Onko vinkkejä ja kerro kokemuksista?
Ruotsin nakurannat
7
1918
Vastaukset
Olisi kiinnostavaa kierrellä noita rantoja asentoautolla.
- Anonyymi
Niuvanniemen suljetulla tietenkin
- Anonyymi
No voi voi eikö ne sulle ressukalle muuta sijoituspaikkaa löytäneet.
- Anonyymi
Hei.Olen ollut ängelholmin rannalla skoonessa.Pitkä ranta ja siinä puolivälissä,dyynien takana nakuillaan.Puiden varjoissa on monta paikkaa joissa pojat pyyhkeiden päällä näyttävät vartaloitaan.
Selvästikin homo mesta.Itse kävelin naisten liivit päällä ja seisoikin aika komeasti,tosin poikia se ei niinkään kiinnostanut.
Pari tuntia meni ja sitten vanhempi ruotsalainen herrasmies lähestyi ja halusi imeä minun kaluani.Siinä dyynin päällä aivan näkyvillä sain ihanan orgasmin,mies imi minua ja minä puristelin omia tekotissejäni.
Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211861
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1431741Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561562Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1671382Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771375- 1511326
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191055