Onko ebay turvallinen

Onko Ebay turvallinen jos haluaa ostaa sieltä jotain? Haluaisin itse ostaa sieltä keräilyharvinaisuuksia mutta en ole varma viitsiikö pistää rahoja huijareille, onko teille jollain ollut semmosta ett ootte tilannu ebaysta jotain ja ette ole saanut mitään! Oisi kiva jos joku osaisi kertoa että kannattaaka ostaa! Kiitos jos kommentoit😄

4

552

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen ostanut eBaysta monet kerrat (lähinnä japanilaisten myymiä anime-figuureja) ja tuotteet ovat aina tulleet perille hyväkuntoisina. Kaikki myyjät eivät kuitenkaan välttämättä ole rehellisiä eBayssa, ja kannattaakin tarkistaa ennen ostoa, että kuinka hyvän arvosanan myyjä on saanut ja mitä palautteissa sanotaan.

• Anonyymi

Vanhaan ketjuun päivitys:

https://www.ebay.com/itm/387150735863

Esimerkki myyjästä joka myy tavaraa väärillä kuvilla, joten et voi millään tietää minkä tuotteen oikeasti saat. Tässäkin esimerkkitapauksessa samalla sarjanumerolla olevaa konetta myyty useampaan otteeseen ja palautteissa jo asia huomattu.

Mutta kun huutaja ei kysynyt etukäteen. Ebay on kusettajien paratiisi.

• Anonyymi

Ebay UK:n kanssa erityisen varovasti.

Tässä iltamyöhäisellä peruin kolmannen myyjän kanssa kaupat samasta syystä.

Kun se "reguest combined postages" nappi ei toimi. Ja eräskin veijari ilmoittaa sivuillaan, että jos ei jostain syystä toimi, niin maksa koko summa ja hän palauttaa ylimäärän.

Omassa tapauksessa paketin postitus tulisi parin kympin hintaiseksi mutta kun jokaiselle pikkutavaralle laitettu erikseen se yli kympin toimituskulu, niin äkkiäkös olisi yli 200 puntaa ylimääräistä maksettavana ja niiden ylimääräisten palautuksia odotellessa.

Kolmas kohdalle osunut tapaus lyhyen ajan sisällä, joka laittaa miettimään että miksi halutaan tilille parisataa ylimääräistä vain että voi palauttaa siitä suurimman osan?

• Anonyymi
      UUSI

Nostoa: 2025; Maksatte vain PayPalin kautta. Suoraan Masterilla maksaminen päätynyt jo pariin kertaan viestiin pankilta, että epäilemme korttisi joutuneen vääriin käsiin. Siinä sitten uutta korttia odotellessa ja siihen asti nykyisen kortin käyttöä on rajoitettu.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      119
      3782
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      23
      2912
    3. Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän

Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi
      Maailman menoa
      112
      2461
    4. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      46
      1971
    5. Hajoaako persut kuten 2017?

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen
      Maailman menoa
      243
      1640
    6. Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle

IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt
      Kankaanpää
      44
      1575
    7. Mihin se sysipska hävisi?

Katso Frida Kahlo elämäkerta ja opi.
      Ikävä
      32
      1547
    8. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      28
      1360
    9. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      20
      1346
    10. Mitä uskot sinun

Ja kaivattusi välillä tulevan tapahtumaan lähiaikoina
      Ikävä
      95
      1201
    Aihe