Vaimon kastelua mökillä

Anonyymi-ap

Olemme tässä ensimmäisen viikon olleet mökillä ja puuhastelleet paikkoja kuntoon. Pikkuhiljaa alkaa pääsemään jo lomafiilikseen. Raivailin raivaussahalla pusikoita mökin ympäriltä ja on pirun kuuma keli. Join saunanterassilla vissyä reilusti ja jatkoin hommia. Vaimo huusasi paljuun. Vettä ja kanteli siinä klapeja aika vähissä hepeneissä. Oli jo ottanut pari sihijuomaa tässä iltapäivällä ja oli hyvällä tuulella. Rallatteli menemään ja mökäpönttö soi. Täällä on kiva helteinen kesäpäivä ja kevyt tuulenvire käy.

Minulla alkoi tulemaan vissyt läpi toden teolla ja kusihätä oli jo kova. Vaimon kyykkiessä siinä ranteella heitin raivaussahan ja valjaat pois ja menin hänen eteensä ja kaivoin munan esiin ja sanoin että nyt tarvisi imeä ja varoitin että voi tulla ihan kaikki... Hän tiesi heti mitä on odotettavissa ja sanoi, että anna tulla sitten vaan. Muna oli vielä veltto, mutta paine rakossa oli kova. Olin tosi kiihottuneessa tilassa, kun vaimoni alkoi varmoin ottein lypsämään munaa ja hellästi huulilla pyörittelemään terskaa. Hädin tuskin sain pidäteltyä, että muna ei ala ruiskimaan ennen aikojaan. Se koveni hetki hetkeltä ja vaimo hoki, että anna tulla vaan.

Ja sitten päästin suihkun valloilleen. Ensimmäinen suihkaus meni suoraan osoitteeseen, eli suuhun, vaimo purskautti ne yli ja jatkoi runkkaaaamista rauhallisin ottein. Annoin tulla toisen pitkän kaaren hänen isoille tisseklleen kaula-aukosta sisään. Paita kastui ja liimautui iholle. Poissa valui pitkin kehoa ja tippui jalkovälistä maahan. Pyysin ottamaan terskan huulille ja laskin lisää, suoraan suuhun. Pissa valui molemmin. Puolin suuusta pois ja kuulin kun hän nielikkn vähän.. Maisk... hän imaisi terskaa. Nyt alkoi enimmät olemaan loppu ja otin itse munasta kiinni. Laskin loput pitkin kaulaa ja paitaa hänen päällensä ja lopuksi työnsin munan roisisti suuhun ja hiuksista kiinni pitäen nain hetken sinne. En kumminkaan halunnut laskea mällejä perään saman tien. Käänsin hänet ympäri ja pyysin pyllistämään. Hänellä oli vain pitkän t-paidan alla pikkupöksyt jotka tippui saman tien maahan. Työnsin kullin hänen märkään ihanaa posliinipilluun. Se ihan maiskahti sinne sisään. Pidin hartioista kiinni ja rynkytin hetken aikaa ihan kunnolla. Hyväili hänen märkää ihoa ja paitaa ja kehuin kuinka mahtavalta hän tuntui... Ja juuri alkoi tuntunaan tähtiä, sanoin että haluan laueta suuhun. Hän kääntyi ympäri ja työnsin kiimainen kiiltelevän kullin hänen suuhunsa ja sykin lastini viimeiseen pisaraan sinne, hänen ynistessä ja imiessä kaiken. Huohotimme molemmat hetken. Hän oli tehnyt todella naisen työn kuten pitikin. Lupasin hänelle illalla palveluksia toivomuksien mukaan. Nyt tuossa palju ja sauna lämpenee ja minut on tyhjennetty täysin.

Minulla on ihana kultainen narttu

11

8215

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuossa se istuu, katsoo riettaasti, paita alkaa kuivamaan pikkuhiljaa. Suutelimme muutaman kerran. Rouvan pusut oli suolaisia ja spermaisia. Suutelin kaulaa. Ihana maku. Hieman hajuveden ja minun ruiskutuksieni makua. Otan hänet pian tuohon pöydälle ja alan nuolemaan oikein kunnolla. Niin pillua kuin persettäkin. Varmimman nautinnon saa kun sormetan persettä ja nuolen pillua. Tässä on tukeva pöytä ja tuolilla hyvä istua. Rouva nostaa jalat minun hartioille. Odotan sitä makujen euforiaa mitä hänen pimpsa pian tarjoaa.

      • Anonyymi

        Siinä pöydällä ollessa ja jalat sun hartioilla... Uh, kun kieli kosketti klitoristani, kun ahmaisit koko posliinipillun suuhusi ja nuolit mut taivaisiin. Kun kielesi painui peppureikääni ja pari sormea pilluuni ja osuit kaikkein herkimpääni, en voinut kuin antaa orgasmin tulla. Eikö se riittänyt, tunsin pientä ihanaa painetta ja kuin pienen sähköiskun alavatsassani.. tiesin että nyt kastut ja squirttasin. Aaaaah, sitä ihanaa tunnetta kun vedit sormesi ulos ja imit kaiken mitä pillustani tuli. Kasvot ja huulet märkinä pillumehuista nousit ja kumarruit antamaan suudelman. Oi minä niin nautin kaikesta mitä minulle teet. Ja nautin kun saan olla sinun käytettävissä, saan olla sun mälliämpäri , pisuaari, narttu.. ja etenkin sun rakas. Se sinäkin olet minulle ❤️


      • Anonyymi

        Nimenomaan ei se ole kun vaan spede niuvanniemestä buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nimenomaan ei se ole kun vaan spede niuvanniemestä buaahaa

        No niinpä tietysti sinähän se taas. Kukas muukaan.


    • Anonyymi

      Onpa teillä kuumat mökkeilyt....

    • Anonyymi

      Tämä lomahan jo tullaa ihan mukavasti.

      Oltiin eilen siinä saunalla pyyhkeet ympärillä. Lämmin tyyni ilta ja rauhallista. Radio soi taustalla ja juotiin saunajuomia. Sanoin rouvalle että haluaako kielihoitoa., voitaisiin mennä tuohon nurmikolle. Otettiin pyyhkeet alle ja hän levitti minulle ihanan puhtaan posliinipillunsa taholle, minne menin nuolemaan. Nuolin persereikää ahnaasti, palaten jälleen pillun puolelle, taas palatksdnk nuolemaan tarmokkaasti ihanaa suklaanappia ja upottaen kunnolla kieltä persereikään. Kun tunsin sen hieman rentoutuvan, työnsin sormen sinne ja varovasti runkutin samalla nuolen pillua. Otin sormen pois ja Imin ja kastelin sitä muutamaa otteeseen niin että sormi huilasi kitkatta perseessä... Ja jatkoin rytmikästä ja määrätietoista pillun nuolemista. Näin ja kuulin kun hän alkaa kiemurtelemaan enemmän ja enemmän... Ja sain hänet laukeamaan syvästi huohottaen ja voihkien.

      Nousin ylös ja käskin jäädä makaamaan siihen pyyhkeelle. Sauna oluet alkoi pyrkimään ulos ja menin hänen päällensä hajareisin seisomaan ja aloin runkkaamaan munaa kovaksi.... Hän katsoi alhaalta päin ja sanoi että anna tulla... Ja minä annoin kusin rouvan pillulle, vatsalle ja roiskin naamallekin. Poissa valui pitkin kehoa pyyhkeelle. Kun tunsin että ei ole kuin muutama tippa jäljellä menin kontilleen hänen viereen ja työnsin kyrvän suuhun ja ponnistin vielä viimeiset pisarat sinne. Hän imi ne maiskuttaen. Jatkoin naimista suuhun. Käännyin hajareisin päälle ja panin kunnolla. Hän kakoi välillä mutta uudelleen ja uudelleen hän ihan imaisi kyrvän nieluun. Ei tarvinnut kauan lykkiä kun mällit lähti liikkeelle ja laskin lastit rouvan nieluun... Ja hän imi ja nieli kaiken.

      Menin viereen ja suutelin minun ihanaa nautinnon tuojaa. Se maku. Sitä ei voi kuvailla. Olet juuri tyhjentänyt kaiken ihanaan naiseen. Hän on sinun mälliämpäri, pisuaari narttu ja rakas... Ja suu maistuu juuri noilta...

      Siitä toivuttuamme palasimme saunaan. Pyyhkeet kyllä meni pyykkiin.

    • Anonyymi

      Yllätys kultani, sauna lämpiää tänäänkin. Ostin sinulle saunajuomaa, niin eiköhän taas ala pissattaan. Sitten rakkaani lähdetään luonnon helmaan kävelylle. Minä puen ylleni vain pienet shortsit ja valkoisen paidan, saat kastella mut niin että tummat nännit näkyy märän paidan läpi..
      Iltaa odotellessa....

      • Anonyymi

        Kertokaa nyt miten illalla meni?


      • Anonyymi

        Ja nyt olet siitä otettu ja tulit kertoo siitä. On sulla aikamoiset taipumukset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kertokaa nyt miten illalla meni?

        Ihan kivasti, meillä on superviikko ja kelit on suosineet. Lähdimme pikkuisen kävelemään tätä kylän raittia saunan lämmetessä. Nuolin lähtiessään vaimolle orkun samalla työnnellen liukkarin kanssa dildoa perseeseen. Laitoin sinne anustapin valmiiksi kera liukkarin. Join huolellisesti vissyä ennen lähtöä niin että tulee reilusti painetta. Vaimolla oli päällä vain läpikuultava kesämekko ja flip flopit. Minulla helpot shortsit ja T-paita. Olin antanut hänelle nautinnon mutta itse olin jo ihan kiimassa ja etenkin kun tiesin mitä odottaa.

        Tunsin jo kun paine kasvaa sekä kiimana että rakossa. Tästä menee sellainen raitti kylälle ja oikopolku, jossa harvoin on liikennettä mutta siitä juuri näkyy tielle. Mökiltä ei ole pitkäkään matka tähän merenrantapolulle. Pääsimme siihen ja paine oli jo tosi kova. Vedin vetskarin auki ja puolikovana suorastaan täyteen ladattuna kyrpä ponnahti esiin. Esinahan alus oli ihan limainen kiimasta. Työnsin sen vaimon suuhun ja hän alkoi hellästi mutta vaativasti lutkuttamaan terskaa. Tunsin kuinka kyr koveni ja paine kasvoi sietämättömäksi ja päästin yhden pitkän ruiskauksen suuhun. Ai että helpotti. En halunnut yhtään enempää tuhlata sinne ja munakin oli jo kova. Käskin hänen nousta ylös puuta vasten. Otin pepputapin pois ja panovalmis persereikä oli edessäni. Työnsin kiimasta täristen munan peppuun ja rentouduin. Tunsin kuinka laskin ensin yhden suihkun, sitten toisen ja kolmannen. Vedin munan ulos ja musta roiskui molempien päälle. Laskin loput persevakoon niin, että pissa valui pilluun ja reisiä pitkin alas. Työnsin munan takaisin ja toden totta ei tarvinnut montaa kertaa lykkiä kun mällit lähti liikkeelle ja rouvan takalisto oli huolella hoideltu.

        Vedin märän kiiltelevän spermaisesta munan ulos ja käsikin vaimoa hoitamaan työn loppuun. Hän otti veltostuvan munan suuhunsa ja rullasi ja lutkutti sieltä viimeisetkin pisarat ulos. Minut todellakin lypsettiin kuiviin ja se tyhjentynyt olo, sitä on vaikea kuvailla ellei sitä ole kokenut

        Se jälkeen sain mailman ihanimman suudelman.

        Kävelimme päätielle, minulla oli shortsit aika märät mutta tummana ei huomannut. Vaimolla valui reisiä pitkin kaikenlaisia nesteitä. Mökillä todella odotti lämmin sauna.

        Tänään taitaa olla välipäivä. Kassit on aika tyhjät. Jos intoudun saatan kastella rouvan tuossa häärätessä. Minun oma narttu pitää välillä huomioida.


    • Anonyymi

      Mukavan kuuloista kesänviettoa. Jatkuuko teillä talvella myös puuhat? Kyrpä kovana luin näitä.

    Ketjusta on poistettu 36 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      69
      3053
    2. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      419
      2906
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      102
      2282
    4. Timo Vornanen kilahti

      Mikähän sille kansanedustajalle polisiisi miehelle on noin pahasti mennyt hermot , että tulevaisuudensa pilasi totaalise
      Kotka
      99
      2209
    5. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      73
      1924
    6. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      11
      1874
    7. Pullonpalautusjärjestelmä muuttuu - paluu menneisyyteen

      EU suuressa viisaudessaan on päättänyt, että pulloja pitää kierrättää. Jos oikein ymmärsin, nykyisen järjestelmänmme ti
      Maailman menoa
      153
      1868
    8. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1860
    9. Tollokin tajuaa että Timo Vornanen

      oli joutunut äärimmäiseen tilanteeseen ampuessaa yhden laukauksen katuun. Ei poliisi tee tuollaista hetken mielijohteest
      Maailman menoa
      335
      1846
    10. Sininen farmari - Ford Focus- YFB-842 on poliisilta kadoksissa Kauhajärvellä

      https://alibi.fi/uutiset/poliisilta-poikkeuksellinen-vihjepyynto-autossa-oleva-henkilo-on-avuntarpeessa/?shared=29255-2d
      Lapua
      6
      1692
    Aihe