Oli kuvis tunti ja pikku ville sanoi vierus toverilleen että hän piirtää apinan ei kulunut kuin muutama minuutti ja pikku ville näytti kuvaansa vierus toverilleen jaskalle jaska kysyi että miten ville oli saanut niin elävän näköisen simpanssin piirettyä niinpä ville vastasi että otin vain opesta mallia.
Moro
5
2310
Vastaukset
- jore
Vitun hyvä vitsi. Keksitkö ihan omasta päästä. Luultavasti.
- vitsailija
elokuvateatterin omistajan poika tuli kotinn ensimmäisenä koulupäivänä.
-No, minkäslaista siellä oli, isä tiukkasi
-loppuunmyyty viimeistä paikkaa myöten, poika vastasi hymyillen.
Kesken matikantunnin Pikku-Kalle huusi:
" Opettaja, opettaja, hameessanne on..."
" Hiljaa Kalle! En suvaitse tuommoista käyttäytymistä tunnillani!" Opettaja karjaisi.
" TO..." Pikku-Kalle huusi.
"Vai olen minä tollo! JÄLKI-ISTUNTOA!
"Rak..."
"Ja nytkö sinä alat rakkaudesta höpistä!" Opettaja tiuskaisi täristen.
"Ka.." Kalle uskalsi jo kuiskata.
"Ja missä muka on kakkaa!" Opettaja huusi jo ihan tulipunaisena. Jälki-istunnon päätyttyä opettaja tivasi syytä Kallen käytökseen.
"No kun minä yritin vain kertoa, että opettajan hameessa on torakka."
"IIIIIIIIKKK!"
- jutustelija
et ole tainnut olla hereillä äidinkielen tunnilla kun on puhuttu yhdyssanoista....
- anonymus
Et itsekkään, kun et tiedä että lause aloitetaan isolla. Eikä tämä mikään äidinkielentunti olekkaan, vaan vitsien kertominen on pääasia. Oikeinkirjoitukseenhan tässä kuuluukin puutua ja unohtaa vitsin sisältö.
- midori
anonymus kirjoitti:
Et itsekkään, kun et tiedä että lause aloitetaan isolla. Eikä tämä mikään äidinkielentunti olekkaan, vaan vitsien kertominen on pääasia. Oikeinkirjoitukseenhan tässä kuuluukin puutua ja unohtaa vitsin sisältö.
joo,olis ihan kiva saada selvää vitseistä!!
vaikka ei ookkaan mikään äikäntunti!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954