Hyljeksivät yks ja toinen varsinkin punavihreät. Yle uutiset myös ottanut persut maalitaulukseen, nytkin uutisiin punaväki taas uutta naamaa tuonut kommentoimaan miten väärin äänestetty. Tällaista se oli keskusta johtoisessa hallituksessakin 2015>
punatoverit rääkyy. Poliittisia lakkojakin oli, jotka pitäisi ehdottamasti kieltää, tulee Putin liian lähelle. Iholle.
Persuilla ei mene nyt hyvin
7
143
Vastaukset
- Anonyymi
Persuilla on sisarpuolueensa, Kepun kohtalo.
Kyllä meillä ssntarmeja, kyynelkaasua ja pamppuja riittää.
- Anonyymi
Persumajuri vetää yksituumaisesti persujen propagandanarratiivin johdatellessa. Milloinkas Keskusta olisi kritisoinut YLE:ä poliittisesta värjäytyneisyydestä (Väyrynen ja Sipilä poislukien)? Uhriutumissasi on havaittavissa samaa Joseph Goebbelsin propagandan linjaa, millä persut väkertävät omia uhriutumistarinoitaan:
"Katsokaa kun kaikki ovat meitä vastaan!!!"
Samaa narratiivia on havaittavissa kommunisti-höpinöissäsikin. SKP sai vaaleista valtakunnallisesti 3044 ääntä, mutta sinä kuten persut ylipäätään pitävät tätä joukkoa yhteiskunnallemme vaarallisimpana joukkona. Koska tarina on jo muutenkin täyttä lorua, niin persunarratiivissa on kommunisteiksi laskettu kaikki Keskustasta vasemmalla puolella olevat puolueetkin. Eli kun se syvin aatteellinen vihollinen on todellisuudessa ihan olemattomaan ryhmään kohdistunutta pölhöpopulistista öyhötystä, niin tätä viholliskuvaa on pitänyt vähän pönkitellä luomalla itse tällainen hölmöläisiin uppoava yksinkertainen aivopieru. Jos et ole persu, olet kommunisti. Nykyisiä hallituskumppaneita ei tässä kohtaa tietenkään lasketa kommunisteiksi, mutta jos hallitus vaikkapa kaatuisi, niin johan alkaa löytymään lisää näitä "kommunisteja".- Anonyymi
Punikki vetää Putin injaa ''väärin äänestetty". Punikit ja yle ei anna äänestys tulokselle arvoa.
1918 punikit yritti KAPInaa senkin kansa torjui. Silloinkin oli väärin äänestetty.
- Anonyymi
Lomia on turha keskeyttää, vaikka suvakit vinkuu kuorossa!💩
- Anonyymi
Kuka äänesti tietoisesti eduskuntaan rasisteja ja natsismin kannattajia? Persujen todellinen nahka on nyt paljastunut ja epäilen vahvasti, että seuraavissa kannatusmittauksissa se jo näkyy.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1901965
- 1131063
- 1141052
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa21775- 54741
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä32673ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann42618Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m175564Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45528- 9492