Mikä horoskooppi oikeasti Olet?

Anonyymi-ap

16

307

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Minä olen kaksonen

- t mies

• Anonyymi

Mä oon toukokuun lopulla syntynyt kaksonen oikeasti mutta luonteeni ei oo koskaan ollu kaksosen luonneanalyysien mukainen muuta kun sillon kun oon kunnolla nousuhumalassa ja puhetta tulvii nosteessa.

Testin mukaan luonteeni on enemmän tämä

”Jousimies on todellinen horoskooppimerkkisi

Sait tulokseksi jousimiehen. Uskot vankkumattomasti tulevaisuuteen ja olet valmis työskentelemään saavuttaaksesi haaveesi. Olet helposti innostuva ja seuraat sydämesi ääntä. Rakastajana olet intohimoinen ja sitouduttuasi uskollinen kumppani.”

T:Karoliina

• Anonyymi

Toinen testi antoi mulle neitsyeen

”Olet oikeasti kuin neitsyt!

Neitsyt on älykäs, tarkkanäköinen ja analyyttinen. Hänen vahvuuksiinsa kuuluvat ahkeruus, hyvä arvostelukyky, nopea ajattelu ja yksityiskohtien ymmärtäminen.

Neitsyt rakastaa siisteyttä ja järjestystä. Hän kiinnittää tarkasti huomiota myös omaan ulkomuotoonsa ja hyvinvointiinsa

Neitsyt on usein vaatimaton ja pidättyväinen, minkä vuoksi hänen on vaikea ilmaista tunteitaan. Neitsyt tarkkailee mieluummin ympäristöään kuin on esillä.

Neitsyt saattaa olla liian kriittinen ja hermostua pikkuasioista.”

https://www.is.fi/menaiset/horoskooppi/art-2000006640146.html

Mutta mikään testi ei oo vielä löytänyt musta Kaksosta. Jotain mätää on jos horoskoopeihin uskovat uskoo että luonneanalyysit on totta ja sit kun ne luonteenpiirteet pääsee testiin niin ei ees saa omaa syntymäajankohdan horoskooppimerkkiä!

Siinä kohtaa suosittelisin miettiin kaks kertaa et kuinka kannattaa tosissaan noihin uskoo

T: Karoliina

• Anonyymi

Kalat
      Mn

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jousimies
      -Leijona nainen

• Anonyymi

Leijona testin mukaan.

• Anonyymi

Olen rapu ja tulos oli rapu. Oon siis ihan rapu.

• Anonyymi

No nyt pisti huvittamaan. Mä olen siis horoskoopiltani oinas, pikkasen reilulla yhdellä minuutilla. Vaan ... "Kalat on todellinen horoskooppimerkkisi
      Sait tulokseksi kalat. Tuppaavatko mielialasi vaihtelemaan? Kalat on herkkä ja tunteellinen, ja taipuvainen haaveiluun käytännön toiminnan sijaan. Työelämässä sinun pitää oppia arvostamaan itseäsi ja hillitsemään tunteesi. Olet parantumaton romantikko ja siksi alttiina pettymyksille rakkauselämässäsi." ... niin siis se reilu yksi minuutti meni pieleen. 🤣

• Anonyymi

Kala
      Leijona mies

• Anonyymi

Olen tehnyt astron sivuilla syntymäpäivän, paikkakunnan ja syntymäajan mukaisen testin ja menen kyllä ihan täysin siihen.

• Anonyymi

Olen kukkanen

• Anonyymi

Olen kalat ja olen oikealta horoskooppimerkiltänikin kalat. En silti usko horoskooppeihin.

• Anonyymi

Oinas olen

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli

Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei
      Kauhava
      80
      3529
    2. Ajattelen sinua iltaisin, aamulla, päivittäin

Ehkä siinä jo pientä vinkkiä. Oot jäänyt pahasti mieleen. Sun katse on niin syvä ja oot niin lempeä. Hyvä olla sun kanss
      Ihastuminen
      107
      1792
    3. Ootko rakastunut?

Kerro pois nyt
      Ikävä
      106
      1102
    4. Onhan sulla nainen parempi mieli

Nyt? Ainakin toivon niin.
      Ikävä
      99
      1075
    5. Mitä sä haluat?

Kerro nyt. Sano suoraan.
      Ikävä
      60
      923
    6. Priden osallistujamäärä suuri pettymys!

Ei lähellekään sataatuhatta, vaikka mukaan on värvätty kaikki aktivistit jopa homot katolta heittelevä islamistinen aate
      Luterilaisuus
      164
      840
    7. Ujosteletko tosissaan vai mitä oikeen

Himmailet???? Mitä pelkäät?????
      Ikävä
      42
      836
    8. IS Viikonloppu 28.-29.6.2025

3- merkitty Kovis Erkki Vuokilalta. Oikean reunan (kuvituksellinen) pääkuva on hauska, mutta siitä johdetun sanan merkit
      Sanaristikot
      57
      791
    9. Joku kysyy

Missä on syy? Jossainhan se syy täytyy olla persujen kannatuksen alenemiseen. Kannatuksen alneminen ei näy pelkästään g
      Perussuomalaiset
      59
      769
    10. Kannan sinua mukanani

Aina sydämessäni ❤️ Niin kauan kun henki pihisee ja veri virtaa suonissani, niin olet osa minua tavalla, josta olen kii
      Ikävä
      28
      735
    Aihe