Ystävällisin ja paras näkijä ikinä

Anonyymi-ap

On mun mielestä selvännäkijä Naomi M.
Mä kirjoitan tän koska mä luin jostain ketjusta mite joku haukku Naomia että olis tympeä. On ihan varmana joku kateellinen feikkinäkijä tai muuten ilkee joka ei ole koskaan edes käyny Naomilla. Jos olisi, tietäis että on ystävällisin, empaattisin näkijä ikinä! Näkeehän sen jo päällekin päin kun kattelee vaikka Naomin kuvia Fasebookissa. Hänessä on sellasta lämpöö ja läsnäoloo, että tympeys on kyllä kaukana!

Se ei ole vaan mun mielipide, koska mun täti on kutsunu monta kertaa meitä sukulaisiia ja ystäviään ja Naomi on ollu meille kattomassa, ja kaikki järjestään on sanonu että on tosi ystävällinen ja ihana! Ja että on tosi hyvä! Lisäks Naomilla on ihana nauru! Tosi hauska ja juur sellaine huumori mistä itsekin tykkään.

Mun täti kerto että oli joskus käyny Tampereella jollain joka oli kertonu että on joku meedioki ja oli tosiaa ollu tosi tympeä ja ylimielisen olone ja kaiken lisäks tosi surkee, mun täti sano että oli selvästi feikki.

Naomi on taas elokuulla tulossa, kun mun tädillä on lomaa, että jos olis jotenki tympeä nii tiedän tasan tarkkaan, että ei olisi niin monta kertaa meille ollut katsomasa.

25

618

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naomi fani tai itse taas linjoilla.
      Antakaa nämä Naomi kirjoitusten olla.
      Liikaa meluu yhdestä.
      Aidosta ja hyvästä ei tälläisiä huutokauppa kirjoituksia käydä.

    • Anonyymi

      Minullakin kokemusta eräästä todella epäystävällisestä näkijästä. Eipä tehnyt mieli toisten varata aikaa.

      Naomi on hyvin empaattinen näkijä. Minulla on ollut aina todella vaikea puhua asioistani muille, edes puolisolleni. Naomin luokse kun menin ensimmäisen kerran, oli kuin jokin lukko olisi auennut sisälläni. Puhuin ja itkin, itkin ja puhuin. Naomi nosti asian ylös, ja kerroin sen, ensimmäistä kertaa, kenellekään.

      Oli mahtavaa saada vuosikymmenten taakka purettua.

    • Anonyymi

      Todellakin paras. Mun mielestä on Suomen paras. Huomasin kanssa että joku koettaa kovasti nyt selittää että olisi ollut jollekin tyly, jonkun mainoskampanja jyllää nyt missä muutamaa nimeä mainostetaan ja koetetaan Naomia haukkua.

      Turha vaiva. Kymmeniä vuosia ollut näkijänä ja hänet tunnetaan erityisesti siitä että on todella lämmin ja ystävällinen. Tunnen vaikka kuinka monia ja tiedän ihan julkkiksiakin, joita hänellä käynyt. Kukaan ei ole koskaan häntä haukkunut ei sen paremmin tylyksi kuin feikiksi. Kyllä aidot näkijät tunnistaa.

      Naomin tavaramerkki on hyvä huumori ja ystävällisyys. Jos olisi jotakin tylyttänyt, siihen olisi täytynyt olla todellinen syy. Että jos niin on käynyt, katsoisi peiliin eikä täällä nolaisi itseään. Olisiko jäänyt ilman aikaa.

      • Anonyymi

        Tuli sama mieleen, että olisko joku jäänyt ilman aikaa ja kiukuttelisi täällä.

        Naomi on ihan julkisuudessakin kertonut, että on niin pitkään toiminut, että voi valita itse asiakkaansa. Kai hän nyt näkijänä sen tietää, jos on joku jolle ei halua antaa aikaa, jos on joku tosi ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuli sama mieleen, että olisko joku jäänyt ilman aikaa ja kiukuttelisi täällä.

        Naomi on ihan julkisuudessakin kertonut, että on niin pitkään toiminut, että voi valita itse asiakkaansa. Kai hän nyt näkijänä sen tietää, jos on joku jolle ei halua antaa aikaa, jos on joku tosi ikävä.

        Miksi Naomia pitää hehkuttaa, olkaa onnellisia että näkee teille! Ei näe kaikille ja osa kokee hänet huonoksi, niin se on vaan kaikkien näkijöiden kohdalla.

        Yrittäkää ymmärtää, että tämä ylenpalttinen Naomi hehkutus on kääntynyt jo häntä vastaan. En menisi vaikka ilmaiseksi katsoisi, oksettaa jo koko nimikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Naomia pitää hehkuttaa, olkaa onnellisia että näkee teille! Ei näe kaikille ja osa kokee hänet huonoksi, niin se on vaan kaikkien näkijöiden kohdalla.

        Yrittäkää ymmärtää, että tämä ylenpalttinen Naomi hehkutus on kääntynyt jo häntä vastaan. En menisi vaikka ilmaiseksi katsoisi, oksettaa jo koko nimikin.

        Miksi sun piti tulla tähän ketjuun? Jos koko nimi jo oksettaa? Etkö nähnyt AP:n kirjoituksessa, kenestä kirjoitti?

        Varmana ei sinulle ilmaiseksi katsoisi että mene niitä muita näkijöitäsi nyt muualle hehkuttamaan. En ymmärrä miten se että häntä kehutaan voi kääntyä HÄNTTÄ vastaan, minkä hän sille voi että asiakkaat tykkää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi Naomia pitää hehkuttaa, olkaa onnellisia että näkee teille! Ei näe kaikille ja osa kokee hänet huonoksi, niin se on vaan kaikkien näkijöiden kohdalla.

        Yrittäkää ymmärtää, että tämä ylenpalttinen Naomi hehkutus on kääntynyt jo häntä vastaan. En menisi vaikka ilmaiseksi katsoisi, oksettaa jo koko nimikin.

        Olen samaa mieltä sun kanssa. Tästä on tullut tämmöinen henkilökohtainen Naomi hehkutus keskustelu kanava. Ja näillä kerää vaan haittaa Naomille. Jos joku on Naomia vastaan,ei pitänyt hänen tulkinnastaan ja hinnat on todella isot. Niin samantien tulee Naomi puolustusta ja haukkumista niitä kohtaan joka ei halua käyttää Naomin palveluita. jokaiselle jotain ja onneksi on.

        Muistan semmoisen kirjoituksen kun joku kirjoitti Sarista joka oli joskus Unililla töissä että hän näki asian mitä ei olisi halunnut että tämä näkijä näkee,se päästi oikein olan takaa ja oli vihanen. Tuollaisessa tapauksessa ei kannata näkijälle soittaa jos on jotain mitä ei halua että nähdään.

        Niin ja Naomista en tiedä kun en ole hänellä käynyt,enkä kyllä näiden juttujen perusteella tule edes käymään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen samaa mieltä sun kanssa. Tästä on tullut tämmöinen henkilökohtainen Naomi hehkutus keskustelu kanava. Ja näillä kerää vaan haittaa Naomille. Jos joku on Naomia vastaan,ei pitänyt hänen tulkinnastaan ja hinnat on todella isot. Niin samantien tulee Naomi puolustusta ja haukkumista niitä kohtaan joka ei halua käyttää Naomin palveluita. jokaiselle jotain ja onneksi on.

        Muistan semmoisen kirjoituksen kun joku kirjoitti Sarista joka oli joskus Unililla töissä että hän näki asian mitä ei olisi halunnut että tämä näkijä näkee,se päästi oikein olan takaa ja oli vihanen. Tuollaisessa tapauksessa ei kannata näkijälle soittaa jos on jotain mitä ei halua että nähdään.

        Niin ja Naomista en tiedä kun en ole hänellä käynyt,enkä kyllä näiden juttujen perusteella tule edes käymään.

        Voi häntä varmaan kovasti harmittaa! Varmasti hänen allakkaansa jää nyt tyhjää sen takia!

        Olihan sekanen vuodatus, väkisin tulee mieleen että eikö ole pälähtänyt mieleen sellainen vaihtoehto, että kun ketjun otsikossa lukee selkeällä suomen kielellä että Naomi, niin jättäisi sellaisen ketjun vahtimatta, oli sitten miten vaan Sari tai kuka muu?...?.

        Miksi ihmeessä joku käy hänestä kirjoitettavia kommentteja niinkin taajaan vahtimassa jos kovasti ahdistaa.


      • Anonyymi

        Muistahan se karma


    • Anonyymi

      Käykö Naomi usein Tampereella tai muissa kaupungeissa pitämässä vastaanottoa. Mulla ei ole fb, joten en näe jos siellä jotain tästä asiasta. Olen julkisten varassa, joten pääsy jonnekin isompaan paikkaan kävisi kätevimmin, jos livetapaamista ajatellaan.

      • Anonyymi

        Ei tarvi olla fb koska Naomilla on omat kotisivut. Tuo oli taas sellaista että mistä nyt saataisiin tikusta asiaa.


      • Anonyymi

        Mä olen käynyt hänen vastaanotolla Tampereella, joskus otti vastaan Ikaalisissa, viime aikoina olen käynyt Sastamalassa, itsellänikään ei ole autoa että olen käynyt ystävättären matkassa.

        Googlettamalla löytää hänen yhteystiedot että kannattaa itse kysyä missä ottaa milloinkin vastaan.


    • Anonyymi

      Taas mentiin. Onko siellä Sastamalassa jo muuten mustikoita metsässä. Että näistäkin olisi jo jotain hyötyä.

      • Anonyymi

        Mää ihmees sinne mettii hakeenniitä mustikoitas tai mitä teekkii. Mikä pirun pakko sinun on näihin Naomista keskusteluihin tulla ikävine kommentteines. kukaan ei perääs kysele vaikka ihan justiinnii sinne mustikoile mänisit.
        Naomi on arvokas ja hieno näkijä että älä katteutes kansa tule hjäntä joka kohtaan törkkimään!b Mä mettää siitä ilkiöines!


    • Anonyymi

      Mulla ei ollut oikeestaan mitään käsitystä, mitä sellasessa meedio-istunnossa tapahtuu, jossain elokuvassa olin sellasta nähnyt.
      Mulla oli vaan sellainen tunne että tarvii mennä, että mun olo helpottuisi.

      Siihen asiaan liitty niin paljon sellasta, mikä pyöri mielessä.

      Oli kyllä ihan uskomatonta. Ne samat lauseet mitä oli käyttänyt ja kaikki. Mä aloin itkeen ihan hillittömästi, ja se Naomin jo pelkkä ääni on sillain tosi kaunis ja rauhottava, sellanen todellinen läsnäolo.

      • Anonyymi

        Mee poliisille vaan rohkeesti tunnustaa.


    • Anonyymi

      Marja Pennanen paras.
      Suosittelen

      • Anonyymi

        Kiitos Merja,,,,,, mutta tässä siis keskustelua tuosta muitten mielestä parhaasta.


    • Anonyymi

      Naomi on! Vaikka tuo eräs kateellinen koettaa joka mahdollisessa ketjussa mustamaalata ja heittää valelegendaansa. Aikä sääliö. Selvähän se että harmittaa kun itsellä ei käy kukaan eikä kukaan ole edes kuullutkaa.

      Naomin tietää kaikki ja olen ihan varma että kaikki jotka hänellä oikeasti käynyt, rakastaa! Ihku!

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4709
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2279
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1804
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1526
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1471
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1031
    Aihe