Huonovetoinen kamiina tarvitsisi savu imurin. Itse en pääse katolle. Mistä ko laitteen asentaja löytyisi ???
Savu imuri
14
319
Vastaukset
- Anonyymi
Ota nyt sutari ensin. Ei se hormi itsestään huonovetoiseksi mene. Olet kuitenkin pitänyt kaminaa kitupoltolla ja hormi mennyt tukkoon.
- Anonyymi
Nuohooja käy kerran vuodessa. Ja vetoa siihen en enempää saa. Aina ollut huonovetoinen !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nuohooja käy kerran vuodessa. Ja vetoa siihen en enempää saa. Aina ollut huonovetoinen !!!
Vaiha sit se kamina parempaan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
🍑 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17934031m
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
- Anonyymi
Kannattaisiko opetella paremmin kirjoittamaan ?
- Anonyymi
Kannattaisiko opetella pitämään turpansa kiinni ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaisiko opetella pitämään turpansa kiinni ?
Minun ei tarvitse käyttää huuliani kirjoittaessani niinkuin joidenkin toisten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun ei tarvitse käyttää huuliani kirjoittaessani niinkuin joidenkin toisten.
Miksi sekaannut asiaan josta et tajua mitään. Hanki se elämä !!!!
- Anonyymi
Lisää ylläolevan oloista kommentointia....
Ihan mielipiteenä, niin otat johki takkoja / piippuja toimittavaan firmaan yhtäyttä, että valitsevat / asentavat sulle sopivan. Sähköjen puolesta aika yksinkertainen. Yksi johto ja esim säädettävä aikakytkin. Vois kuvitella, että jos kamiina palaa esim 1h, niin imurille riittäis 45min tjms.
- Anonyymi
Otin jo yhteyttä. Liian kallista !!!
- Anonyymi
Ehkä joku osaisi neuvoa, jos kertoisit onko kohde Hangossa vai Kilpisjärvellä...
- Anonyymi
Eikun sillä välillä.
- Anonyymi
Alkon nurkilla nuita päivystellöö.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 225081
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.
Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r23733Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1361310- 1011292
Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121210- 931094
Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike17903viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.168855En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.61773- 37759