Entä, jos me mies sattumalta kohdataan

Anonyymi-ap

Voidaanko rakastella sitten heti? ☺️

43

684

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olisit HÄN niin mikä ettei!😀

• Anonyymi

En muuten ihan kenen tahansa kanssa lähde lakanoiden väliin, mutta onneksi hän sen tietääkin .

• Anonyymi

Joo niin tietääkin. Mutta onneksi olen saanut joskus nauttia silmiesi loisteesta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo niin tietääkin. Mutta onneksi olen saanut joskus nauttia silmiesi loisteesta.

No en oikein kyllä ole varma että loistaako nänä viher-ruskeat silmät niinkään, ehkä enemmän sellainen safiirin hohka.

• Anonyymi

Tottakai. Missäs tavataan?^

• Anonyymi

Rakkaani.....silloin kun haluut. Kyllä täällä tekee myös sinun peppua mieli.
      Menen nyt nukkumaan vaikka on jo aamu...... Sinun rakkasi.

• Anonyymi

Rakkaasi.

• Anonyymi

Todennäköisintä on, että törmään mieheen Prismassa. En usko, että ruvetaan hommiin heti siinä juustohyllyllä.

• Anonyymi

Siinähän ne on tuoksutkin jo valmiina kohdillaan. Homejuusto ja parmesaani jne.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siinähän ne on tuoksutkin jo valmiina kohdillaan. Homejuusto ja parmesaani jne.

Kannattaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan paremmin. 👍

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kannattaa huolehtia henkilökohtaisesta hygieniastaan paremmin. 👍

Tosi kekseliäitä mies nämä sinun yksinpuhelut yhtä viisaita kuin nämä aloitukseskin räkästely onko kukaan koskaan lukenu🥱

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tosi kekseliäitä mies nämä sinun yksinpuhelut yhtä viisaita kuin nämä aloitukseskin räkästely onko kukaan koskaan lukenu🥱

Mieheksi luulija! 😂

• Anonyymi

Ei me aleta heti hommiin. Ensin käydään kävelyllä ja jutellaan. Sitten etitään sopiva paikka. m>n

• Anonyymi

Jos nyt ensin vaan kävellään ja jutellaan? 💕

• Anonyymi

Kuulostat mies tuota ilmaisua käyttäessäsi aika fruitielta, ei pahalla

• Anonyymi

Hahaa, en halua paineistaa sinua mies, mutta voitko ottaa vastaan minut ja haluni? Sivusta sama asia eri sanoin

• Anonyymi

Sinäkin haluat antaa luunapin?

• Anonyymi

Ei ajattelin jos saisin häneltä mieheltä paidan pois ja voisin hyväillä.
        Tämä on vain mielikuvitusta, sillä emme ole säännöllisesti tai muutenkaan tekemisissä tai juttele.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ajattelin jos saisin häneltä mieheltä paidan pois ja voisin hyväillä.
        Tämä on vain mielikuvitusta, sillä emme ole säännöllisesti tai muutenkaan tekemisissä tai juttele.

Sivusta: ette ole tekemisissä ja heti paitaa pois ja hyväilemään? Ååke, jokainen tavallaan 🙄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sivusta: ette ole tekemisissä ja heti paitaa pois ja hyväilemään? Ååke, jokainen tavallaan 🙄

Hehee, pitempiaikainen ihastus. Vaikka ehkä yksipuolinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hehee, pitempiaikainen ihastus. Vaikka ehkä yksipuolinen.

Jaahas. Hänkäänkö ei ole riisunut sua? Edes katseellaan?

• Anonyymi

Olet järkyttävä tyrkky. Et vaan kestä että joku toinen kirjoittaa miehille täällä. Sääliksi käy miestä joka sinuun erehtyy, noin omistushaluiseen tyrkkyyn. sivusta ihan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet järkyttävä tyrkky. Et vaan kestä että joku toinen kirjoittaa miehille täällä. Sääliksi käy miestä joka sinuun erehtyy, noin omistushaluiseen tyrkkyyn. sivusta ihan.

Ihan sivusta, että sinun miehen palstateatteri menee aina lopulta imelän sokerikuorrutteen jälkeen tähän riitadramarurgiaan

• Anonyymi

Jos palstan pervoperttien vastauksia kaipaat niin eivätköhän nuo ole heti valmiita toimintaan. Ovat täysin haluttomia vastustamaan himojaan.

• Anonyymi

Öö mikä saa sinut päättelemään ettei tämä räcästelystä jauhava olisi itse sellainen?

• Anonyymi

Löytyy niitä palstan ulkopuoleltakin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Löytyy niitä palstan ulkopuoleltakin.

Eivätkön nuo ole kaikki siellä ulkopuolella samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eivätkön nuo ole kaikki siellä ulkopuolella samanlaisia.

Ei
        Ei palstalla olevat eikä myöskään sen ulkopuolella olevat. Ei voi yleistää. Kaikki ei oo samanlaisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei
        Ei palstalla olevat eikä myöskään sen ulkopuolella olevat. Ei voi yleistää. Kaikki ei oo samanlaisia.

Ei voi yleistää ei edes parodiamielessä, eikä se edes ole sukupuolisidonnaista, että millainen ihmistyyppi pitää näitä miehen joikuja uskottavina ja tirkistelee aihetta lapsentasoisesta vinkkelistä rakastelu peenis pinpi hihi ym asiasanoihin fasinoituen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Öö mikä saa sinut päättelemään ettei tämä räcästelystä jauhava olisi itse sellainen?

Mitä vikaa on rakastelu sanassa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä vikaa on rakastelu sanassa?

Kiitos kysymyksestä. Siitä tulee jostain syystä assosiaatio lipeväkielisestä ja henkisesti aliarvioivasta miestyypistä.

• Anonyymi

Eiköhän suoraan kusta ja paskaneta keskenämmen suoraan suuhun ja jätetään toi turha rakastelu.

• Anonyymi

Joo ei kun oot "rakastellu" vissii kaikkien tän kylän äijien kaa jo😅😅

• Anonyymi

Kiitos aloittajaätmi tästä alustuksesta. Mistähän syystä tällaisista asioista muka tietävät, käytetään nyt sitten vaikka tätä ilmaisua ”kylänmiehet” tuntuu olevan niitä vaille jääneitä, tietoa muka ois muttei ilman mitään varsinaista tietoa tms? Katkeruuden kalkkiviivoilla riehuntaa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos aloittajaätmi tästä alustuksesta. Mistähän syystä tällaisista asioista muka tietävät, käytetään nyt sitten vaikka tätä ilmaisua ”kylänmiehet” tuntuu olevan niitä vaille jääneitä, tietoa muka ois muttei ilman mitään varsinaista tietoa tms? Katkeruuden kalkkiviivoilla riehuntaa

En edelleenkään ole aloittaja. Sinulla menee aina kyllä pahasti metsään nuo analyysit.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En edelleenkään ole aloittaja. Sinulla menee aina kyllä pahasti metsään nuo analyysit.

Ei mene sekaisin, sulla on ollut jo kauan näitä ”ihailemiasi” naisia kohtaan samaa psykon jylhää fantasiointia😆

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei mene sekaisin, sulla on ollut jo kauan näitä ”ihailemiasi” naisia kohtaan samaa psykon jylhää fantasiointia😆

Sinulla heittää kyllä nyt pahasti päässä. Olet oksettava olio joka roikkuu ventovieraitten kirjoituksissa kuin pskakikkare lehmän perseessä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinulla heittää kyllä nyt pahasti päässä. Olet oksettava olio joka roikkuu ventovieraitten kirjoituksissa kuin pskakikkare lehmän perseessä.

Älä nyt, minähän vaan kehuin tuota majesteetillista tyyliä, varmaa toimii myös muihinkin vaihtelevin variaatioin

• Anonyymi

V..tu mikä mustamaalaaja taas,ei ollu multa aloitus. Lesbian sun pitää tirkistellä tarkemmin.

• Anonyymi

Olen ruma kuin lantakasa nykyään näkisit minut et sanoisi noin teininä olin kyllä paremmassa kunnossa.

• Anonyymi

Tänään nähtiin 😅 Sinä olit töissä, mutta et tainnut nähdä mua..

• Anonyymi

Mun puolesta voidaan mu usei se vaan tuppaa naisilla halu tutustua loppuun siihen

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      153
      8373
    2. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      66
      4664
    3. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      140
      4343
    4. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      23
      3952
    5. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      35
      3483
    6. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      42
      3470
    7. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      38
      3358
    8. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      48
      3123
    9. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      42
      2861
    10. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      49
      2634
    Aihe