Puppe suosittelee Pippeliselle aikakautta ilman internettiä, koska on täysin selvää että tietotekniikka on aiheuttanut Pippelle olosuhteet, että hän on vaaraksi itselleen ja ympäristölleen vakavassa määrin, sen osoittaa kiistatta seuraava:
"Sinä päivänä kun kyllästyn lopullisesti pään aukomiseesi, niin elinaikasi lasketaan tunneissa."
Kun tuollaista laukoo ihminen, niin omaisten tulisi ottaa vastuu lähimmäisestään ja saattaa hänet ammattiauttajan potilaaksi.
PIPPELISELLÄ KUUMOTTAA.
8
195
Vastaukset
- Anonyymi
Voi voi Pippen kloonit 44, TT ja Laiffi ei ... no jääköön sanomatta.
- Anonyymi
Niin ja Kläppikin lopettanu kiittelemisensä ja Herra hellän hellakoukun on kaapannut UFO.
- Anonyymi
Pippelinen huutaa kurkku suorana, missä olet puppelinen?
- Anonyymi
Täytyisi järjestää rahakeräys että pääsisi hoitoon ennen kuin alkaa viiltelemään itseänsä saadessaan päivittäisen paniikkihäiriökohtauksen.
- Anonyymi
Onhan taas kyrvånsyylåltä hintahtava aloitus kommentteineen
Kerran meinasin tulla hulluksi kun kuppelisella aimolla piipotti. Aimo oli juuri päässyt pakko terapiasta Kuopiosta kotiin kun oli luvannut lääkärille toimia ohjeiden mukaan.
Lääkäri oli määrännyt vaikka mitä, muttei sekasin tentun eikä ponun kanssa.
Jälleen näkemisen riemu kuitenkin oli sellainen että haettiin täysi satsi tenttua, ponua ja lääkkeitä. Aimon lääke katto oli täynnä ja saatiin sellainen oikea happy days setti ilmaiseksi farmateekista. Aimo oli meistä se joka näki ensin yksi sarvisen jolla ratsasti rafaelin enkeli. Minä näin yksi sarvisen seuraavaksi, kun aimo huiskutti sitä naamani edessä villisti vatkaten. Sanoin aimolle että ei taas silmään... ja silmäänhän se taas suitsutti. On sanomatta selvää että meinasin tulla hulluksi.- Anonyymi
Kuka täällä ilman internettiä enää tekee mitään? Kyllä se kuuluu ihan sinne tarvehierarkian yläpäähän juu että en usko luopuvan siitä. Tässä on kovasti merkkejä interneetin kaatumisesta kyllä esim. tämä paska selain joka ei enää osaa toimia järkevästi OFFLINENA niin että homma voi sitä kautta toteutuakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1982918- 1202023
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill611672Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1791562- 1711509
Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1831430- 521278
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.751231- 591208
- 1191121