Käytiin perheen kanssa pitkästä aikaa Harvaluodon uimarannalla ja saunassa. Paikan pitäjä piti kyllä huutelullaan huolen ettemme toiste mene.
Käsittääkseni paikka on Kaarinan kaupungin omistama, silti saunan kioskissa ollut vanhempi nainen ja nuorempi mies käyttäytyivät kuin se olisi heidän omistuksessaan. Onko paikan pitäjä vaihtunut?
Harvaluodon sauna
13
2548
Vastaukset
- Anonyymi
Joo, ei sinne voi mennä sillä saat vain huudot perääsi teit mitä tahansa. Paikan pitäjille olisi hermolepo paikallaan.
- Anonyymi
Tarkoitatko, että taipumukset viittaavat muualle kuin palveluanmatteihin ?
- Anonyymi
Veljeily toisen kanssa puhuu toiselle pahaa selkään puukotus . Et saunassa palvelu 😪
- Anonyymi
Karavaanarit on suurin tuska siellä rannassa
- Anonyymi
Mitäs ottavat kioskin hoitaakseen jolleivät hermot kestä ihmisiä ja paikan hoitamista. Toivottavasti ensi vuonna olisi eri pitäjä niin voisi alkaa käymään
- Anonyymi
Kyllä on se on päätetty harpin juorut .
- Anonyymi
Harpin rannal ja karavaanit suurin tuho toisil alkohol . Toisil ei
- Anonyymi
Jos viettää aikaa asuntovaunussa Harvaluodossa niin varmasti kuluu alkoholia.
- Anonyymi
Ja sammuu.
- Anonyymi
Entinen vaunu kauppias on suuri rieho . Huutelee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entinen vaunu kauppias on suuri rieho . Huutelee
Liian pieni paita maha näkyy
- Anonyymi
Esittää että on kulta sormi lataa sähköautoa rannalla täys kusipää
- Anonyymi
Mikä meininki Harpin kioskilla tänä kesänä?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743