Siis haluun tietää et oonko ainoo kuka kiihottuu pyörän satulassa?
Ekan kerran sain hirveen orkun pyöräl kesällä 4 vuotta(olin 12) sitten se tuntui hyvältä! Oli kuuma kesä olin shortseissa ja topissa ajelin perus kadulla ja tunnen ku pimppini ensiksi kostuu noh aloin sitten hieromaan sitä satulaa vasten, satula oli semmoinen että se kaartui vähän ylös päin just pimpin kohtalla(AHHH). Ja ihmeellisen nopeasti saan orkun oikein kunnon! Nyt oon 16 ja ajelen joskus pyörällä vähän syrjäisimmissä paikoissa joissa laukean pari kolme kertaa ajeluni aikana, käsi voi joskus mennä pikkareihinkin.
kiihottuminen ajaessa
10
975
Vastaukset
- Anonyymi
Minä runkkaan satulaan. Autolla ajaessa usein alkaa kiihottamaan ja sormet eksyy pilluun. Sillon tekis mieli pysähtyä ja istua paksun vaihdekepin päälle. Se on kuin iso terska
- Anonyymi
Rauhalliseen ja turvalliseen paikkaan autoilessahan tuo olisi mahdollista ...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rauhalliseen ja turvalliseen paikkaan autoilessahan tuo olisi mahdollista ...
Autossa usein sormella vaik levikkeella . Nina 45
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olis ihanaa katsella.
Vielä ihanampaa tietysti olis runkata toisiamme.
Mun näppärät sormet sun pillussa ja sun käsi mun kalun ympärillä.
M41 Anonyymi kirjoitti:
Olisi mukava yllättää nainen levikillä. Tarjosin varmasti apua
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/Y1y6F2
- Anonyymi
Ihana T. Nina 45
- Anonyymi
Hei! Kutsumme sinut käymään uudessa chatissa! Meitä on yli miljoona! 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/S7z0F1
- Anonyymi
Varmaan tuntu ihanalta
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .593295Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472931Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242769Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541847- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101101Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.1971030- 45859
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26850Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että103845