Voidaanko rakastella sitten heti? ☺️
Entä, jos me mies sattumalta kohdataan
43
684
Vastaukset
- Anonyymi
Jos olisit HÄN niin mikä ettei!😀
- Anonyymi
En muuten ihan kenen tahansa kanssa lähde lakanoiden väliin, mutta onneksi hän sen tietääkin .
- Anonyymi
Joo niin tietääkin. Mutta onneksi olen saanut joskus nauttia silmiesi loisteesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo niin tietääkin. Mutta onneksi olen saanut joskus nauttia silmiesi loisteesta.
No en oikein kyllä ole varma että loistaako nänä viher-ruskeat silmät niinkään, ehkä enemmän sellainen safiirin hohka.
- Anonyymi
Tottakai. Missäs tavataan?^
- Anonyymi
Rakkaani.....silloin kun haluut. Kyllä täällä tekee myös sinun peppua mieli.
Menen nyt nukkumaan vaikka on jo aamu...... Sinun rakkasi. - Anonyymi
Rakkaasi.
- Anonyymi
Todennäköisintä on, että törmään mieheen Prismassa. En usko, että ruvetaan hommiin heti siinä juustohyllyllä.
- Anonyymi
Siinähän ne on tuoksutkin jo valmiina kohdillaan. Homejuusto ja parmesaani jne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siinähän ne on tuoksutkin jo valmiina kohdillaan. Homejuusto ja parmesaani jne.
Kannattaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan paremmin. 👍
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan paremmin. 👍
Tosi kekseliäitä mies nämä sinun yksinpuhelut yhtä viisaita kuin nämä aloitukseskin räkästely onko kukaan koskaan lukenu🥱
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tosi kekseliäitä mies nämä sinun yksinpuhelut yhtä viisaita kuin nämä aloitukseskin räkästely onko kukaan koskaan lukenu🥱
Mieheksi luulija! 😂
- Anonyymi
Ei me aleta heti hommiin. Ensin käydään kävelyllä ja jutellaan. Sitten etitään sopiva paikka. m>n
- Anonyymi
Jos nyt ensin vaan kävellään ja jutellaan? 💕
- Anonyymi
Kuulostat mies tuota ilmaisua käyttäessäsi aika fruitielta, ei pahalla
- Anonyymi
Hahaa, en halua paineistaa sinua mies, mutta voitko ottaa vastaan minut ja haluni? Sivusta sama asia eri sanoin
- Anonyymi
Sinäkin haluat antaa luunapin?
- Anonyymi
Ei ajattelin jos saisin häneltä mieheltä paidan pois ja voisin hyväillä.
Tämä on vain mielikuvitusta, sillä emme ole säännöllisesti tai muutenkaan tekemisissä tai juttele. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ajattelin jos saisin häneltä mieheltä paidan pois ja voisin hyväillä.
Tämä on vain mielikuvitusta, sillä emme ole säännöllisesti tai muutenkaan tekemisissä tai juttele.Sivusta: ette ole tekemisissä ja heti paitaa pois ja hyväilemään? Ååke, jokainen tavallaan 🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sivusta: ette ole tekemisissä ja heti paitaa pois ja hyväilemään? Ååke, jokainen tavallaan 🙄
Hehee, pitempiaikainen ihastus. Vaikka ehkä yksipuolinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hehee, pitempiaikainen ihastus. Vaikka ehkä yksipuolinen.
Jaahas. Hänkäänkö ei ole riisunut sua? Edes katseellaan?
- Anonyymi
Olet järkyttävä tyrkky. Et vaan kestä että joku toinen kirjoittaa miehille täällä. Sääliksi käy miestä joka sinuun erehtyy, noin omistushaluiseen tyrkkyyn. sivusta ihan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet järkyttävä tyrkky. Et vaan kestä että joku toinen kirjoittaa miehille täällä. Sääliksi käy miestä joka sinuun erehtyy, noin omistushaluiseen tyrkkyyn. sivusta ihan.
Ihan sivusta, että sinun miehen palstateatteri menee aina lopulta imelän sokerikuorrutteen jälkeen tähän riitadramarurgiaan
- Anonyymi
Jos palstan pervoperttien vastauksia kaipaat niin eivätköhän nuo ole heti valmiita toimintaan. Ovat täysin haluttomia vastustamaan himojaan.
- Anonyymi
Öö mikä saa sinut päättelemään ettei tämä räcästelystä jauhava olisi itse sellainen?
- Anonyymi
Löytyy niitä palstan ulkopuoleltakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyy niitä palstan ulkopuoleltakin.
Eivätkön nuo ole kaikki siellä ulkopuolella samanlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivätkön nuo ole kaikki siellä ulkopuolella samanlaisia.
Ei
Ei palstalla olevat eikä myöskään sen ulkopuolella olevat. Ei voi yleistää. Kaikki ei oo samanlaisia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei
Ei palstalla olevat eikä myöskään sen ulkopuolella olevat. Ei voi yleistää. Kaikki ei oo samanlaisia.Ei voi yleistää ei edes parodiamielessä, eikä se edes ole sukupuolisidonnaista, että millainen ihmistyyppi pitää näitä miehen joikuja uskottavina ja tirkistelee aihetta lapsentasoisesta vinkkelistä rakastelu peenis pinpi hihi ym asiasanoihin fasinoituen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Öö mikä saa sinut päättelemään ettei tämä räcästelystä jauhava olisi itse sellainen?
Mitä vikaa on rakastelu sanassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä vikaa on rakastelu sanassa?
Kiitos kysymyksestä. Siitä tulee jostain syystä assosiaatio lipeväkielisestä ja henkisesti aliarvioivasta miestyypistä.
- Anonyymi
Eiköhän suoraan kusta ja paskaneta keskenämmen suoraan suuhun ja jätetään toi turha rakastelu.
- Anonyymi
Joo ei kun oot "rakastellu" vissii kaikkien tän kylän äijien kaa jo😅😅
- Anonyymi
Kiitos aloittajaätmi tästä alustuksesta. Mistähän syystä tällaisista asioista muka tietävät, käytetään nyt sitten vaikka tätä ilmaisua ”kylänmiehet” tuntuu olevan niitä vaille jääneitä, tietoa muka ois muttei ilman mitään varsinaista tietoa tms? Katkeruuden kalkkiviivoilla riehuntaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos aloittajaätmi tästä alustuksesta. Mistähän syystä tällaisista asioista muka tietävät, käytetään nyt sitten vaikka tätä ilmaisua ”kylänmiehet” tuntuu olevan niitä vaille jääneitä, tietoa muka ois muttei ilman mitään varsinaista tietoa tms? Katkeruuden kalkkiviivoilla riehuntaa
En edelleenkään ole aloittaja. Sinulla menee aina kyllä pahasti metsään nuo analyysit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En edelleenkään ole aloittaja. Sinulla menee aina kyllä pahasti metsään nuo analyysit.
Ei mene sekaisin, sulla on ollut jo kauan näitä ”ihailemiasi” naisia kohtaan samaa psykon jylhää fantasiointia😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei mene sekaisin, sulla on ollut jo kauan näitä ”ihailemiasi” naisia kohtaan samaa psykon jylhää fantasiointia😆
Sinulla heittää kyllä nyt pahasti päässä. Olet oksettava olio joka roikkuu ventovieraitten kirjoituksissa kuin pskakikkare lehmän perseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla heittää kyllä nyt pahasti päässä. Olet oksettava olio joka roikkuu ventovieraitten kirjoituksissa kuin pskakikkare lehmän perseessä.
Älä nyt, minähän vaan kehuin tuota majesteetillista tyyliä, varmaa toimii myös muihinkin vaihtelevin variaatioin
- Anonyymi
V..tu mikä mustamaalaaja taas,ei ollu multa aloitus. Lesbian sun pitää tirkistellä tarkemmin.
- Anonyymi
Olen ruma kuin lantakasa nykyään näkisit minut et sanoisi noin teininä olin kyllä paremmassa kunnossa.
- Anonyymi
Tänään nähtiin 😅 Sinä olit töissä, mutta et tainnut nähdä mua..
- Anonyymi
Mun puolesta voidaan mu usei se vaan tuppaa naisilla halu tutustua loppuun siihen
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ihana on nähdä edes ohimennen
Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su1538373- 664664
Mies, mua jotenkin kiinnostaa
Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?1404343Aamu on aina iltaa viisaampi.
Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene233952Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt
Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko353483Moi kuumis.
Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.423470Saattaisimme olla yhdessä
Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla383358- 483123
Milloin olisi sinun ja kaivattusi
Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?422861- 492634