Lähteenä tietävät kertoa

Että kun RKP jättää hallituksen Maalaisliitto tulee tilalle.
Erilaiset ideologiat eivät ole este Suomen kuntoon laittamiselle.

19

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sairas on on Kepu Jon natsihallitukseen menee ,,. Kyllä sitten ostetaan vain ulkomailla tuotettua ruokaa ,.

    • Ei varmasti lähde. Ei Kepun johto sentään hulluksi ole tullut, vaikka puheenjohtajan askel horjuukin. Kepu ei onnistu nostamaan kannatustaan, jos se on samassa hallituksessa persujen kanssa, joille sen kannatus on valunut. Hallitusyhteistyö perujen kanssa olisi jonkinmoista joukkoitsemurhan suunnittelua Kepussa.

      Jos Orpon hallitus kaatuu, uutta hallitusta ei aleta luomaan ainakaan persujen kanssa. Kyllä Kokoomus silloin viimeistään ymmärtää, että persuriskin ei anneta useaan kertaan realisoitua ja toistua.

      • Anonyymi

        Asia on juuri noin yksinkertainen, edes kepulaiset ei voisi olla niin tyhmiä, että nyt hyppäisivät hallitukseen. Persuista alkaa palaamaan väkeä kepuun tai sitten syvästi pettyneitä nukkuviin.


    • Anonyymi

      Se nyt ei ainakaan mutta yhtikäs mitään. Samat hallitus ohjelman epäkohdat ei tuolla kompinaatiolla tule poistumaan . Kokoomus vie maaliin työehtojen purkamisen ja hallituksen toimivalta kysymys ja toimien laillisuus aste ei ratkea vaan omavaltaisuudet jatkuvat.

    • Anonyymi

      Pallomekkopoika puhuu kepulaisten suulla vaikka itse ei kepulainen edes ole. Natsityrannia on tulossa tiensä päähän.

      • Anonyymi

        Äläs nyt, ei täällä natseja ole, on Stalinistejakaan ? Poliittiikka on tätä kun nyt uutena on estraadilla tämä puoli perussuomalasia, joka Sipilän hallitukseen oli valittu maltillisemmista, joka sitten hajosikin heidän puolue, vaikkei useat tienneet kumpaa kannattaa. Demokratiaa täytyy kunnioittaa ettei olla Venäjän tiellä, etteiäänestyksessä pärjännyt saisi tulla hallitukseen, kuten äänenpainoja täälläkin kuuluu vasemmistolta pääosin. Tälemänkin mukaan vasemmistolla on lyhyt tie Neuvotoliittoon ja nyt Venäjälle. Kuten Putinkin, että hän määrää kuka saa vaaleissa voittaa, saa käsityksen tuosta MPP:kin kirjoituksesta ja aiemmistaankin. (olkoon MPP:n kirjoitus siinä esimerkkinä vasemmistolaisilta). Ihan yhtä hyvin voitaisiin rääkyä Stalinista kuin Hitleristäkin. Pidetään nyt demokratia kunniassa kun siihen ulkoisesti hyvät mahdollisuudet nyt Natossa, ettei omat vasemmistolaiset ala sitä rikkomaan.

        Tämä maanhoito vähän kuin kun juoppo vävy tuli taloon ja hakkasi tilan metsät joupporeissuihinsa, rahat loppui. Sanna pääministerikin ryyppäsi ja rällästi..
        Silloin jää talous useasti taka-alalle. "NYT EI PIHISTELLÄ". maa täytyy saada kuntoon, ainakin sinne suuntaan kulkea, se vaatii pihistyksiä, ja siihen pitäsi saada kaikki mukaan, muutoin ei selvitä tästä pitkässä juoksussa. Se on ilmeista SDP järjestää lakkoja ideologisesti hallitusta vastaan. Vahvistaa että Ay-liike on tiensä päässä varsinaisesta tarkoituksestaan.


      • Onko Pilkkihaalarille mahdotonta puhua Polka Dotista.


      • OikeistoSosDem kirjoitti:

        Onko Pilkkihaalarille mahdotonta puhua Polka Dotista.

        Mm. Jussi Veikkanen on kantanut paitaa Tourilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Äläs nyt, ei täällä natseja ole, on Stalinistejakaan ? Poliittiikka on tätä kun nyt uutena on estraadilla tämä puoli perussuomalasia, joka Sipilän hallitukseen oli valittu maltillisemmista, joka sitten hajosikin heidän puolue, vaikkei useat tienneet kumpaa kannattaa. Demokratiaa täytyy kunnioittaa ettei olla Venäjän tiellä, etteiäänestyksessä pärjännyt saisi tulla hallitukseen, kuten äänenpainoja täälläkin kuuluu vasemmistolta pääosin. Tälemänkin mukaan vasemmistolla on lyhyt tie Neuvotoliittoon ja nyt Venäjälle. Kuten Putinkin, että hän määrää kuka saa vaaleissa voittaa, saa käsityksen tuosta MPP:kin kirjoituksesta ja aiemmistaankin. (olkoon MPP:n kirjoitus siinä esimerkkinä vasemmistolaisilta). Ihan yhtä hyvin voitaisiin rääkyä Stalinista kuin Hitleristäkin. Pidetään nyt demokratia kunniassa kun siihen ulkoisesti hyvät mahdollisuudet nyt Natossa, ettei omat vasemmistolaiset ala sitä rikkomaan.

        Tämä maanhoito vähän kuin kun juoppo vävy tuli taloon ja hakkasi tilan metsät joupporeissuihinsa, rahat loppui. Sanna pääministerikin ryyppäsi ja rällästi..
        Silloin jää talous useasti taka-alalle. "NYT EI PIHISTELLÄ". maa täytyy saada kuntoon, ainakin sinne suuntaan kulkea, se vaatii pihistyksiä, ja siihen pitäsi saada kaikki mukaan, muutoin ei selvitä tästä pitkässä juoksussa. Se on ilmeista SDP järjestää lakkoja ideologisesti hallitusta vastaan. Vahvistaa että Ay-liike on tiensä päässä varsinaisesta tarkoituksestaan.

        Ay-liikehän päinvastoin tulee vahvistumaan tästä, tollo!


      • Anonyymi
        OikeistoSosDem kirjoitti:

        Onko Pilkkihaalarille mahdotonta puhua Polka Dotista.

        Tai Marimekon halppiskopio suoraan Kiinasta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tai Marimekon halppiskopio suoraan Kiinasta.

        Juntti, Juntti, Juntti. Pysy vaan ympyräpäristelyn ja kendon parissa.


    • Anonyymi

      Kertshinsalmen silta on Ukrainan tulituksen alla

      kaksi kuollutta putinistia


      Two dead after explosions on Kerch Bridge linking Crimea and Russia

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Suurena venäjäfanina ehdottanet, että kaksi pohjoisen pallonpuoliskon kauneinta kieltä yhdistetään. Venäjän ja suomen kielistä muodostettakoon kieli nimeltä venomi, aivan kuten halunnet ehdottaa. Eläköön kommunismi, kuihtukoon kapitalismi.


    • Anonyymi

      Putinistit joutuvat ajamaan vaarallista reittiä miehitetyn Etelä-Ukrainan Melitopolin jne kautta
      Russian media write that trucks from Crimea will be now re-routed to go to Russia through the temporarily occupied Ukrainian of Ukraine, which makes logistics more dangerous and complicated for Russia:

    • Anonyymi

      Hersonin raja-aseman Tshongarin läpi kulkeville venäläisille tiedotetaan Venäjän viranomaisilta autojonon ollessa tällä hetkellä yli 5 km pakenevia venäläisiä

      ""Tärkeää tietoa niille, jotka aikovat lähteä Krimiltä maareittiä pitkin. Tärkeintä on varastoida tarvittava määrä vettä. Paikalliset ns. liikemiehet haluavat hyödyntää tilannetta ja veden hinta on 8-10 kertainen. Yritä ladata offline-karttoja koska yhteydet pätkivät, Krimin alueella ollessasi voit yrittää saada Hersonin, Zaporizhzhian ja Donetskin alueiden kartat mutta vain Phoenix sim-kortilla jonka voit ostaa rajalla 2000 ruplalla. Myös wc-tilanne on poikki, huoltoasemien ilmaiset wc:t on suljettu, perusteena liian pitkä jono, voi neuvotella pääsystä mutta maksu on noin 500 ruplaa, lapsille, raskaana oleville naisille, vammaisille ja sotilaallisen erikoisoperaation henkilöille wc-pääsy alennushintaan 400 ruplaa""

      (Nämä hinnat ovat kovia venäläisille, kortti 20 euroa ja 4 - 5 euroa vessaan)

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Tänään tapahtui uusi SU-25 putoaminen jossa lentäjä mahdollisesti hukkui

        https://twitter.com/bayraktar_1love/status/1680924972892528641#m


    • Anonyymi

      Saarikko kun pääsee neuvottelemaan Orpon kanssa niin posket punottaa ja kaikki käy tälle festari kimulille.

    • Anonyymi

      VIranomaiskuvia Kertshin sillasta viime yönä

      https://t.me/bazabazon/19599

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1052
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      775
    5. 54
      741
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      673
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      618
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      564
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      492
    Aihe