Aittakorven keiöahallin vuonna 2019 hankkinut pariskunta pisti keilahallinsa kiinni kun eivät saaneet Kotkan kaupungilta lypsettyä rahaa remonttiin ja toiminnan ylläpitämiseen. Paikka huononi muutenkin näiden iusien omistajien sikana. Moni vanha adiakas boikotoi paikkaa ja siirtyi muualle. Pihejä kun olivat niin vähensivät henkilökuntaakin ja lähes kahdestaan pyörittivät toimintaa. Eikä siellä.mikään toiminutkaan. Nyt loukkaantuivat ja vetivät herneet nenään kuin muiden olisi heidän toimintaansa pitänyt rahoittaa. Toivottavasti seuraavat omistajat ovat ammattilaisia ja ymmärtävät bisnestä.
Aittiksen keilahalli lopettaa.
32
2330
Vastaukset
- Anonyymi
En ihmettele yhtään. Tiedän monia keilaajia jotka ovat siirtyneet muualle tai lopettaneet rakkaan harrastuksensa tämän omistajakaksikon vuoksi. Toivattavasti paluu loiston vuosiin palautuu seuraavien omistajien myötä. Lopuksi vinkkinä tälle lopettaneelle pariskunnalle, asiakaspalvelu on tärkein osa asiakkaiden viihtyvyyttä. Teidän tylyllä palevelulla ja jatkuvalla "naama norsun v.....a" tyylillä karkotatte vastaisuudessakin asiakkaanne.
- Anonyymi
Asiakkaista on vain hirveästi vaivaa.
Hyvä jos ne "ulkoilmakonsertit" loppuu.
- Anonyymi
Ei olisi kannattanut edes aloittaa. Olisivat köllötelleet kelakorvauksilla ja vaatineet isompia korvauksia ja veronalennuksia.
- Anonyymi
Tää on todella huono uutinen. Kyllä Kotkan kokoisessa kaupungissa ainakin yksi keilahalli pitää olla. Ottakoon vaikka kaupunki sen vastuulleen jos ei muuten, mutta uskon että uusi yrittäjä löytyy, asiansa osaava sellainen.
- Anonyymi
Juuri näin. Aittakorven Keilahalli on palvellut meitä vuosikymmeniä. Nyt lopettaneista yrittäjistä minä ja moni muukaan ei pitänyt yhtään. Hyvä että he lähtivät pois mutta toivottavasti saadaan uudet yrittähät pikaisesti.Aittakorpeen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Aittakorven Keilahalli on palvellut meitä vuosikymmeniä. Nyt lopettaneista yrittäjistä minä ja moni muukaan ei pitänyt yhtään. Hyvä että he lähtivät pois mutta toivottavasti saadaan uudet yrittähät pikaisesti.Aittakorpeen.
Sinun kannattaa varmaan itse alkaa yrittämään. Olet niin viisas ja tiedät asiat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinun kannattaa varmaan itse alkaa yrittämään. Olet niin viisas ja tiedät asiat.
Minä olen yrittäjä. Mi ulla on Kebabravintola ja kirpputori.
- Anonyymi
Onneksi Aittiksen Siwa toimii ettei Koffin ja Lonkeron Ystävät jää kuivin suin kun Prisman Alko on kiinni.
- Anonyymi
Aittakorvessa ei ole Siwaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aittakorvessa ei ole Siwaa.
Aittiksen Siwalla on sallittua myydä yli 2,8 % alkoholijuomia vain kello 9.00–21.00 välisenä aikana. Ei tarvitse Prismalle ajaa simaa hakemaan, Karkkarin S on vielä lähempänäkin voi vaikka horjuen hakea ilman autoa sähköpyörällä..
- Anonyymi
Tääl on kyl besserwissereitä moneen lähtöön. Aina joku pätemässä miten jotain yritystä pitäisi muka pyörittää niiku paremmin-muka-tietävinään.
Sama oli se Sunilan kustannusrakenne-pätijä-tyyppi. Kovasti komponentti jaksoi jauhaa yhtä ja toista, mutta yhtään järkevää lukua en häneltä saanut eli ei osannut yksinkertaisia laskelmiakaan tehdä mut erittäin kova tarve päteä tämän tästä. Jotenkin sääliksi kävi huomionhakuista reppanaa ja johdon laskentatoimikurssin ikuista reputtajaa. Hän niin mielessänsä varmaan kuvitteli olevansa suuri talousjohtaja ja mahtava strategisti-yritysjohtaja, joka neuvoo muut menestykseen. Pelle mikä pelle!- Anonyymi
Kotkassa ei kannata kuin Kebab kioskit kosla Kebab on Karhuvuorelaisten kansallisruokaa.
- Anonyymi
Mähönen hommiin,ja näin tää juttu järjestyy....
- Anonyymi
Kotkalaisilla kommunisteilla kun vieraan rahat ovat omaa rahaa, niin ei siinä oikein yritystoiminta kannata. Tulta nurkan alle, niin saatte kommunistit taas uuden tyhjän hiekkakentän.
- Anonyymi
Kotkassa on aina Demarit, eli SDP ollut päättämässä asioista ja juuri sen takia Kotka on kuoleva tuppukylä josta kaikki teollisuus on poistunut muualle tai lopettanut kokonaan. Satamakin elää huonointa aikaansa ja Steveco on seuraava Kotkasta poistuva yritys.
- Anonyymi
Toriparlamentin huhujen mukaan Krilahallin entisiin tiloihin avattaidiin jättikebab jossa tarjoillaan psrhaista ainekdista valmistettua aitoa halal teurastettua kebabia. Karhuvuori vielä lähellä niin ostajakuntaa riittäisi.
- Anonyymi
Toriparlamentin toiveiden mukaisesti siihen avataan Thaihierontapaikka. Sopivan kaukana Kotkansaarelta ajatellen vierailuja huomiota herättämättä.
- Anonyymi
Hyvä että lähti. Mitään osaamista alaan näillä ei ollut. Asiakaspalvelu 0.
Pöytiä varattu jolleen putkipelleille joilla rahaa tasan yhteen juomaan viikossa. - Anonyymi
Kaupunkihan omistaa ao rakennuksen ja nämä olivat vain vuokralla. Kaupungin pitää huolehtia rakennuksen kunnosta ja sehän on hoidettu huonosti. Pitäjistä en tiedä mitään, enkä halua tietää. Keilailun lopetin ihan muiden ylimielisten ja V mäisellä asentella olevien "ammattilaisten" vuoksi.
- Anonyymi
Amatimies on amatimies myös keilailussa.
- Anonyymi
Makkospelle nuole haavas ja älä tule ikinä kotkaan.
- Anonyymi
Makkonen on myös Amatimies. Amatimies saa aina, eikä jää ikinä ilman.
- Anonyymi
Pelle on se henkilö täällä somalimaassa joka yrittää tulla omillaan toimeen. Kaiken kuninkaallisen arvostuksen saan toisten rahoilla elossa väkisin pidettävä kelamies.
- Anonyymi
Taasko meni kaupungin rahat työväentalojen avustuksiin, kun ei sinne
keilahalliin riittänyt.
Jos keilahalli saataisiin toimimaan samalla periaatteella kuin "MYLLY"
Vuokra on vuodessa n. 30.000 €
ja kas kummaa, kun kaupunki antaa avustuksia
toimintakeskukselle juuri tuon 30.000 €.
Se on demarien mielestä kannattavaa liiketoimintaa ??
Kyllä noilla periaatteilla saadaan mikä tahansa kaupunki konkurssiin.- Anonyymi
Juuri näin. Myllyn tukeminen Kaupungin rahoilla pitäisi lopettaa. Maahanmuuttajia hyysätään muutenkin liikaa Suomessa. Kela maksaa kaiken heidän elämisensä täällä Suomessa ja sitten vielä sossun rahojen päälle verorahoista pitäisi niiden muutaman harvan työtätekevän palkat maksaa.
- Anonyymi
Aletaan vaatimaan Myllyn lakkauttamista, siitä meille veronmaksajille ei ole mitään hyötyä.
- Anonyymi
Ei kyllä ollut keilahallistakaan.
- Anonyymi
Kyllä. Myllyä ei pitäisi tukea meidän työssäkävijöiden verorahoilla. Rahoittakoot mamut itse omat harrastuksensa.
- Anonyymi
Laskut maksamatta ja viimeinen ulkobile konsertti maksettiin käteisellä monelle esiintyjälle ja juoma sun muu hankkiminen. Veron kiertoa
- Anonyymi
Niistäkin rahoista osa meni Koski bowlingiin jemmaan
- Anonyymi
Siihen avautuu kirpputori ja käytettyjen keilapallojen myyntiliike.
- Anonyymi
Itse jäin kaipaimaa pienoisgolfrataa, toivottavasti kaupunki rakentaa uuden samalle paikalle, kansallisentason radan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Onko Pajari gerontofiili?
Poliitikko Harry ”Hjallis” Harkimo, 70, kertoi itsenäisyyspäivänä seurustelevansa Jasmine Pajarin, 35, kanssa. Fuengiro214214Uskomatonta, Sanna Marinille ei haluttu antaa näkyvyyttä Linnan juhlissa
Kymmenen Uutiset juuri ennen Marinin saapumista ja Areenakin kyykkäsi. Kyllä SDP:läinen politiikan supertähti on paha on3132727- 1261610
Sofia & Stefan
Kas kummaa, yhtäaikaa Dubaissa? Pääsikö Sofia pitkästä aikaa Dubain kotiin? 😂 Instaan muistettu laittaa kuva "vesi ton1091605Kiitos että olet
Tiedän, että sinä olet ja ajattelet minua välillä. Se tuo minulle voimaa, et tiedäkään miten paljon. Vaikka meistä ei tu651552Muistan kuinka isovanhemmat kertoivat teinipoikia VIEDYN VÄKISIN kodeistaan SOTAAN
Suomen sotien aikaan erittäin nuoria teinipoikia vietiin väkisin kodeistaan ja lähetetiin sotimaan. Meinaatteko ettei t2661117Hjalliksen uusi pano on 35 v nainen.
Hjallis itse on 70 vuotias vanha papparainen. Kyllä siinä on taas saanut hjallis lompakkoa pitää paksuna kun on naisen i108797Voi kun uskaltasin
Sulta suoraa kysyä onko kaikki hyvin? 🫤 Poistit kaikki kuvatkin ja muuta... Tietäsipä et pahan olon susta pois halata79737Mitähän tässä kävikään
Jotain kummaa on tapahtunut.. Miksen tunne kaipausta? Mihin katosi roihu sydämestä jonka vielä hetki sitten tunsin?94724Nainen, mitä tahdot ja odotat tulevaisuudelta
Itse olen jo kaiken sanottavan sanonut ja haudannut ne unelmat. Ei ole oikeastaan juurikaan mitään enää mitä tavoittelis70667