Unilin Sari?

Anonyymi-ap

Missähän hän mahtaisi olla nykyään? Oli luottoennustaja.

20

696

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tämä ei kyllä itselleni ole nähnyt mitään, pari kertaa tullut kysyttyä joskus viisi vuotta sitten ja tänä vuonna. Näki kuitenkin minuun liittyviä piirteitä ja ominaisuuksia ja laittoi ne toisen henkilön ominaisuuksiksi. Sanoin, ettei kyllä ole näin ja asiaan ei sen enempää kommentoinut.

      Jotenkin masentuneen oloinen ja hidas keskustelussa myös. On kehuttu empaattiseksi, ei ainakaan itseäni kohtaan sitä erityisemmin ollut. Ja enemmänkin sai kiskoa vastauksia esiin. Onko tämä sama kuin Kristallikello tms. samanlainen hidas ja apea tapa puhua.

      • Anonyymi

        Vastauksesi siis että parikertaa tullut kysyttyä joskus viisi vuotta sitten ja tänä vuonna,eihän se ole tänä vuonna ollut edes unililla töissä.

        Soitin hälle joskus ja ei ollut aikakaan apaattinen ja hidas, tekee selvännäöllä, se hieman kestää.
        Jos olit viisi vuotta sitten pettynyt niin miksi soitit sitten vielä kuitenkin tänä vuonna,vaikket ole hälle kuitenkaan soittanut kunnei ole ollut kyseisessä firmassa töissä.

        Ahaa eli sinä haet sääliä siis etkä sitä saanut. Minun mielestäni on lempeä ja empaattinen.
        Tietenkään ei näe asioita mitä ei ole tulossa vaikka asiakas toivoo niin. Sekö tekee hänestä huonon?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi siis että parikertaa tullut kysyttyä joskus viisi vuotta sitten ja tänä vuonna,eihän se ole tänä vuonna ollut edes unililla töissä.

        Soitin hälle joskus ja ei ollut aikakaan apaattinen ja hidas, tekee selvännäöllä, se hieman kestää.
        Jos olit viisi vuotta sitten pettynyt niin miksi soitit sitten vielä kuitenkin tänä vuonna,vaikket ole hälle kuitenkaan soittanut kunnei ole ollut kyseisessä firmassa töissä.

        Ahaa eli sinä haet sääliä siis etkä sitä saanut. Minun mielestäni on lempeä ja empaattinen.
        Tietenkään ei näe asioita mitä ei ole tulossa vaikka asiakas toivoo niin. Sekö tekee hänestä huonon?

        Ja tässäkin Sari itse vastaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tässäkin Sari itse vastaa.

        Mistäs niin päättelet? On tosi asia ettei ole unililla ollut töissä pitkiin aikoihin noin 4-5 vuoteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastauksesi siis että parikertaa tullut kysyttyä joskus viisi vuotta sitten ja tänä vuonna,eihän se ole tänä vuonna ollut edes unililla töissä.

        Soitin hälle joskus ja ei ollut aikakaan apaattinen ja hidas, tekee selvännäöllä, se hieman kestää.
        Jos olit viisi vuotta sitten pettynyt niin miksi soitit sitten vielä kuitenkin tänä vuonna,vaikket ole hälle kuitenkaan soittanut kunnei ole ollut kyseisessä firmassa töissä.

        Ahaa eli sinä haet sääliä siis etkä sitä saanut. Minun mielestäni on lempeä ja empaattinen.
        Tietenkään ei näe asioita mitä ei ole tulossa vaikka asiakas toivoo niin. Sekö tekee hänestä huonon?

        Se tekee huonon että on feikki!


      • Anonyymi

        Pelkäätkö,että joku kehuu häntä eikä Naomia? Kun on muitakin kun Naomi vaikka siitä paasaatkin.

        Minulle Sari on nähnyt hyvin ja olen ottanut häneen yhteyttä siitä asti kuin Unilille meni noin puolen vuoden välein. Joku asia meni pidemmälle mitä hän kertoi. Hyvin empaattinen nainen.

        Ja tuskimpa hän täällä kirjoittelee. Nämä keskusteluketjut on siirtynyt ihan muualle.

        Niinkuin on monta muutakin hyvää näkijää, Ei Naomi ole ainoa.
        Jokaiselle jotakin,mielestäni kaikilla on oma mielpide.


      • Anonyymi

        Mistäs niin päättelet,että on juurikin Sari?

        Se kuka täällä Naomia hehkuttaa ei taida olla kukaan näkijä, Vaan te ihan itse ja Naomi myös
        ja valitettavasti nämä teidän Naomi hehkutukset on vaan pahaksi Naomin asiakkaille.

        Joku voi päätellä että on Naomi itse,vaikka jos on fiksu näkijä ei tee tuollaista.

        Meinaatko nyt,että Sari mainostaa heti kun Naomia kehutaan? heh he jopas on näppärää.
        Sinä tässä se säälittävä olet,eikä kukaan muu. Sun elämään ei kuulu mitään muuta
        kuin päivystää täällä. Miten Sari muka vetää itsensä Naomi keskusteluun?

        Lakkaa nyt jo jauhamasta sontaa ja ota pillerisi jos sulla ei niitä vielä ole niin mitä jos kävisit lääkärissä?


    • Anonyymi

      On ennustukset.com -nimisessä paikassa nykyään. Täällähän ei saa kritisoida joidenkin lempinäkijöitä, mutta eivätpä nämä kaikille näe. Unilin näkijöistä kukaan ei ole nähnyt itselleni mitään konkreettista. Ei tämä Sarikaan. Empaattisuudesta on turha jauhaa, jos on ollut sitä sinulle, ei joku muu välttämättä koe samoin.

      • Anonyymi

        Itselläni kyllä eräästä Unilin näkijästä hyviä kokemuksia. Yksi parhaista, joille olen soittanut. (Kokemusta soittamisista ja käymisistä jo usemmalta vuosikymmeneltä). Yleensä ne, joita on paljon kehuttu näillä palstoilla, ovat valitettavasti olleet niitä surkeimpia eli eivät ole nähneet mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselläni kyllä eräästä Unilin näkijästä hyviä kokemuksia. Yksi parhaista, joille olen soittanut. (Kokemusta soittamisista ja käymisistä jo usemmalta vuosikymmeneltä). Yleensä ne, joita on paljon kehuttu näillä palstoilla, ovat valitettavasti olleet niitä surkeimpia eli eivät ole nähneet mitään.

        Kuka nyt mitään voi ennusteilla vieraalle ihmiselle.


    • Anonyymi

      Ap: kysymykseen vastaus: Ketä kiinnostaa missä on?

    • Anonyymi

      Tämä keskustelu on kyllä niin pohjamudissa,ettei ole tosikaan. En ymmärrä miten nuo ihmiset pystyy nukkumaan yönsä? tuon haukkumisen jälkeen. He varmaan tietävät karmasta jos yhtään ovat perehtyneet selvännäkö asioihin.

      Eihän se tarkoita,että jos kysyy jostakin ihmisestä että mistä hänet tavoittaa niin ei tarkoita että se on näkijä itse. Ja miksi näkijä jolla on maksettu mainos googlessa sekä facessa mainostaisi itseään tälläisellä palstalla. Ja sen verran vielä,että eipä Naomi mainosta itseään,noh joku varmaan sanoo ettei tarvi ja sekin on ok.

      Kukin tekee niinkuin parhaaksi katsoo,ei se ole keneltäkään pois. Se että automaattisesti täällä haukutaan jos jostakin näkijästä kysytään. Ja joillekkin ei ole Naomin ennustukset käynyt toteen eikä kaikki pidä hänestä, mutta sekin on ihan ok,kaikista ei voi tykätäkkään. Koittakaa nyt hyvänen aika rauhottua,ei tämä ole mitään sodankäyntiä,vaikka tämä palsta ja nämä topicit vähän siltä näyttää

      • Anonyymi

        Jä TÄHÄNKIN, Naomin veteli...?! Melkoinen pakkomielle etten sanoisi. Ettei vaan joku alkaasi tehdä ittestään vähän naurettavaa jo.


      • Anonyymi

        Sari ei nyt jaksasi enää. Kyllä niiiiiin läpinäkyvää nyt on. Ja antaisi jo hyvänen aika sen Naomin olla ruopimatta, kun vaikka hänestä nyt kuinka paljon täällä mainoskampanjassa avautuu hän, niin ei poista sitä tosiasiaa, että Naomi on aito ja oikea, lahjalla siunattu näkijä, ja samaa ei sitten voikaan sanoa....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sari ei nyt jaksasi enää. Kyllä niiiiiin läpinäkyvää nyt on. Ja antaisi jo hyvänen aika sen Naomin olla ruopimatta, kun vaikka hänestä nyt kuinka paljon täällä mainoskampanjassa avautuu hän, niin ei poista sitä tosiasiaa, että Naomi on aito ja oikea, lahjalla siunattu näkijä, ja samaa ei sitten voikaan sanoa....

        Miksi sä pilaat kaikki ketjut täällä tällaisilla nollapostauksilla jossa vain riidellään ja tuotetaan pahaa mieltä? Antaisit muiden näkijöiden ketjut olla ja laatisit vain ne omasi missä kehut erästä tiettyä näkijää. Maailmassa on muitakin ihmisiä kuin sinä ja napasi.


    • Anonyymi

      Tekee yrittäjänä ja ennustajat.fi.

      Itse olen soitellut hänelle yksityisesti enkä firman kautta.
      Ja hyvin häneen saa yhteyttä.

      Pitkään aikaan ei ole mainostanut,en minä ainakaan ole nähnyt.
      Mielestäni ei ole apaattinen. Mutta jos joku itse on niin näkijä saa sen apattisen.
      Minulle on ollut hyvä näkijä ja olen häneltä jo noin 15vuotta ottanut tulkintoja.

      Tekee myös energiaputsauksia ilman veloitusta. Pyytää vaan palautteita.

      Enkä ole itse Sari vaan hänen asiakas, joten ei tarvitse sanoa,että on tämän kirjoituksen takana.

      Eiköhän näitä näkijöitä on. Ja vaikka itse pidän Sarin tulkinnoista ja ovat toteutuneetkin,mutta en silti lähde Naomia haukkumaan ja mollaamaan. Jotkut pitää hänestä, itselläni ei ole hänestä kokoemusta.

      Koska tässä keskustelupalstalla puhutaan niin paljon,niin mietin,että pitääkö kaikki paikkansa,ei pidä. Täällä mollataan ihan huolella kaikkia. Eikö jokainen voi pitää eri näkijöitä parhaana. Ja jokaisella näkijällä on aina uutta opittavaa.

      • Anonyymi

        Ukotaan, uskotaan. Ihan tosi, uskotaan. Ei tarvi niin kauheesti vakuutella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ukotaan, uskotaan. Ihan tosi, uskotaan. Ei tarvi niin kauheesti vakuutella.

        Niinpä! Mäkään en ole mä vaan ihan joku muu joka tätä nyt parasta aikaa kirjottaa.
        Kyllähän jo kirjoitustyylistä tunnistaa kenen kirjoitus. Taas. Huokaus! Aikä lohdutonta kuvaa antaa noilla itsekehukirjoituksilla, ei taida olla asiakkaita ihan rasitukseksi asti, vaikka kuinka laittelee mistä hänet tavoittaa.


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi laatikkomansikoihin jätetty kannat?

      Tympeä homma kotona sitten poistaa...
      Maailman menoa
      138
      1976
    2. Mikä oli se hetki

      kun tajusit rakastuneesi?
      Ikävä
      93
      1652
    3. Ymmärrät sanomattakin

      Että ollaan kielletyllä alueella. Silti nainen sinun vaikutus on suurempi kuin kenekään toisen koskaan. En voi tälle as
      Ikävä
      85
      1335
    4. Älä turhaan nainen ikävöi minua

      Olen sellainen jäntevä pantteri ja sinä jo melkein rollaattorikamaa. Ei onnistu mikään.
      Ikävä
      96
      1324
    5. Mitä sanoisit kaivatullesi juuri nyt?

      Mitä sanoisit hänelle?
      Ikävä
      132
      1160
    6. En ollut varma

      Tunnistiko/hoksasiko kuka olen niin siksi en viitsinyt sanoa mitään 😔🫣😂 yleensä kyllä tervehdin tuttuja, paitsi sillo
      Ikävä
      9
      1122
    7. Kuinka paljon voi olla rakastunut..

      ....ja välittää ihmisestä jota ei edes tunnen kunnolla? Eikö silloin ole kysymys jostain suuremmasta? Mitä on yhteenkuul
      Ikävä
      64
      919
    8. Kuvaile nainen itseäsi

      Niin katsotaan, oletko kaivattuni. Kiitos. 💛
      Ikävä
      46
      883
    9. SDP-johtoinen hallitus luo vakaan yritys- sekä työmarkkinaympäristön

      Vaikka mitä puhutaan SDP-johtoinen hallitus luo vakaimman ja ennustettavimman yritys- ja työelämäympäristön. Mm. niin e
      Maailman menoa
      110
      851
    10. Sä olet nainen niin

      Loistava ihminen että en muista ketään kuka pääsisi samalle tasolle kanssasi. Piristystä päivääsi. T:J
      Ikävä
      32
      783
    Aihe