Kekkonen suuteli aina Neuvostoliiton johtajia päivällä poskelle ja iltaisin suulle. Pystyykö Sauli tähän luottamuksen osoitukseen vai onko hänen jälkeensä tuleva Pekka Haavisto oikea mies tähän tehtävään, hah hah haaa!!!...
Miesten välinen suudelma
19
436
Vastaukset
- Anonyymi
Kekkonen ei ole suudellut neuviostoliiton johtajia sinulla on poika nyt väärää tietoa tullut jostain,
- Anonyymi
Kokkolan turkistuottajat kuulemma aina suutelevat toisiansa,tavatessaan.
Milloin Ruotsalolla,milloin Hillissä ja milloin taas Vuolteella.
Se kuulemma lisää endorfiineja ja täten antaa voimis turkishuutokaupan lähestyessä.- Anonyymi
Kieltämättä hieman erikoista mutta lienee se nykyään sallittua? näin asian vierestä kysyn sinulta koska ilmeisesti kannatat luonnonsuojelua ja muutenkin vihreää liikkettä en minä sinua tietenkään siitä tuomitse,Asiahan on sinun oma valintasi mutta nyt itse kysymykseen eli mitäs mieltä olet pitäisikö se käytetty kondomi heittää roskiin vaiko sittenkin veecee pyttyyn vaiko naapurin postiloojaan? siis mikä on sinun oma mielipiteesi niinkuin vireän linjan asiantuntijana? Kiitos etutassuun vielä.
- Anonyymi
Meillä Kokoomuksrssamme tuota öhöm....vanhaa keskustalaista tapaa on pyritty välttelemään tarkoituksella.
Siinä katoaa helppsti lompakko.
Miten muuten,asiasta toiseen,onko Kokkolassa turkistuottajat milloinkasn eläneet yli varojensa? Keuruulla pioneeripataljoonassa sain kokea miehen suudelman luutnantti Paleniuksen toimesta ja se muutti elämäni. Tuohon aikaan oli vielä miesten keskinäinen kanssakäyminen kiellettyä ja solmin kulissi avioliiton Marja-Liisan kanssa myöhemmin. Saimme myös kaksi lasta keinohedelmöityksellä joihin pidän yhteyttä edelleen. Tulevan presidentin Pekka Haaviston aikana saamme tottua tähän uuteen ilmiöön miespareista tarkemmin. Tosin onhan näitä jo nyt kuten hyvä ystäväni ja puoluetoverini Sebastian Tynkkynen ja nyt ei naurata.
- Anonyymi
Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän että ressulle suutelu ja paljon pitemmälle menevät asiata miesten välillä on tuttua puuhaa
Onko tämä totta?
- Anonyymi
Näin sinut kerran suutelemassa alokasta eräällä leirillä olit niin palavan intohimoinen että et edes huomannnut taakse poistu! komentoja mutta onhan sinullakin tietty jo muisti mennyt ja tälle asialle saa nauraa minun luvallani
- Anonyymi
Kokkolassa ainakin suudellaan suulle...
- Anonyymi
Suuteleminen on epähygieenistä.
Meillä minkkitarhan takana aina taputellaan toisiamme olalle.Hyvin on toiminut.
Rakkokin tyhjenee samalla.
Onnistuu myöskin nahoituskiireiden keskellä. - Anonyymi
Meillä huomattiin sama,Kleemolasta itään päin.
- Anonyymi
Jos kärsii virtsan karkailusta,kannattaa tosiaan käydä joskus,vaikkapa suoraan aviovuoteesta,varjotalon takama taputtelemassa hartiaa.
Gynekoliginikin sanoi samaa.
Olen kokeillut,mieheni luvalla.
Voin vakuuttaa että toimii. - Anonyymi
Reijo sen haluisi tietää. Ja miettikää miksi
- Anonyymi
Presidentiksi on valittava henkilö, joka haluaa suudella miehiä...!
- Anonyymi
Ehdotan Arjaa,Ruotsalon tien varresta.
Nykyäänhän Presidentti toimii myöskin symbolina.
- Anonyymi
Hickarön kuuluisa toteemin henki elää ja voi hyvin...
- Anonyymi
Muuten minä kerran annoin yökerhossa yhdelle tytölle samanlaisen suudelman kuin Neukkujohtaja Brezhnev Itä Saksan Honeckerille eli suudelma molemmille poskille muutama kerta, suulle ja halaus.
- Anonyymi
Tutkintaan menee tämäkin kirjoittelu. Turha tulla Kokkolan viisaimmalle miehelle vit..maan, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 911117
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa115916- 125896
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten281682- 76658
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait74621Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64572Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54566Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist40532- 72483