Näin kaksi ihanaa isoa, syötävänsuloista kullia tänään rannalla. Toinen sai vielä suuhoitoa n 3 metrin päässä. Päässäni pyöri koko ajan; miten aloitan juttelun jne. Olisi tehnyt mieli kysyä: saanko koskea tai pussata sitä. Jopa että nussi mua. Mutta olin ujo. Ja hiljaa. Vilkuilin sivusilmällä ja kuuntelin tarkkaavasti. Ennen nukkumaanmenoa minulla on mielikuvaharjoitteita ja lihaskuntotesti talouspaperin kera.
Ihanat kullit rannalla
6
1586
Vastaukset
tänään sain itse kullia suuhun , sitä pitää voittaa se ujous niin pääsee nauttimaan
- Anonyymi
Sitäpä tässä harmittelen, mutta nyt piti tyytyä Hitachiin ja handuun
- Anonyymi
Voi että mihin ja moneen aukkoon oot ehtinyt nokkas työntää. Olet ahkeroinut homostelun suhteen. Painu kuttu sirkukseen määkimään, Buaahaa buahahhaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voi että mihin ja moneen aukkoon oot ehtinyt nokkas työntää. Olet ahkeroinut homostelun suhteen. Painu kuttu sirkukseen määkimään, Buaahaa buahahhaa.
Oohh spede on kade buaahaa
- Anonyymi
oisin kyllä mennyt mukaan ties mitä ois saanut
- Anonyymi
Hei! Oma stream. Sisäänkäynti kaikille, jotka haluavat pitää hauskaa 👉 http://alikuzu.com/H/T9y0W4
Ketjusta on poistettu 34 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 14810879
- 525200
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452403- 302103
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131681Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421514Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta301221Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351156Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo92925TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o317872