Reumako vaivaa?

Anonyymi-ap

Jalat ja kädet aamuisin kuin rautakanget sekä sattuu/särkee, kuumottaa ym... Kävellessä Max:500m tuntuu kuin polvet irtoaisi lumpiot "heiluu" sattuu. Aamut välillä aivan sietämättömiä kestää yli 6 tuntia että jollain tavalla toimivat ja iltaa kohden alkaa sama paska uudestaan. Kaikia taipuvia kohtia nivelistä sattuu ku liikuttaa ja välillä lyö sänkypotilaaksi ku ei kykene kuin makaamaan "sikiöasennossa" ihme kippurassa asennoissa missä kivut ovat mahdollisimman vähäisiä, kivutonta asentoa ei toki ole. Lisäksi varpaat sojottavat minne sattuu ja jos taivuttaa väkisin kivusta huolimatta niin alkaa heti armoton suonenveto, ja sormissa myös ihme "kramppeja" ja tunne kuin nestettä pumpattaisi paineen ym.. tunne ja armoton hikoilu jalat/kädet aivan märkänä. Jos jotain tekee esim puita pinoam niin illalla/yöllä maksaa siitä kivuilla... perheessäni/suvussani on todella ärhäkkää nivelreumaa ja oireeni ovat samanlaisia mitä olen ikäni katsellut vierestä On hankalaa valittaa "näkymätöntä" kenelläkään nykyajan lääkäreille kun hoidot menevät liiaksi naaman mukaan, ainakin täällä pohjois Satakunnassa. Tämän lisäksi sairastan CRPS2 tyyppistä hermosairautta "tapaturma" yli 10v sitten. Kun olen oireistani puhunut niin ne ovat pistetty kyseisen sairauden syyksi vaikka näillä kivuilla/säryillä ei ole mitään tekemistä keskenään, särkyjen samanlaisuudella. Se on jo liian hyvä syy kyseenalaistamaan sanomiseni kun on melko voimakas kipulääkitys hermokipuihin niin olenhan vain ja ainoastaan se, narkkari mikä yrittää saada jotain nameja ja sitten aletaan "miettimään" lääkitystäni joka ei kuulu koko asiaan mitenkään mutta on ainoa mihin puututaan. Kertokaa joku ny onko syytä epäillä reumaa!?

1

305

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
        Ikävä
        164
        5680
      2. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
        Ikävä
        23
        4082
      3. On niin ikävä sua

Ikävöin hymyäsi, näkemistäsi, sitä millainen olet.
        Ikävä
        31
        3719
      4. Vielä me saadaan toisemme

Uskotko kulta siihen?
        Ikävä
        76
        3533
      5. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
        Ikävä
        38
        3234
      6. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
        Ikävä
        41
        3073
      7. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
        Tunteet
        32
        2510
      8. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
        Ikävä
        63
        2179
      9. Otetaas taas tälläinen että kerro yksi teitä yhdistävä asia

Aloitan, me ollaan molemmat kovia hiihtämään Saa nähä tuleeko nyt osumia!
        Ikävä
        62
        2139
      10. terkkarikeskustelu hävisi

juu kaikki totuus häipyy
        Suomussalmi
        9
        1930
      Aihe