Muistokirjoitus

EX-vaksi

Kiitokset menneistä vuosista SECURITAS.Olen antanut yrityksellenne kaiken se mitä minulla on ollut antaa ja omistautunut työlleni.Olen ollut valmis lähtemään töihin aina vaikka puolen tunnin varo ajalla saamatta siitä mitään lisä korvausta.Nyt kahden vuoden jälkeen olen kuullut että on aloja joissa ei tarvi vaarantaa terveyttään ja on aloja joissa maksetaan oikeaa korvausta tehdystä työstä.Olisin mielelläni jatkanut työssäni vielä jonkun aikaa mutta tämän vuoden puolella minulle ei ole vielä maksettu yhtään tiliä oikein.Olisin oskonut että Toukokuuhun mennessä edes yksi tilinauha olisi ollut oikein tai vaikka jos jossain tilissä olisi maksettu vaikka enemmän.Kiitokset Securitas kiitokset turva-ala tämä oli hieno kokemus.

11

2974

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • palkanlaskennan tytöt

Kiitos itsellesikin menneistä vuosista! Mekin olemme täällä palkanlaskennassa odotelleet ja ihmetelleet, saisitko urasi aikana yhtä ainoaa tuntilappua oikein täytettyä. Mutta ei, et tämän toukokuun alkuun mennessä pystynyt toimittamaan meille ensimmäistäkään tuntilappua, mikä ei olisi ollut täynnä virheitä.

• sukzie

"tyttösillä" olla pallo kunnolla hukassa jos kuvittelevat että väijyt tuntilappuja täyttelee.
        Ei paljon kannata kirjoitella tänne jos ei asioista mitään tiedä.

• Nahkanaamio
        sukzie kirjoitti:

"tyttösillä" olla pallo kunnolla hukassa jos kuvittelevat että väijyt tuntilappuja täyttelee.

Kyllä meillä ainakin tuntilappu täytyy tehdä, mihin merkitään lisät, ylityöt yms. esimies ne sitten kasaa ja lähettelee etiäpäin.

• vain kerran
        sukzie kirjoitti:

Mulla on kerran maksettu kesäloma rahat 2 kertaan arvatkaa meninkö valittamaan. Toi meinaan helpotti vitusti noitten palkkavirheitten kanssa lähinnä se kuittas ylimääräiset työt jotka koitui palkkavirheiden korjailuista.

• kun on niin että
        Nahkanaamio kirjoitti:

Kyllä meillä ainakin tuntilappu täytyy tehdä, mihin merkitään lisät, ylityöt yms. esimies ne sitten kasaa ja lähettelee etiäpäin.

Siis kyse olikin Securiitaksesta, joka on ISO vartiointiliike. Siellä viisaille esimiehille ja työvuorosuunnittelijoille maksetaan suuria rahoja siitä että ne täyttelevät tuntilappuja puolestamme.
        En tiedä missä on vika. Onko se nyt oikeasti palkanlaskennan vika vaiko muualla kun ne palkkakuitit ei täsmää. Ainakin sellainen kokemus tyttöystävälläni oli (secun leivissä kuten minä itse) että työvuorosuunnittelija TIESI että työntekijälle kuuluu eräs korvaus eräässä kohteessa tehtävästä tietystä tehtävästä, mutta ei pistänyt sitä maksuun ellei työntekijä itse sitä osannut erikseen vaatia. Kyseisen työvuorosuunnittelijan kommentti tyttöystäväni korvausta häneltä vaatiessa: "Noh, kait se sulle sitten pitää maksaa" ...

• nyt jo

Onnittelut siitä, että olet tullut järkiisi ja etsiytynyt oikeisiin töihin. Ite lähen aivan kohta, ja suurinpiirtein samoista syistä. Ei vartijaa arvosteta työnantajan silmissä, miksi kukaan muukaan?

• tyhmä tyyppi

Nyt olet vapaa ja voit mennä poimimaan vaikka mansikoita suonenjoelle!!!

• hei

Samalla haikeudella minäkin jätin erään toisen suuren vartiointifirman, 10 vuotta liksat vituilleen laskettu ja aina yllättäen niin päin että firma hyötyisi...Siis ei kertaakaan niin päin että olisin saanut liikaa. Liian vähän maksettuja tilejä n. 10-12 vuodessa, yleensä aina kun oli tehty ylitöitä tms. Hälyt maksamatta, tunteja puuttui, KTA päin vittua yms. No, tämähän on yleinen käytäntö jokaisessa turva-alan yrityksessä.

• totuus:)

Samoin kaupanalat ja esimerkiksi siivousalat!
        Ja ei tosiaan koskaan liikaa!

• Helinäkeiju

Jep, koko securitas voi painuu v*ttuun! Firman selkeä käytäntö on se että tavalliset duunarit saa tehdä just sallitut työtunnit, mutta työnjohto saa painaa niin paljon kuin jaksaa!!! näin menee ainaki eräässä securitaksen eteläsuomen yksikössä. Yksikön isoin päällikökin jättää uppoavan laivan, tilalle tulee joku aivan yhtä epäpätevä henkil. Kummatkin on kusessa jo palkästään partiotyttöjen kanssa!!! S**tanan avauttomat urpot!!! Dkytätään ja pidetään mustaa kirjaa! yksikin pieni virhe niin jo on koko firman johto hyppimässä sun silmille. Ja aina puhutaan että palautetta saa antaa, meneppä antamaan sitä, vaikka kirjallisena niin kummallisesti se sun kirjoittama lappu katoaa työnjohdon kautta suoraan roskikseen ilman että sitä olisi huomioitu! Kaikki ehdottomasti tähän yksikköön duuniin...

• Nakettaja

Tiesitkö että tälle sinunkin mainostamallesi "työnjohdolle" ei ylitöitä makseta vaan ne tulisi pitää vapaana. Jos vaan niitä ehtisi vapaana pitää kun on niin monta valittavaa työntekijää joiden asioita täytyy setviä. Kyllä voi itse kukin katsoa peiliin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Martinan uusi poikakaveri

Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu
      Kotimaiset julkkisjuorut
      205
      3141
    2. Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.

Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva
      Maailman menoa
      239
      1600
    3. Laita mulle viesti!!

Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus
      Ikävä
      95
      1462
    4. Millaisessa tilanteessa olisit toiminut toisin

Jos saisit yhden mahdollisuuden toimia toisin?
      Ikävä
      92
      1369
    5. Vanhemmalle naiselle

alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e
      Ikävä
      46
      1324
    6. Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen

No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.
      Maailman menoa
      156
      1236
    7. Ajattelen sinua tänäkin iltana

Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin
      Ikävä
      12
      1178
    8. Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!

"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze
      Maailman menoa
      123
      1009
    9. Miehelle...

Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät
      Ikävä
      89
      922
    10. Tuntuu liian hankalalta

Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.
      Ikävä
      44
      803
    Aihe