Rokki ilman politiikkaa onhan?

Anonyymi-ap

Eihän Rokkiin kuulu politikka? Ei kojuille ei toreille?

9

189

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei sinne muina aikoina olisi ketään tullut.

    • Anonyymi

      Miten pride kuuluu rokkiin? Onko rokkarit kaikki homoja?

      • Anonyymi

        Ai miten suvaitsevaisuus kuuluu rokkiin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai miten suvaitsevaisuus kuuluu rokkiin?

        Pride kun on muuttunut suvaitsematomuudeksi normaaliutta kohtaan.


    • Anonyymi

      Rokki pitäisi olla ilman politiikkaa mutta 15.7.2023 näkyi olevan näitä pekka haaviston kannattaja nimen kerääjiä ilosaarirockissa. Että näin en kyllä nimeä tuohon listaan laittanut ja eivät onneksi tulleet kyselemään asiaa että kiinnostaisiko. Olisin varmaan sanonut että suksikaa vittuun ja kertonut mitä näillä homoille tehdään lähi-idässä miten homoja siellä eheytetytään. Samoin kuin miten siellä lesboja ehetytetään ja käsitellään. Haavisto käsittääkseni tukee tälläistä toimintaa jopa,

      • Anonyymi

        Kaikkialla on tietty politiikka joka perustuu muka "sananvapauteen" .Sananvapaus ei kuitenkaan ole sama asia kuin mielipiteen vapaus.Siitä tulemme tilanteeseen "nykymaailmassa,kansainvälisessä internetissä" että millä kielellä sananvapaus/mielipiteen vapaus ilmaistaan ? Onko kyse vain yksilön henkilökohtaisesta ilmaisusta vai jostain muusta - kuten halutaan saada omalle näkökannalle mahdollisimman paljon "seuraajia" ja sillä keinoin voidaan ohjailla ihmisten ajattelutapoja ja tottumuksia.Eli vaikutetaan "pakkoenglannilla ja tapellaan pakkoenglannin keinoin".


    • Anonyymi

      11 e olut on pelkkää natsismia ja 14 euron juustohampurilainen mallia Mc Donalds on jo ihmisen kaasukammioon laittamista.

      • Anonyymi

        Pitää harrastaa "positiivista psykologiaa myös silloin kun lompakon huomaa olevan tyhjän".Osta,myy,vaihda ja varasta - kerrotaan erään ....luennoitsijan opastaneen kuulijoitaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Terveystalo paljasti yksityisen sairaanhoidon empatia puutteet

      Yksityisellä puolella raha ratkaisee, jos ei ole rahaa potilas ei saa empatiaa eikä siten apuakaan: Poliisi teki rikosi
      Maailman menoa
      140
      1415
    2. Ehdin aamulla

      ajattelemaan sinua. Olit ensimmäisenä mielessäni. Avasin silmäni tähän uneen, jota elämäksi kutsutaan. Kuuntelin lintuje
      Ikävä
      139
      1215
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      168
      922
    4. Mä todella toivon että

      Sulla on nyt kaikki hyvin sun elämässä, olet sisukas nainen sen näki jo ensimmäisestä hetkestä.
      Ikävä
      29
      889
    5. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      167
      789
    6. Katselimme pitkään ja se merkitsi minulle paljon

      Sinulle se ei merkannut näköjään mitään.
      Ikävä
      41
      766
    7. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      49
      752
    8. Naiselle kysymys

      Oletko rakastunut minuun?
      Ikävä
      54
      733
    9. Ymmärräthän, että sun katkeruus ajaa mut pois

      Sä olet niin itseriittoinen, ettet edes tajua mitä myrkkyä suollat ympärillesi. Olet harhaisessa päässäsi kuvittellut et
      Ikävä
      36
      635
    10. Sun pitää mies unohtaa

      Minut jo. Tiedän että se on sulle tosi hankalaa. Mut sun pitää unohtaa mut jo. Älä kirjoita mulle tänne viestejä enää.
      Ikävä
      37
      595
    Aihe