tuota öhöm....vanhaa keskustalaista tapaa on pyritty välttelemään tarkoituksella.
Siinä katoaa helppsti lompakko.
Miten muuten,asiasta toiseen,onko Kokkolassa turkistuottajat milloinkasn eläneet yli varojensa? Keuruulla pioneeripataljoonassa sain kokea miehen suudelman luutnantti Paleniuksen toimesta ja se muutti elämäni. Tuohon aikaan oli vielä miesten keskinäinen kanssakäyminen kiellettyä ja solmin kulissi avioliiton Marja-Liisan kanssa myöhemmin. Saimme myös kaksi lasta keinohedelmöityksellä joihin pidän yhteyttä edelleen. Tulevan presidentin Pekka Haaviston aikana saamme tottua tähän uuteen ilmiöön miespareista tarkemmin. Tosin onhan näitä jo nyt kuten hyvä ystäväni ja puoluetoverini Sebastian Tynkkynen ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa
Onko tämä totta?
- Anonyymi
Näin sinut kerran suutelemassa alokasta eräällä leirillä olit niin palavan intohimoinen että et edes huomannnut taakse poistu! komentoja mutta onhan sinullakin tietty jo muisti mennyt ja tälle asialle saa nauraa minun luvallani
- Anonyymi
Kokkolassa ainakin suudellaan suulle...
- Anonyymi
Suuteleminen on epähygieenistä.
Meillä minkkitarhan takana aina taputellaan toisiamme olalle.Hyvin on toiminut.
Rakkokin tyhjenee samalla.
Onnistuu myöskin nahoituskiireiden keskellä. - Anonyymi
Meillä huomattiin sama,Kleemolasta itään päin.
- Anonyymi
Jos kärsii virtsan karkailusta,kannattaa tosiaan käydä joskus,vaikkapa suoraan aviovuoteesta,varjotalon takama taputtelemassa hartiaa.
Gynekoliginikin sanoi samaa.
Olen kokeillut,mieheni luvalla.
Voin vakuuttaa että toimii. - Anonyymi
Reijo sen haluisi tietää. Ja miettikää miksi
- Anonyymi
Presidentiksi on valittava henkilö, joka haluaa suudella miehiä...!
- Anonyymi
Ehdotan Arjaa,Ruotsalon tien varresta.
Nykyäänhän Presidentti toimii myöskin symbolina.
- Anonyymi
Hickarön kuuluisa toteemin henki elää ja voi hyvin...
- Anonyymi
Muuten minä kerran annoin yökerhossa yhdelle tytölle samanlaisen suudelman kuin Neukkujohtaja Brezhnev Itä Saksan Honeckerille eli suudelma molemmille poskille muutama kerta, suulle ja halaus.
- Anonyymi
Tutkintaan menee tämäkin kirjoittelu. Turha tulla Kokkolan viisaimmalle miehelle vit..maan, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 226636
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04687- 613726
Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2292948Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon342732Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452516Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262415- 401783
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731767- 251685