Ihanat naisten varpaat

Poikanen

Mahtavaa, kun aurinko alkaa taas lämmittää ja naiset siirtyvät sandaaleihin. Jos minkävärisiä varpaita pilkottaa sandaalien kärjistä ja suorastaan huutavat meitä fetissi miehiä suukottelemaan itseään.

Paras tirkistely paikka taitaa olla kauppojen naisten pukukopien edustat. Tietääkö joku konsteja päästä tsiigailemaan noita herkkuja salaa vielä lähempää? Ei oikein kehtaa mennä kysymään naisilta, viitsisivätkö he paljastaa jalkansa.

Kunnon aurinko lasit on kyllä joka pervoilijan vakiovarustus.

23

5511

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Footjob

      ..for summer!! :-)

      • naikko

        mietin just tänä aamuna ratikassa miten mukava ajatus että joku/jotkut miehet katselevat ja himoitsevat punaisiksi lakattuja varpaitani. Tylsää kun kaikki ei katso!


      • naikko kirjoitti:

        mietin just tänä aamuna ratikassa miten mukava ajatus että joku/jotkut miehet katselevat ja himoitsevat punaisiksi lakattuja varpaitani. Tylsää kun kaikki ei katso!

        Minä katson takuulla!


    • Anu

      poikakaverini lakkaa aina varpaankynteni ja on ihana katsella kun etumusta alkaa pullottaa. Taitaa tykätä hommasta minkä hänelle teetän........hih...

      • naikko

        antaisi poikaystävän (jos sellainen olisi) lakata vapaankynsiäni! Vaikka kädestä pitäen opettaisi, jälki ei ole tyydyttävä (kokeiltu on). Katsoa saa ja ihastella lopputulosta ja hiplata kun kynnet kuivat.


      • ROUVA 36
        naikko kirjoitti:

        antaisi poikaystävän (jos sellainen olisi) lakata vapaankynsiäni! Vaikka kädestä pitäen opettaisi, jälki ei ole tyydyttävä (kokeiltu on). Katsoa saa ja ihastella lopputulosta ja hiplata kun kynnet kuivat.

        Mulla on ainakin mies oppinut lakkaan tosi taitavasti varpaankynnet ja tekee muuten ranskalaisen manikyyrinkin tosi makeesti.Lakkauskertoja on 2-4 viikossa joten aina on varpaankynnet uusissa väreissä joista on tullut kehuja töissä ,mutta en kuitenkaan ole paljastanut että mieheni sen hoitaa.


      • lakkaaja
        ROUVA 36 kirjoitti:

        Mulla on ainakin mies oppinut lakkaan tosi taitavasti varpaankynnet ja tekee muuten ranskalaisen manikyyrinkin tosi makeesti.Lakkauskertoja on 2-4 viikossa joten aina on varpaankynnet uusissa väreissä joista on tullut kehuja töissä ,mutta en kuitenkaan ole paljastanut että mieheni sen hoitaa.

        Tehän olette aivan häkellyttäviä Naisia. Pitäkää linjanne, ihanat. Mies jalkojenne juureen. Se on oikea paikka miehelle. Ilmoittakaahan sitten heti kun eroatte, niin mennään saman tien naimisiin. Lakkaan päivittäin varpaankyntenne. Puhallan ne kuiviksi ja lopuksi osoitan nöyryyttä ja kunnioitusta nuolemalla palvoen ihania varpaitanne. Nam.


      • Nimetön

        että saa nuolla ja hyväillä jalkojani. Laitan mieheni siivoomaan, imuroimaan, pyykinpesuun, ym.
        Jos ja sanon ....jos homma on tehty hyvin hän palkkioksi hyväillä ja nuolla jalkojani hetken aikaa.


    • Lakatut varpaankynnet

      joku minunkin varpaitani. Kiihotun mielettömästi siitä, jos joku katselee jalkojani sillä silmällä. Näitä miehiä vain tuntuu olevan harvassa? Kerran eksyin sänkyyn erään kanssa, joka nuoli varpaitani varmaan puolituntia... Se oli taivaallista.

      • naikko

        senkun käsket nuolemaan!


      • Jasmasiin

        Lakatut varpaankynnet ohuissa nyloneissa! Parasta mitä voi olla. Ihanaa nuolla ja hyväillä ja vaikka...


      • varpaat aaaahhhh!!!!!

        mä haluaisin nuolla joku hyvän näkösen naisen lakattuja varpaita aah ku olis taivaallista!


      • Reija
        varpaat aaaahhhh!!!!! kirjoitti:

        mä haluaisin nuolla joku hyvän näkösen naisen lakattuja varpaita aah ku olis taivaallista!

        Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.


      • olisi
        Reija kirjoitti:

        Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.

        Olisi kyllä nuolla ja palvoa naisen jalkoja/varpaita....kenkiäkin;)


      • Kärpänen
        naikko kirjoitti:

        senkun käsket nuolemaan!

        Kumpa kaikki naiset olisivat oivaltaneet tämän! Miehethän saa tekemään melkein mitä tahansa, toiset nätisti pyytämällä ja toiset komentamalla.

        Olisipa kiva kuulla suustasi nuole! -komento, kun työntäisit jalkapohjaasi kasvojani kohden.


      • M39
        Reija kirjoitti:

        Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.

        Minusta on todella suuri nautinto hyväillä käsin ja suudella naisen kauniisti lakattuja varpaita ja jalkapohjia. Valitettavasti vaimoni ei siitä kuitenkaan erikoisemmin pidä.


      • Anonyymi
        Reija kirjoitti:

        Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.

        Tänne ja heti! Mä teen sen mielelläni😋


      • Anonyymi
        olisi kirjoitti:

        Olisi kyllä nuolla ja palvoa naisen jalkoja/varpaita....kenkiäkin;)

        Mä haluaisi tehdä sen,


      • Anonyymi
        Reija kirjoitti:

        Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.

        Minä kyllä hieroisin ja suutelisin jalkojasi T.27v mies Helsingistä


      • Anonyymi
        Reija kirjoitti:

        Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.

        Minä kyllä voisin sen tehdä, 😋


      • Anonyymi
        Reija kirjoitti:

        Olen 4kymppinen nainen ja mielestäni minulla on kauniit varpaat ja punaiset lakatut kynnet. Käytän yleensä ohkasia sukkahousuja, joten sieltä ne näkyvät kyllä hyvin. Mutta ei kukaan mies ole osoittanut koskaan kiinnostustaan niitä kohtaan. Voi miten olisi ihanaa kun joku hieroisi ja suukkisia varpaitani.

        Moi olisi mukava kokeilla)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tänne ja heti! Mä teen sen mielelläni😋

        Olisin halukas))


    • spiked heels

      Meillä aloitetaan päivä aamuisin ennen töihin lähtöä, että herätän vaimon päivään hyväilemällä hänen lämpöisiä varpaitaan jokaikinen aamu!!! Myös kevyt hieronta kuuluu kuvaan, vaan siinä useimmiten tulee seisokki joka välillä puretaan varpaita nuoleskellen samalla kun vaimo hieroo kalua joko käsin,tai joskus antaa kenkähoitoa joka on mulle se jokin. Ja illalla jatketaan samaan malliin, jolloin saan varpaiden ja jalkojen ohella myös käsitellä hänen kiinnostavia kenkiään joita kyllä riittää. Olet aivan oikeassa siinä et kesä on ihanaa aikaa näin jalka/kenkäfettarin kannalta, joskus on perin kiihottuneessa mielentilassa kun tulee vaikka kaupungilta kotiin...tänään kävi näin tidä kuinka ilta menee :-))) Tsemppiä!!

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      736
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      282
      692
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe