Candy pyykinpesukone vikakoodi e13

Anonyymi-ap

Pesukone oli kovan linkouksen jäljiltä vaihtanut paikkaa, joten työnsin koneen takaisin paikoilleen.
Nyt näyttää vikakoodia e13.
Pystyykö tässä mitään tekemään itse vai onko kone romu vain?

3

407

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuo koodi viittaa vikaan lämpöelementissä, eli ts. vastuksessa, mikä lämmittää pesuveden. Saattanut vahingoittua tuossa linkouksen aikana tulleessa tärähdyksessä. Vika on täysin korjattavissa, tarvitset vähintään uuden lämpöelementin ja todennäköisesti myös lämpöanturin. Koodi voi tarkoittaa myös anturivikaa. Kodinkonehuoltoon yhteyttä ja kysymään, että paljon tulee korjaukselle hintaa.

    • Anonyymi

      Älkää ottako näitä täällä olevia neuvoja turhan vakavasti, tuokin varmaan "nojatuoliasiantuntijan" näkemys. Googleta itse esim. candy pyykinpesukone vikakoodi e13 tai pelkkä vikakoodit tai candy washing machine error code e13 tai error codes, englanniksi löytyy todennäköisemmin tuloksia.
      Minä löysin tietoa että e13 tarkoittaa ongelmaa piirilevyssä (PCB eli Printed Circuit Board tai pelkkä Circuit Board) ja tarkistettava piirilevystä lähtevien johtojen liitännät eli että ovat tukevasti kiinni ja jos tämä ei auta niin vika todennäköisesti piirilevyssä jolloin se tietysti vaihdettava.
      Tuo ensimmäisen kommentin näkemys koskee mielestäni Candy kuivausrumpua eli kuivausrummun e13 tarkoittaa vikaa kuivausrummun vastuksessa.
      Ja koska olen itsekin nojatuoliasiantuntija ei tätäkään kannata ottaa liian vakavasti, mutta toisaalta noin netissä sanottiin kuten kirjoitin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1316
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      896
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      52
      884
    5. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      77
      799
    6. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      752
    7. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      60
      750
    8. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      744
    9. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      737
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      665
    Aihe