Miksi jotkut naiset vihaa homoja?

Anonyymi-ap

Peruskoulussa, lukiossa, ammattikorkeakoulussa ja yliopistossa myös tytöt ja naiset ovat solvanneet minua homokammoisilla nimillä. Miksi jotkut naiset vihaa homoja?

Ymmärrän enemmän miesten homovihan. Sillä näytetään ympäristölle ettei itse olla homoja.

61

1096

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Naiset nähdään kilpailijoina, jotka vievät parhaat miehet.

      • Anonyymi

        Naiset enemmänkin näkevät homomiehet kilpailijoina jotka yrittävät viedä jonkun miehen joista he pitävät.


    • Anonyymi

      Homo vihaa heteroita ja naisia, joten luonnollisesti tunne on molemminpuolinen.

      Heteropride

      • Anonyymi

        Jotkut homot voivat halveksua naisia. Eikö aika monella homolla ole paljon naispuolisia kavereita?


    • Anonyymi

      Kaksi edellistä kommentoijaa, eivät ymmärrä mitä lukevat, aloitus on "Miksi jotkut naiset vihaa homoja?".
      Eihän näiltä "homovihaajilta" voi odottaa täyttä ymmärrystä.
      Tuulesta tempaistu "piipparitommi" tyylinen aloitus, joita aina täysikuun jälkeen ilmaantuu kolmas neljänneksen aikana.

      Kummasti on tunnettua pitkin maailmaan, että naiset jopa ihan hakeutuvat homojen seuraan ja ovat "bestiksiä". Esim. Elizabeth Taylor ja Michael Jackson

      • Anonyymi

        Ämmäthän alkaa todella herkästi haukkua homoksi työpaikoilla tai missä vaan jos ei ole kiinnostunut heistä tai mielistele niitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ämmäthän alkaa todella herkästi haukkua homoksi työpaikoilla tai missä vaan jos ei ole kiinnostunut heistä tai mielistele niitä.

        Kyllä he voivat jotenkin loukkaantua siitä kun heidät torjutaan. En minäkään ala solvaamaan naisia "lesboiksi" tai "lepakoiksi" jos he eivät ole minusta kiinnostuneet.


      • Anonyymi

        "Ylläolevasta" ei ole suomen kielinen sana. Etkö ole tuonkin viestin lähettänyt aika usealle ja sehän on saman jankkaamista.


      • Anonyymi

        Tunnen homoja ja heteroita enkä erottele ketään sukupuolisen suuntauksen vuoksi.


    • Anonyymi

      Luulen että ne miehet jotka joka päivä alentaa homoja ovat hyvin kiiinnostuneita asiasta, Siis yrittävät ilkeilemällä todistaa itselleen että ovat heteroja mutta silti kiinnostus on kova homojen elämästä ja Moni uskovainen on piilohomo , uskonsa vanki eikä tule uskaltamaan koskaan ulos kaapista, Ja peittävät mielenkiintonsa muka uhoamalla.
      Ainahan se niin on että siitä puhe mistä puute.
      Yritä olla välittämätä ilkeilijöistä käyttävät vaan Oman tyhmyytensä ainoastaan näyttävät, Siis tieto ei Ole heille mennyt jakeluun, ja ovat sitä keskinkertaista massaa ainoastaan . Ole ihan vaan se mikä olet

      • Anonyymi

        Tiedätkö minkä tyhmyyden paljastit itsestäsi?


      • Anonyymi

        Puutteessa olevat naiset, piilolepakot, transut... oma lehmä ojassa.


      • Anonyymi

        Sinulla näkyy olevan järjen puutetta.


    • Anonyymi

      Olen Tosimies, Super Gay Macho Man, Alfa uros ja ankara rankaisija! Joka minua vihaa, saa megamoloni sisäänsä! Tartun tukasta ja huudan HUORRRRRAAA!

      • Anonyymi

        Miten liittyy aiheeseen? Tuollaisia voisi kirjoitella aikuisviihde osastolle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten liittyy aiheeseen? Tuollaisia voisi kirjoitella aikuisviihde osastolle.

        Miten tämä keskustelu liittyy gay maailmaan? Eikö sopiva paikka olisi bissejen tai naisten keskustelu!
        Keskustelu pitää osoittaa naisille ja homoissa ei ole naisia, etkä sinäkään ole homo!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tämä keskustelu liittyy gay maailmaan? Eikö sopiva paikka olisi bissejen tai naisten keskustelu!
        Keskustelu pitää osoittaa naisille ja homoissa ei ole naisia, etkä sinäkään ole homo!

        Kyllä tämä aloitus on oikeassa aiheessa. Minua on luultu homoksi ja solvattu sanalla jota käytetään homoista haukkumasanalla. Miksi sopisi paremmin juuri biseksuaalien osastolle? En ole sanonut että olisin biseksuaali.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä tämä aloitus on oikeassa aiheessa. Minua on luultu homoksi ja solvattu sanalla jota käytetään homoista haukkumasanalla. Miksi sopisi paremmin juuri biseksuaalien osastolle? En ole sanonut että olisin biseksuaali.

        Olkoon aiheesi oikea tai väärä, ei täällä ole niitä naisia. Oikea paikka sinun "oikeassa aiheessa" on sitten heteromiesten keskustelu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olkoon aiheesi oikea tai väärä, ei täällä ole niitä naisia. Oikea paikka sinun "oikeassa aiheessa" on sitten heteromiesten keskustelu.

        Haluaisin homojen mielipiteen asiaan. Ehkä se voisi olla hieman asiallisempikin kuin vaikka heteroiden. Varsinkin heteromiesten. Asia liittyy homojen vihaan. Tietenkin silloin kannattaa kysyä homoilta. En tiedä miksi kysymys pitäisi olla pelkästään naisille. Naiset voisivat puolustella tätä vihaa koska itsekin ovat naisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin homojen mielipiteen asiaan. Ehkä se voisi olla hieman asiallisempikin kuin vaikka heteroiden. Varsinkin heteromiesten. Asia liittyy homojen vihaan. Tietenkin silloin kannattaa kysyä homoilta. En tiedä miksi kysymys pitäisi olla pelkästään naisille. Naiset voisivat puolustella tätä vihaa koska itsekin ovat naisia.

        Ei se mielipide asiallinen tule olemaan, jos yhtään pakstaa tutkit. Asiallinen keskustelukaan meinaa onnistua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se mielipide asiallinen tule olemaan, jos yhtään pakstaa tutkit. Asiallinen keskustelukaan meinaa onnistua.

        Niin onhan jopa itse piipparikin osallistunut kirjoitusvirheineen tähänkin keskusteluun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin onhan jopa itse piipparikin osallistunut kirjoitusvirheineen tähänkin keskusteluun.

        Nyt kun liityit tänne, menee keskustelu taas kohta kiinni,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisin homojen mielipiteen asiaan. Ehkä se voisi olla hieman asiallisempikin kuin vaikka heteroiden. Varsinkin heteromiesten. Asia liittyy homojen vihaan. Tietenkin silloin kannattaa kysyä homoilta. En tiedä miksi kysymys pitäisi olla pelkästään naisille. Naiset voisivat puolustella tätä vihaa koska itsekin ovat naisia.

        En ole koskaan huomannut, että naiset vihaavat meitä homoja.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä vaikka yksi esimerkki.

        Video shows woman calling gay man ‘fag’ in homophobic rant

        https://www.thepinknews.com/2019/01/09/video-woman-fag-gay-man-spa/

        Että yhden videon perusteella teet omat päätöksesi naisten homo vihasta?
        Tammikuun 9 2019 jenkeissä sattunut tapaus ei paljoa uskottavuutta lisää.
        On google huono löytämään näitä hyvin yleisiä naisten homoviha tapauksia, jos se olisi yleistä niin miksi googlen hakukone ei löytänyt sitä ensimmäistäkään?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ole koskaan huomannut, että naiset vihaavat meitä homoja.

        Eivät vihaa vaan nauravat homoille. Homo on epämies josta ei ole nousemaan edes halukkaan naisen pukille. Homo ei kelpaa edes kumppanuusvanhemmuuteen heteronaisille.
        Vaikka eihän siinä kun asutaan erie asunnoissa asialla pitäisi olla väliä. Samoin heteronaiset nauravat lesboille. Ei homoja ja lesboja ole koskaan vihattu kuin rodun rappeutumista pelkäävissä piireissä. Tavallinen kansa on sen sijaan aina nauranut näille. Se onkin homolle tai lesbolle lopulta kipeämpi totuus kuin ollajonkun vihan ylevä marttyyri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät vihaa vaan nauravat homoille. Homo on epämies josta ei ole nousemaan edes halukkaan naisen pukille. Homo ei kelpaa edes kumppanuusvanhemmuuteen heteronaisille.
        Vaikka eihän siinä kun asutaan erie asunnoissa asialla pitäisi olla väliä. Samoin heteronaiset nauravat lesboille. Ei homoja ja lesboja ole koskaan vihattu kuin rodun rappeutumista pelkäävissä piireissä. Tavallinen kansa on sen sijaan aina nauranut näille. Se onkin homolle tai lesbolle lopulta kipeämpi totuus kuin ollajonkun vihan ylevä marttyyri.

        Kirkko taas ei ottanut homoihin edes kantaa. Yksi syy on ettei lesbo tai homosuhteissa synny aviottomia lapsia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Että yhden videon perusteella teet omat päätöksesi naisten homo vihasta?
        Tammikuun 9 2019 jenkeissä sattunut tapaus ei paljoa uskottavuutta lisää.
        On google huono löytämään näitä hyvin yleisiä naisten homoviha tapauksia, jos se olisi yleistä niin miksi googlen hakukone ei löytänyt sitä ensimmäistäkään?

        Ei se ole yhden videon perusteella tehty päätös. Sanoin että siinä on yksi esimerkki. Aloituksessa sanoin myös että on omaa kokemusta naisten homovihasta. Sitä tapahtuu mutta siitä ei tehdä uutisia usein. Sen vuoksi niitä on vaikea löytääkään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eivät vihaa vaan nauravat homoille. Homo on epämies josta ei ole nousemaan edes halukkaan naisen pukille. Homo ei kelpaa edes kumppanuusvanhemmuuteen heteronaisille.
        Vaikka eihän siinä kun asutaan erie asunnoissa asialla pitäisi olla väliä. Samoin heteronaiset nauravat lesboille. Ei homoja ja lesboja ole koskaan vihattu kuin rodun rappeutumista pelkäävissä piireissä. Tavallinen kansa on sen sijaan aina nauranut näille. Se onkin homolle tai lesbolle lopulta kipeämpi totuus kuin ollajonkun vihan ylevä marttyyri.

        Kyllä jotkut myös vihaa. Joillekin homoille on mahdoton myöntää tämä asia. Onko jonkun solvaaminen kirosanalla ja sitten homokammoisella sanalla nauramista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se ole yhden videon perusteella tehty päätös. Sanoin että siinä on yksi esimerkki. Aloituksessa sanoin myös että on omaa kokemusta naisten homovihasta. Sitä tapahtuu mutta siitä ei tehdä uutisia usein. Sen vuoksi niitä on vaikea löytääkään.

        Niin se olikin PinkNewsin ainoa uutinen asiasta ja LGBTQ "lehden" luulisi löytävän enemmän uutisoitavaa asiasta jos se olisi kovin yleistä.
        Oletko se joka on tehnyt paljon aloituksia oman kokemuksien perusteella ja kehuu usein kommenteillaan omia kokemuksia?
        73 vuotta takana ja en ole koskaan aikaisemmin edes kuullut "naisten homovihasta", ensimmäiset keskustelut niistä ovat vasta 2020-luvulla olleet Suomi24:n gay keskusteluissa.
        Taitavat ne "naisten homovihat" kummitella enempikin korvien välissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin se olikin PinkNewsin ainoa uutinen asiasta ja LGBTQ "lehden" luulisi löytävän enemmän uutisoitavaa asiasta jos se olisi kovin yleistä.
        Oletko se joka on tehnyt paljon aloituksia oman kokemuksien perusteella ja kehuu usein kommenteillaan omia kokemuksia?
        73 vuotta takana ja en ole koskaan aikaisemmin edes kuullut "naisten homovihasta", ensimmäiset keskustelut niistä ovat vasta 2020-luvulla olleet Suomi24:n gay keskusteluissa.
        Taitavat ne "naisten homovihat" kummitella enempikin korvien välissä.

        Muutaman aloituksen olen tehnyt eri aiheisiin. En pelkästään gay osioon. Tämä taitaa olla ensimmäinen tälle osiolle tehty aloitus. Eikö tällä palstalla juuri keskustella omista kokemuksista. Miksi haluat tietää tuollaisen asian?

        Sitä homottelua tapahtuu mutta siitä ei vain uutisoida.

        Ehkä juuri sinun aikana ei ole ollut homottelua. Riippuu myös siitä missä on asunut. Ehkä uudellamaalla sitä voi olla vähemmän kuin vaikka etelä-pohjanmaalla jossa suhtautuminen homoihin voi olla vihamielistä. Joku voi vaikka tulla tönimään ja kysymään oletko homo.

        Miksi naisetkin ei voisi vihata homoja samalla tavalla kuin miehet? Onko se jokin asia mistä ei voi tai saa kirjoittaa?

        Ei ne naisten vihat kummittele päässäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muutaman aloituksen olen tehnyt eri aiheisiin. En pelkästään gay osioon. Tämä taitaa olla ensimmäinen tälle osiolle tehty aloitus. Eikö tällä palstalla juuri keskustella omista kokemuksista. Miksi haluat tietää tuollaisen asian?

        Sitä homottelua tapahtuu mutta siitä ei vain uutisoida.

        Ehkä juuri sinun aikana ei ole ollut homottelua. Riippuu myös siitä missä on asunut. Ehkä uudellamaalla sitä voi olla vähemmän kuin vaikka etelä-pohjanmaalla jossa suhtautuminen homoihin voi olla vihamielistä. Joku voi vaikka tulla tönimään ja kysymään oletko homo.

        Miksi naisetkin ei voisi vihata homoja samalla tavalla kuin miehet? Onko se jokin asia mistä ei voi tai saa kirjoittaa?

        Ei ne naisten vihat kummittele päässäni.

        Millä aikakaudella elät? Minä ainakin elän samalla ajalla (aikakaudella) kun tämä 73 v vaikka en ole niin vanha vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Millä aikakaudella elät? Minä ainakin elän samalla ajalla (aikakaudella) kun tämä 73 v vaikka en ole niin vanha vielä.

        Mitä tarkoitat tuolla kysymyksellä?


    • Anonyymi

      Duunin saa helpoiten peruskoulu- tai amispohjalta.

      • Anonyymi

        Peruskoulupohjalta et saa. Siivoojaksi tai pikaruokaketjuun pääset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Peruskoulupohjalta et saa. Siivoojaksi tai pikaruokaketjuun pääset.

        Riittää myös hyvin Suomi24:n moderaattorin hommin.


    • Anonyymi

      Jospa ne homot eivät ole naisten mielestä terveitä yksilöitä. En usko, että huavistokaan olisi kovasti naisten mieleen varsinkaan sitten kun tietävät sen olevan homon. Haavisto kyllä pällisteli puolisonsa kanssa naisten lehden kannessa. Voi sitä onnea mitä nämä kaksi näyttivät maailmalle. Saerasta menoa - mihin tämä maailma on menossa kun homostelusta ja Natosta on tehty hyväksyttäviä?

      • Anonyymi

        Juuri sinä et ainakaan ole terve yksilö, kukkakauppias.


      • Anonyymi

        Piilohomoudesta ja piilolepkkoudesta voi eheytyä, kokeile!


    • Anonyymi

      Aloittaja on ihan yksin "ideansa" kanssa, ei ole löytynyt muita puolustamaan hänen "hyvin yleistä naisten homovihaa" jopa Suomi24:n homot eivät tunnista sitä.
      On gay-bi keskusteluissa nähty jos jonkinlaista "vihakeskusteluja", "suvaitsevaisuudesta", "syrjinnästä" jne. Aloittaja on aina ollut yksin väittämänsä kanssa. Jokaisessa keskustelussa, aloittaja tuo esiin hänen suuret pitkäaikaiset oma kohtaiset kokemukset ja näkemykset asiasta.

      • Anonyymi

        Oletko lukenut kaikki viestit läpi? Ainakin yksi vastaaja on jotenkin samaa mieltä minun kanssa. Milloin olen sanonut että se on "hyvin yleistä"? Aloituksessakin sanon että jotkut naiset vihaa homoja.

        Etkö itse halua hyväksyä että jotkut naiset voisivat vihata homoja? Onko se niin vaikea asia sinulle? Siksikö pitää olla eri mieltä?

        Mitä sinulla on niitä vastaan jotka kertovat tällaisista kokemuksista täällä? En ymmärrä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko lukenut kaikki viestit läpi? Ainakin yksi vastaaja on jotenkin samaa mieltä minun kanssa. Milloin olen sanonut että se on "hyvin yleistä"? Aloituksessakin sanon että jotkut naiset vihaa homoja.

        Etkö itse halua hyväksyä että jotkut naiset voisivat vihata homoja? Onko se niin vaikea asia sinulle? Siksikö pitää olla eri mieltä?

        Mitä sinulla on niitä vastaan jotka kertovat tällaisista kokemuksista täällä? En ymmärrä.

        Jaa olet taas aloittanut sinun perinteiset kyselyt, kun kukaan ei halua olla samoilla linjoilla kanssasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa olet taas aloittanut sinun perinteiset kyselyt, kun kukaan ei halua olla samoilla linjoilla kanssasi.

        Et pysty vastaamaan kysymyksiin. On ainakin yksi jotenkin samaa mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et pysty vastaamaan kysymyksiin. On ainakin yksi jotenkin samaa mieltä.

        Kerro nyt kuka se on!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt kuka se on!

        Etkö jaksa itse lukea läpi kommentteja? Se on kommentti joka alkaa "ämmäthän alkaa..." Tämä ei tietenkään ole riittävä sinulle. Se että sinä et ole ikinä huomannut naisten vihaa ei tarkoita sitä ettei sitä olisi olemassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö jaksa itse lukea läpi kommentteja? Se on kommentti joka alkaa "ämmäthän alkaa..." Tämä ei tietenkään ole riittävä sinulle. Se että sinä et ole ikinä huomannut naisten vihaa ei tarkoita sitä ettei sitä olisi olemassa.

        Tuo olikin surkea esimerkki, heteromies antaa pakit ja känninen nainen alkaa nimittelemään heteroa miten se kuvastaa naisten homovihaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo olikin surkea esimerkki, heteromies antaa pakit ja känninen nainen alkaa nimittelemään heteroa miten se kuvastaa naisten homovihaa?

        Ja mikä känninen? Missä vaiheessa hän sanoi että nainen olisi ollut kännissä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja mikä känninen? Missä vaiheessa hän sanoi että nainen olisi ollut kännissä?

        Missä vaiheessa tämä vihamielisyys oli esitetty homolle? Eikö se "vittuillu" ollut osoitettu hetero miehelle? Siis milloin tämä mies olisi sanonut olevan homo? Kyllä tämä mies sanoo olevan hetero.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä vaiheessa tämä vihamielisyys oli esitetty homolle? Eikö se "vittuillu" ollut osoitettu hetero miehelle? Siis milloin tämä mies olisi sanonut olevan homo? Kyllä tämä mies sanoo olevan hetero.

        Jos nainen käyttää homoa haukkumasanana sillä ei ole väliä sanotanko se heteromiehelle vai homomiehelle, se on silloin homovihaa.


    • Anonyymi

      Mä luulin joskus olevani bi mutta homo taidan olla Kun mietin kolmea naista joilta olen saanut treffeillä pakit. Näillä kaiketi piipitti homotutka. Ei siinä mitään. Sain pakit niin kauniisti kuin voi. Nyt olen miettinyt olleeni kuin narri. Piilohomo mies josta naiset ovat kyllä nähneet totuuden. Mutta itse eli vielä kuvitelmassa heteroudesta tai korkeintaa bi seksuaalisuudesta. Kun myösin olevani bi ja pitäväni miehistä ainakin seksuaalisesti. Koin sen mitä moni muukin myöhäisherännyt on kertonut. Tuntui kuin lämmin vesi olisi valunut päälaelta varpaisiin. Oli se myös hirveå järkytys mutta nousu aurinko seuraavanakin aamuna. No naiset kai aavistaa etten ole seksuaalisesti ainakaan enää oikein kiinnostunut naisista. Mutta ehkä minussa on bisseä henkinen kiinnostus.

    • Anonyymi

      Näkevät heissä potentiaalisen kilpailijan? Siis varsinkin ne naiset joilla on huono itsetunto tai daddy issues ja niitähän maailmalla riittää.

      • Anonyymi

        Tämä voi olla yksi syy.


    • Anonyymi

      Mies se vihaaja on jos sitä voi edes mieheksi sanoa.

    • Anonyymi

      Syynsä kullakin, mutta jotkut naiset tykkäävät homoista sen takia, kun niiden kanssa on kiva jutella miehistä ja eivät ole pillua vonkaamassa.

    • Anonyymi

      Kyllä se on jo sairaus, jos pitää vuosia kausia roikkua useissa homojen sivuilla, että saa tyydytettyä homovihansa. Ihan omassa keskustelussa se on ilmoittanut miten kävi eräässä homo forumissa hän vihansa kanssa.

    • Anonyymi

      Homot ovat keskittyneet pääkaupunkiseudulle, jossa asuu paljon hyvätuloisia
      ihmisiä. Kun perheessä on ollut 2-3 lasta ja yksi onkin gay, pääkaupunkiseudulla gay-poika on statussymboli. He pitävät huolta omasta mukavuudesta, ei vain perinteisellä seksillä. Tulevaisuuden suhteen annetaan sopivasti vapaksia että ollaan myös tiukkoja. Se mikä stimuloi, on liike ja sen hallinta. Viha on sitä, kun ei olla samassa asemassa. Sulta puuttuu timanttikorvis ja merkkipaita.

      • Anonyymi

        Lapsi ei koskaan ole statussymboli, eikä missään nimessä pidäkään olla. Homovanhemmista en tiedä, heille voi ollakin.


    • Anonyymi

      Hassu juttu kyllä. Muistan kun nuorena joskus 20 vuotta sitten tuttavanaiset olivat jo niin hirveän suvaitsevaisia, ja alkoivat heti nurista jos joku sanoi tummaihoisista jotain. Mutta sitten itse hihittelivät homoille ja heittivät homovitsejä.

      • Anonyymi

        Nyt muunsukupuoliset rauhaan näistä keskusteluista! Eiköhän jokainen hae otselleen sopivan puolison!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt muunsukupuoliset rauhaan näistä keskusteluista! Eiköhän jokainen hae otselleen sopivan puolison!

        Tuo kommentti ei kyllä liity oikein mihinkään tässä keskustelussa.


    Ketjusta on poistettu 22 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      80
      1847
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      17
      1543
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1233
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1202
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1166
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1141
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1139
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1124
    Aihe