Miesten välinen suudelma

Anonyymi-ap

Kekkonen suuteli aina Neuvostoliiton johtajia päivällä poskelle ja iltaisin suulle. Pystyykö Sauli tähän luottamuksen osoitukseen vai onko hänen jälkeensä tuleva Pekka Haavisto oikea mies tähän tehtävään, hah hah haaa!!!...

19

272

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kekkonen ei ole suudellut neuviostoliiton johtajia sinulla on poika nyt väärää tietoa tullut jostain,

    • Anonyymi

      Kokkolan turkistuottajat kuulemma aina suutelevat toisiansa,tavatessaan.
      Milloin Ruotsalolla,milloin Hillissä ja milloin taas Vuolteella.
      Se kuulemma lisää endorfiineja ja täten antaa voimis turkishuutokaupan lähestyessä.

      • Anonyymi

        Kieltämättä hieman erikoista mutta lienee se nykyään sallittua? näin asian vierestä kysyn sinulta koska ilmeisesti kannatat luonnonsuojelua ja muutenkin vihreää liikkettä en minä sinua tietenkään siitä tuomitse,Asiahan on sinun oma valintasi mutta nyt itse kysymykseen eli mitäs mieltä olet pitäisikö se käytetty kondomi heittää roskiin vaiko sittenkin veecee pyttyyn vaiko naapurin postiloojaan? siis mikä on sinun oma mielipiteesi niinkuin vireän linjan asiantuntijana? Kiitos etutassuun vielä.


    • Anonyymi

      Meillä Kokoomuksrssamme tuota öhöm....vanhaa keskustalaista tapaa on pyritty välttelemään tarkoituksella.
      Siinä katoaa helppsti lompakko.

      Miten muuten,asiasta toiseen,onko Kokkolassa turkistuottajat milloinkasn eläneet yli varojensa?

    • Keuruulla pioneeripataljoonassa sain kokea miehen suudelman luutnantti Paleniuksen toimesta ja se muutti elämäni. Tuohon aikaan oli vielä miesten keskinäinen kanssakäyminen kiellettyä ja solmin kulissi avioliiton Marja-Liisan kanssa myöhemmin. Saimme myös kaksi lasta keinohedelmöityksellä joihin pidän yhteyttä edelleen. Tulevan presidentin Pekka Haaviston aikana saamme tottua tähän uuteen ilmiöön miespareista tarkemmin. Tosin onhan näitä jo nyt kuten hyvä ystäväni ja puoluetoverini Sebastian Tynkkynen ja nyt ei naurata.

      • Anonyymi

        Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa

        Onko tämä totta?


      • Anonyymi

        Näin sinut kerran suutelemassa alokasta eräällä leirillä olit niin palavan intohimoinen että et edes huomannnut taakse poistu! komentoja mutta onhan sinullakin tietty jo muisti mennyt ja tälle asialle saa nauraa minun luvallani


    • Anonyymi

      Kokkolassa ainakin suudellaan suulle...

    • Anonyymi

      Suuteleminen on epähygieenistä.
      Meillä minkkitarhan takana aina taputellaan toisiamme olalle.Hyvin on toiminut.
      Rakkokin tyhjenee samalla.
      Onnistuu myöskin nahoituskiireiden keskellä.

    • Anonyymi

      Meillä huomattiin sama,Kleemolasta itään päin.

    • Anonyymi

      Jos kärsii virtsan karkailusta,kannattaa tosiaan käydä joskus,vaikkapa suoraan aviovuoteesta,varjotalon takama taputtelemassa hartiaa.
      Gynekoliginikin sanoi samaa.
      Olen kokeillut,mieheni luvalla.
      Voin vakuuttaa että toimii.

    • Anonyymi

      Reijo sen haluisi tietää. Ja miettikää miksi

    • Anonyymi

      Presidentiksi on valittava henkilö, joka haluaa suudella miehiä...!

      • Anonyymi

        Ehdotan Arjaa,Ruotsalon tien varresta.
        Nykyäänhän Presidentti toimii myöskin symbolina.


    • Anonyymi

      Hickarön kuuluisa toteemin henki elää ja voi hyvin...

    • Anonyymi

      Muuten minä kerran annoin yökerhossa yhdelle tytölle samanlaisen suudelman kuin Neukkujohtaja Brezhnev Itä Saksan Honeckerille eli suudelma molemmille poskille muutama kerta, suulle ja halaus.

    • Anonyymi

      Tutkintaan menee tämäkin kirjoittelu. Turha tulla Kokkolan viisaimmalle miehelle vit..maan, hah hah haaa!!!...

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe