Hei. onko juankoskella miestä joka viihtyy naisten asuissa ?
Mies mekossa
10
2606
Vastaukset
- Anonyymi
Myös lähialueet.
- Anonyymi
Iisalmessa on.
- Anonyymi
Oletko sekopää? Ainakin kommenttisi kertoo sen että et käy täysillä.
- Anonyymi
Kertoo vain rokotteem toimivan.
- Anonyymi
valmetilla on paljonkin.. kuulema pittäävät sauna illoissa ukkojen kesken missi kisat
- Anonyymi
Ja siivoojat pomppii alasti niiden seassa ottaen kaikilta suihin . Kehui vielä Kaavilla pupissa.kiva olla punapää ;*
- Anonyymi
mekko... meko... mekonomen... mekkomiehet!
- Anonyymi
Juha käyttää hametta
- Anonyymi
Pysykää miehinä Juankosken miehet. Miehenä on hieno olla.
- Anonyymi
Älkää puottako lattiille Hyvin moni ihminen muuttuu vuodepotilaana niin hauraaksi ja jäykäksi, että sängyn pohjalta nostaminen ei ole enää monen vuoden jälkeen mahdollista,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512