Mitä meinaa astrologiset kuviot kartalla? Itseltä löytyy iso risti (kauris, oinas, kaksoset, vaaka) , kultainen kolmio (tulen elementissä) sekä sen myötä myös leija (oinas, leijona, jousimies, vaaka). Ammattiastrologilta tulossa näistä tulkinta, mutta odotellessa olisi kiva kuulla jos jollain on näistä mietteitä. :)
Astrologiset kuviot
Anonyymi-ap
3
899
Vastaukset
- Anonyymi
Tuttuja on iso risti , kultakolmio jne, mutten saa ny mieleeni mikä mulla on ,mut muistaakseni mullakin o tuo iso risti. Muistanko oikein että ison ristin alla syntyneenä on enempi tai voi olla enempi henkisiä haasteita? En varma.
Ei kyllä hajuakaan. Mutta onko kellään kokemuksia astrologi Emma Järvisestä? Katsoin Fasebookissa yhden jutun ja sen jälkeen alkoi tulla Messengeriin ennustuksia ja tietenkin loppussa on soita painike. En ole soittanut vaikuttaa huijaukselta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 785168
- 764129
Sanna Marin ja lähestymiskielto
No just joo. Kaikella sitä pitää saada lööppejä. Taas on joku ohimennen hipaissut pyhää Mariinia.2723885- 1363277
- 482984
Ero 68-vuotiaana
Minkälaisen keskustelun saan aikaiseksi, kun minä 68-vuotias nainen haluan erota 70-vuotiaasta miehestäni. Olemme kumpi3912926- 232678
Haluaisin niin paljon että
Tapahtuu jotain mutta siihen mitä toivot niin en vielä pysty. Täytyy tietää enemmän. Olen myös väsynyt tähän vaikka sydä192276- 492079
- 1111959