puhujapiireissä kuin Megan.
Sanna Marin suositumpi
13
294
Vastaukset
- Anonyymi
Tottakai on eihän Megan ole kuin näyttelijä ja todella vaikea luonne on hänellä, halveksi kuningas perhettä ja piti itseään parempana.
- Anonyymi
Herää jo unestas
- Anonyymi
Perhe taisi pitää omaa sakkia parempanaan
Taisi olla Kate joka oli huolissaan tulevista kuvista
Miltä näyttää perhe potretit jos seassa on tummempi ihoisia näin on kerrottu lähipiiristä - Anonyymi
Meghanilla oli miljoonia seuraajia
Hän on kyllä puhujan pöntössä hoitanut tehtävänsä aina hyvin
Hänellähän on kova työmoraali - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Meghanilla oli miljoonia seuraajia
Hän on kyllä puhujan pöntössä hoitanut tehtävänsä aina hyvin
Hänellähän on kova työmoraaliPuhunut lähinnä itsestään ja valehdellut muista.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#179294082
🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞
- Anonyymi
Montako puhetta Marin on pitänyt uuden sopimuksen tiimoilta?
Varmaan satoja, on niin suosittu:D
Toivottavasti tuo neitinokkava poistuisikin muualle Suomen politiikasta, kyllä 4 v oli kärsimystä, tuskin ihmisellä oli yhtään tietoa omassa päässään, valmiita toisten tekemiä tekstejä hoki.- Anonyymi
Ei tarvitse poistua päivän politiikasta, silti voi heittää puhekeikkaa ihan helposti.
Taitaa juuri tuon takia jäädä pois puolueen puheenjohtajan hommasta ja näin saa hyvin aikaa keikkailuun.
Harmittaako Persua? - Anonyymi
Eiköhän Meghan ole tunnetumpi maailmalla kuin joku Sanna
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tarvitse poistua päivän politiikasta, silti voi heittää puhekeikkaa ihan helposti.
Taitaa juuri tuon takia jäädä pois puolueen puheenjohtajan hommasta ja näin saa hyvin aikaa keikkailuun.
Harmittaako Persua?Hän kiljuu , kitisee , raivoaa
Eiköhän suosio ole oikeasti aika alhaalla
- Anonyymi
Ompeluseurojen jutut tiedetään.
- Anonyymi
Onnittelut Sannalle hienosta uudesta työpaikasta.
- Anonyymi
Ei se mikään työpaikka ole vaan keikkafirma joka välittää näiden puheita. Ostetaan puhujaksi jonnekin feministien kokoukseen, johon rouvat ovat ostaneet pöydän malliin 5000 dollaria. Se summa vähennetään verotuksesta ja se sama summa menee johonkin säätiöön tms josta sitten jaetaan palkintoja jollekin Sanna marinille. Loput rahoista menee säätiön johtajien lentokoneisiin ja hyvilöihin. Näin se pyörii isossa maailmassa. Sanna mölisee, avustaja kirjottaa puheen, 60 prossaa menee keikkapalkkiosta firmalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569