Miesten välinen suudelma

Anonyymi-ap

Kekkonen suuteli aina Neuvostoliiton johtajia päivällä poskelle ja iltaisin suulle. Pystyykö Sauli tähän luottamuksen osoitukseen vai onko hänen jälkeensä tuleva Pekka Haavisto oikea mies tähän tehtävään, hah hah haaa!!!...

19

436

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kekkonen ei ole suudellut neuviostoliiton johtajia sinulla on poika nyt väärää tietoa tullut jostain,

    • Anonyymi

      Kokkolan turkistuottajat kuulemma aina suutelevat toisiansa,tavatessaan.
      Milloin Ruotsalolla,milloin Hillissä ja milloin taas Vuolteella.
      Se kuulemma lisää endorfiineja ja täten antaa voimis turkishuutokaupan lähestyessä.

      • Anonyymi

        Kieltämättä hieman erikoista mutta lienee se nykyään sallittua? näin asian vierestä kysyn sinulta koska ilmeisesti kannatat luonnonsuojelua ja muutenkin vihreää liikkettä en minä sinua tietenkään siitä tuomitse,Asiahan on sinun oma valintasi mutta nyt itse kysymykseen eli mitäs mieltä olet pitäisikö se käytetty kondomi heittää roskiin vaiko sittenkin veecee pyttyyn vaiko naapurin postiloojaan? siis mikä on sinun oma mielipiteesi niinkuin vireän linjan asiantuntijana? Kiitos etutassuun vielä.


    • Anonyymi

      Meillä Kokoomuksrssamme tuota öhöm....vanhaa keskustalaista tapaa on pyritty välttelemään tarkoituksella.
      Siinä katoaa helppsti lompakko.

      Miten muuten,asiasta toiseen,onko Kokkolassa turkistuottajat milloinkasn eläneet yli varojensa?

    • Keuruulla pioneeripataljoonassa sain kokea miehen suudelman luutnantti Paleniuksen toimesta ja se muutti elämäni. Tuohon aikaan oli vielä miesten keskinäinen kanssakäyminen kiellettyä ja solmin kulissi avioliiton Marja-Liisan kanssa myöhemmin. Saimme myös kaksi lasta keinohedelmöityksellä joihin pidän yhteyttä edelleen. Tulevan presidentin Pekka Haaviston aikana saamme tottua tähän uuteen ilmiöön miespareista tarkemmin. Tosin onhan näitä jo nyt kuten hyvä ystäväni ja puoluetoverini Sebastian Tynkkynen ja nyt ei naurata.

      • Anonyymi

        Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa

        Onko tämä totta?


      • Anonyymi

        Näin sinut kerran suutelemassa alokasta eräällä leirillä olit niin palavan intohimoinen että et edes huomannnut taakse poistu! komentoja mutta onhan sinullakin tietty jo muisti mennyt ja tälle asialle saa nauraa minun luvallani


    • Anonyymi

      Kokkolassa ainakin suudellaan suulle...

    • Anonyymi

      Suuteleminen on epähygieenistä.
      Meillä minkkitarhan takana aina taputellaan toisiamme olalle.Hyvin on toiminut.
      Rakkokin tyhjenee samalla.
      Onnistuu myöskin nahoituskiireiden keskellä.

    • Anonyymi

      Meillä huomattiin sama,Kleemolasta itään päin.

    • Anonyymi

      Jos kärsii virtsan karkailusta,kannattaa tosiaan käydä joskus,vaikkapa suoraan aviovuoteesta,varjotalon takama taputtelemassa hartiaa.
      Gynekoliginikin sanoi samaa.
      Olen kokeillut,mieheni luvalla.
      Voin vakuuttaa että toimii.

    • Anonyymi

      Reijo sen haluisi tietää. Ja miettikää miksi

    • Anonyymi

      Presidentiksi on valittava henkilö, joka haluaa suudella miehiä...!

      • Anonyymi

        Ehdotan Arjaa,Ruotsalon tien varresta.
        Nykyäänhän Presidentti toimii myöskin symbolina.


    • Anonyymi

      Hickarön kuuluisa toteemin henki elää ja voi hyvin...

    • Anonyymi

      Muuten minä kerran annoin yökerhossa yhdelle tytölle samanlaisen suudelman kuin Neukkujohtaja Brezhnev Itä Saksan Honeckerille eli suudelma molemmille poskille muutama kerta, suulle ja halaus.

    • Anonyymi

      Tutkintaan menee tämäkin kirjoittelu. Turha tulla Kokkolan viisaimmalle miehelle vit..maan, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1117
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      115
      916
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      896
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      281
      682
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      658
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      621
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      566
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      40
      532
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe