Forssan poliisi ei tee mitään

Anonyymi-ap

Forssa on hyvin rikollinen paikkakunta. Asuin siellä yli 30 vuotta. Taloyhtiössä oli vahvimman valta. Kaikki rikottiin ja varastettiin. Polkupyörääni rikottiin koko ajan taloyhtiön lukitussa pyörävarastossa. Vähitellen siitä vietiin satula, petalit, renkaat rikottiin, pyörälaukku varastettiin. Lopulta myös runko on varastettu. Kun tein ilmoituksen poliisille, poliisi ilmoitti, että rikos on vanhentunut. Samalla tavalla autoani rikottiin jatkuvasti. Renkaisiin tehtiin neulalla reikiä, että ilma ei pysynyt sisällä. Yhteen autoon oli laitettava sisärenkaat. Umpio rikottiin, Vetokoukku varastettiin. Roiskeläpät varastettiin. Kerran rikottiin sivuikkuna ja bensatankin korkki oli varastettu, ilmeisesti myös bensiiniä oli varastettu. laiska Poliisi ei ottanut sormenjälkiä, ilmoitti, että niitä ei löydy. Laiska poliisi. Kerran unohdin laukkuni taloyhtiön ulko-oven eteen. Laukkuni oli pengottu ja kamerani oli varastettu. Poliisi ei tehnyt mitään.

Taloyhtiön isännöitsijä tai hallituksen jäsenet olivat antaneet asuntoni avaimet työnantajalle. Asunnossani kuljettiin ja lukitusta pöytälaatikosta varastettiin toisessa organisaatiossa tekemäni tutkimustulokset ja lapsuuden aikaiset ainutkertaiset valokuvat. Turvalukon jouduin vaihtamaan kolmesti. Taloyhtiöön ei kannata antaa turvalukon avaimia. Tutkimustulokset olin tehnyt apurahoilla ja omilla kustannuksillani. Apurahojen saajana olin ainoastaan minä. Professorilla ei pitänyt olla niihin oikeutta, koska hän ei maksanut minulle palkkaa. Laitokselle palkattiin muiden alojen ihmisiä ja opiskelijoita, ei pääaineenaan alaa lukeneita.

4

667

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oliko tämä tutkimus legendaarinen Forssaoperation?

    • Anonyymi

      Ja millä kadulla tämä tapahtui? Tai kaupunginosa?
      Hyvin hyvin outo tarina.

    • Anonyymi

      Minäpäs toimin Napoleonin ja Hitlerin neuvonantajana Venäjän asioissa ja mulla on Trumpin ydinasesalkku läl läl lää

      • Anonyymi

        Isäni oli sotainvalidi. Isäni oli ottanut invaliditeettikorvauksen kertakaikkisena. Rahat kai käytettiin navetan rakentamiseen. Olen tehnyt työtä 10-vuotiaasta. Paikallinen sotainvalidien järjestö vaati meiltä joka syksy viljasäkin. Vilja tai niistä saadut rahat annettiin kirkonkylän ja taajamien sähkövalotaloihin. Ei kirkonkylän sotainvalidikelloseppäkään korjannut ilmaiseksi kelloja. Hänen laiskaa vaimoaan elätettiin keruuviljojen rahoilla.

        Pidä vaan Napoleonisi, Putinisi ja Trumppisi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      91
      1555
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      172
      1243
    3. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      104
      1080
    4. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      15
      987
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      86
      910
    6. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      67
      829
    7. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      44
      815
    8. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      60
      754
    9. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      289
      743
    10. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      738
    Aihe