Armeijan iltapala

Anonyymi-ap

Tässä oli keskustelua iltapalasta mitä sen pitää olla.
Minun aikana ei ollut iltapalaa ollenkaan 1966.
Syötiin noin klo 16.00 ja seuraavan aamuna oli aamutee noin 6.30.
Että kyllä on aika ja käytäntö paljon muuttuu siitä ajasta.
Että ei nuorten nyt kannata armeijan ruuasta valittaa.

30

989

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Taisit kohdata ensimmäisen poikarakkautesi armeijassa, kun vielä vanhana seniilinä ukkona sitä aikaa elät uudelleen. Heterolle intti on aina iljettävä paikka.

      • Anonyymi

        Eikö sinulla ole muuta sanottavaa.
        Minua vi...aa kun nuoret valittaa armeijan ruuasta.
        Saisivat olla 2 viikkoa pelkällä vanikalla ja vedellä niin oppisivat arvostamaan ruokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole muuta sanottavaa.
        Minua vi...aa kun nuoret valittaa armeijan ruuasta.
        Saisivat olla 2 viikkoa pelkällä vanikalla ja vedellä niin oppisivat arvostamaan ruokaa.

        Tapa itsesi kääkkä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole muuta sanottavaa.
        Minua vi...aa kun nuoret valittaa armeijan ruuasta.
        Saisivat olla 2 viikkoa pelkällä vanikalla ja vedellä niin oppisivat arvostamaan ruokaa.

        Heterolle intti on aina iljettävä paikka. On ihan vtun sama sinulle mitä siellä on iltapalana. Sekö sinua vtuttaa, kun et saa enää nuorta inttipoikaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole muuta sanottavaa.
        Minua vi...aa kun nuoret valittaa armeijan ruuasta.
        Saisivat olla 2 viikkoa pelkällä vanikalla ja vedellä niin oppisivat arvostamaan ruokaa.

        Sinä taidat olla hoidon tarpeessa, ainakin kirjoituksesta niin voi päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat olla hoidon tarpeessa, ainakin kirjoituksesta niin voi päätellä.

        Olen hoidon tarpeessa, koska minusta tuli mielisairas armeijassa,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen hoidon tarpeessa, koska minusta tuli mielisairas armeijassa,

        Poikaparat!

        Mikä saa ihmisen ehdoin tahdoin alistumaan mielen sairastuttavaan toimintaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikö sinulla ole muuta sanottavaa.
        Minua vi...aa kun nuoret valittaa armeijan ruuasta.
        Saisivat olla 2 viikkoa pelkällä vanikalla ja vedellä niin oppisivat arvostamaan ruokaa.

        Kansakoulussa oli 70-luvullakin huono ruoka.


    • Anonyymi

      Pitäisi kai olla tukeva iltapala jotta ei tule yöllä nälkä.

    • Anonyymi

      Minun aikana armeijassa syötiin omaa paskaa 1969.
      Omaa paskaa syötiin noin klo 18.00 ja seuraavana aamuna juotiin omaa kusta ja syötiin mädäntyneitä rotanraatoja noin klo 6.30.
      Että kyllä on aika ja käytäntö paljon muuttuu siitä ajasta.
      Että ei nuorten nyt kannata armeijan ruuasta valittaa, kun saa syödä muutakin kuin omaa ripulipaskaansa ja mädäntyneitä rotanraatoja.

      • Anonyymi

        Sinä taidat olla hoidon tarpeessa, ainakin kirjoituksesta niin voi päätellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä taidat olla hoidon tarpeessa, ainakin kirjoituksesta niin voi päätellä.

        Kaikki armeijan käyneet ovat mielisairaaloiden suljetuilla osastoilla järjestettävän hoidon tarpeessa.


    • Anonyymi

      Internazionaalinen internet kapinoi kaikkea hyvää vastaan, siis Jumalaa vastaan.
      Häpeäisitte mikäli osaisitte, te tyhjäkallot, te visapäiset sonnit!

      • Anonyymi

        Raamatturunkku paskakeuhko siellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Raamatturunkku paskakeuhko siellä.

        Häpeä ateisti!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häpeä ateisti!

        Paskannan mädän uskontosi alttarille ja viillän sinulta suolet ulos.


    • Anonyymi

      Tarja!!! Missä olet seta porukan kanssa?
      Puten leipää syömässä samassa pöydässä?
      Et päässyt joukkoon.

    • Anonyymi

      Moni mammonalle sielunsa uhrannut presidentti sivuutettiin puheessa. Kysymyksessä oli etupäässä SDP.
      Kristinuskoista Suomea vastaan kapinoiva ryhmä 1918.

    • Anonyymi

      Niinistö kävi Aasian tsunamin lävitse.

    • Anonyymi

      Eikö punikit oppineet mitään edes toisesta maailmansodasta, vaikka voittivatkin sen epäpyhine liittoumineen? Verta vuodatettiin kuitenkin niin paljon.
      Silti nostelevat taas päätänsä, vahvempina kuin koskaan aiemmin.

    • Anonyymi

      Antti-Risto saa voimansa verestä.
      Se on lopunaikoina heille sallittu määräajaksi.

    • Anonyymi

      Muinainen aikojen alusta saakka alkanut sota jatkuu vääjäämättä kaiken aikaa.
      Sodalla saadaan rauha, mutta rauhalla ainoastaan ei saada sotaa.

    • Anonyymi

      yhdellä näkkileivän puolikkaalla on varmasti ikävää lähteä maastoon riehumaasn varsinkin jos on päällä vain 1 salaatinlehti.

    • Anonyymi

      AP taitaa olla vähän homo. Mene uudestaan armeijaan jos luutnantin kullin imu kiinnostaa noin paljon.

    • Anonyymi

      Proteiini pitoista vanukasta on aina saatavilla 24/7! 😘

    • Anonyymi

      Onko kalaruokaa tarjolla 3x viikko kun kerta kerran viikossa on kasvisruokapäivä?.

    • Anonyymi

      Typerin aloitusvuodatus, mitä on täällä havaittu!! Hymyyn veti suun oitis!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      697
      6059
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      519
      3709
    3. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      186
      3550
    4. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      172
      2754
    5. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      10
      2489
    6. 283
      2182
    7. Onko oikeudenmukaista? Yhdellä taholla yllättävä valta-asema Tähdet, tähdet -voittajan valinnassa!

      Näinpä, onko sinusta tämä oikein? Viime jaksossakin voittaja selvisi vain yhden äänen erolla ja tänä sunnuntaina ensimm
      Tv-sarjat
      24
      1573
    8. Persukansanedustaja Timo Vornanen ammuskellut Helsingissä

      Poliisi siviiliammatiltaan, luvallinen ase mukana baarissa tällä hemmetin valopääpersulla. Meni eduskunnasta suoraan baa
      Haapavesi
      108
      1480
    9. No kerros nyt nainen

      Kumpi mielestäsi oli se joka väärinkäsitti kaiken? Nyt voi olla jo rehellinen kun koko tilanne on jo lähes haihtunut.
      Ikävä
      100
      1419
    10. Nainen, mietit miten minä jaksan

      En voi hyvin. Nykyään elämäni on lähinnä selviytymistä tunnista ja päivästä toiseen. Usein tulee epävarma olo, että mite
      Ikävä
      89
      1210
    Aihe