..kyllä olen saanut sähköpostiin viimeksi paljon turhia tarkistus kohtauksia ohjelmassa, jossa varoitetaan, pakotetaan tarkistamaan, mikä viittaa, että ehkä joku imuroi tietoja...
taas olivat sotilaspäivät
teidän vanhat kaverinne lähtivät tuntemattomille, pukeutuivat bidenin suojapukuihin ja alkoivat tonkia vanhoja merkittyjä miehiä ja naisia, koska tutkittavat on sattumanvaraisesti valittu toimittamaan uhrin roolia ja jopa kuolemaan...
ei ihme, että päät kivisti pitkästyttävän pitkän ajan, monia päiviä, mikä Suomen oloissa poikkeuksellista, että ehkä Suomessa oli käymässä USA:n pressu ja ehkä iso määrä valmiustilaa oli käynnissä...
en kerro kenellekään, että minua olivat ahdistelemassa ruotsalainen, latinohindu, euafro, ukrainavenäläinen, joka ei ole mukana ja suomenvirolainen
ai teilläkin on kansainvälisyyttä!! mutta onko teillä rasismia yhtä paljon kuin meillä?
tai että meillä ei olisi yhtä paljon kansainvälisyyttä kuin teillä...tai jotain
saitteko mitä haitte tällä kertaa?
salaisen auton equipment olisi usalaista mallia...
..ja sitten ne lihavien blondien suku
Kivaa vakoilla salatussa autossa
Anonyymi-ap
1
272
Vastaukset
- Anonyymi
kun toimittaja sekaantuu salaiseen poliisiin, muuttuko hän tyhjäntoimittajaksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli265153Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm123765Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403177IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm462719Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861298Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.2811267- 591165
- 791129
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul3941106Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2081029