Onko kenelläkään kokomuksia Xyzal nimisestä antihistamiinistä?
Lääkärini kirjoitti reseptin allergiaani kun ei enään saanut vanhaa hyvää Zyrteciä reseptillä.
Lääkäri sanoi että ei kuulemma väsytä ja voi käyttää jatkuvaankin allergiseen nuhaan.
Xyzal
4
10931
Vastaukset
- duhadedä
Työkamu suositteli ja olen niitä täs napsinut, jo toista pakettia, tukossa kun olen.
Ei väsytä ja räkä tulee hyvin pois.- Tiivi.
Tuttu on tuo lääke, sitä olen syönyt nyt jonkin aikaa ja paremmin kyllä tehonnut on siitepölyoireisiin kuin esimerkiksi Heinix jota söin alkukeväästä. Vaikutus alkoi tuntua nopeasti eka lääkkeen jälkeen ja pitää oireet kurissa, tosin kaikkea niiskutusta ja kutinaa ei poista. Itse olen huomannut lääkkeellä olevan väsyttämisen sijaan piristävä vaikutus, sellainen hötköilyolo päällä kokoajan, mikä on vähän rasittavaa. Lisäksi minulle se on tehnyt lievää päänsärkyä. Melko hintava lääkehän tuo on mutta mielellään sen maksaa kun olo on huomattavasti parempi sitä syödessä.
- mminna
olen kättänyt xyzalii kohta kaksi vuotta koska olen allerginen siitepölylle sitä saa ihan apteekista reseptillä. ekan kerran kun hain niin ihmettelin että miks ei saa enää reseptillä zyrteciä?
- Nimetön
ainakin minulla.Eikä ole sivuoireita,edes väsymystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782