Mitä kahvia keitit?

Anonyymi-ap

Minkä merkkistä sumppia on?

86

1075

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kahvi on tärkeä

Pitää olla just eikä melkein

• Anonyymi

Näin on.

• Anonyymi

Oon tykästynyt löfbergin mellanrost papuihin, mutta vaihtelen kyllä silloin tällöin. Jos valmiiksijauhettua haen niin pauligilaiset on suosiossa.

• Anonyymi

Sulla on kahvimylly siis. Mulla on myös.

• Anonyymi

Tummapaahto presidenttiä papuina. Kone jauhaa ja keittää napin painalluksella kupin kuumaa tuoretta hyvää kahvia.

• Anonyymi

Beam

• Anonyymi

Kulta Katriina / Juhlamokka

• Anonyymi

Parhaimmat kahvit (ei ap) 👍

• Löfbergs Crescendo extra dark roast 👍🏼

• Anonyymi

Nyt kyllä kävit kaupasta katsomassa tuon hienon nimen/sivusta 😅

• Anonyymi kirjoitti:

Nyt kyllä kävit kaupasta katsomassa tuon hienon nimen/sivusta 😅

En, kun tuossa pöydällä tuo melkein tyhjä pakkaus on ja siitä kahvit turautin. 😊

• Anonyymi

Juhlamokkaa, kuluu ja paljon☕️☕️☕️

Huomenta🥰🌞🤗

• Anonyymi

Lidlin Hieno Mokka tumma paahto..hinta-laatu kohdillaan.

• Anonyymi

Makso joskus 2,5€

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Makso joskus 2,5€

Pentele sekin nykyään jo femman.

• Itse kahvinpapusista jauhettua Mundoa.

• Anonyymi

En ole merkin suhteen pakkomielteinen.
      Vähän hintalapun mukaan ostelen.

Presidenttiä, Juhla Mokkaa, Kulta Katriinaa tai Costa Ricaa.

Nyt taitaa lauantaina ostettu olla kulta Katriinaa kun oli tarjouksessa.

T: Karoliina

• Anonyymi

Nyt on Juhla mokkaa.
      Enemmän pidän Costa ricasta nykyisin, mutta sitä myydään vaan Citarissa enkä halua sinne asti mennä yhden kahvin perässä.
      Maku muuttuu ajan myötä ja välillä hyvä vaihtaa merkkiä.

• Anonyymi

Itsejauhettu kahvi on parasta , tulee aromit paremmin esille.
      Tällä hetkellä taitaa olla jotain costa ricaa. Valmiiksi jauhettua.

• Anonyymi

Mulla on vielä monta pakettia prisman joulutarjouksesta ostettua tummaa saludoa 2,5€

• Anonyymi

Tumminta paahtoa, mitä löytyy normikaupasta.

• Anonyymi

Presidentti on hyvää ☕️

• Anonyymi

Kulta Katriinan pikakahvia löytyy. Joo, arvostelkaa ihan rauhassa, ei kiinnosta! Ei viitti keitellä keittimellä, jos juo vain kupillisen tai korkeintaan kaks.

• Anonyymi

Nyt oli kulta katriinaa tummapaahtoa.

• Paulig Sydney kaupunkikahvi.

• Anonyymi

Juhla Mokkaa. Yleensä tummapaahtoista mutta nyt ollut vaaleaa Tokmannin tarjouksesta.

• Anonyymi

Olette tipoja. Työpaikoilla tottunut vaikka mihin kuraan. Kyllä ne kaikki asiansa ajaa, kunhan on kofeiinia.

• Anonyymi

Juhla mokkaa just nyt.

• Anonyymi

Löfbergin Magnifikasta tykkään.

• Anonyymi

Juhla Mokka pannujauhatus Mulla on sellainen vanha punainen peltinen Pauligin kahvipurkki. Niin eikait sinne voi muuta merkkiä laittaa.

• Anonyymi

Juhla Mokka ja Sinähän juot mielellään kahvia♥️☕

• Anonyymi

Liiterin Marsalkka kaffetta.

• Anonyymi

Juhla mokkaa edelleen kupissa juuri.

• Anonyymi

Crescendo by Löfberg

• Anonyymi

Tulen tähän järkyttämään kahvihifistejä ja totean juovani pikakahvia. Jätin kahvin keittämisen kokonaan jo reilu vuosi sitten.

• Anonyymi

Ihanaa, että täältä löytyi toinenkin pikakahvin juoja! :) En tunne oloani enää niin yksinäiseksi tällä kommentillani:

"Kulta Katriinan pikakahvia löytyy. Joo, arvostelkaa ihan rauhassa, ei kiinnosta! Ei viitti keitellä keittimellä, jos juo vain kupillisen tai korkeintaan kaks."

• Anonyymi

Nyt on juonnissa Lidlin Bellarom Classic. Edellinen purkki oli Kulta Katriinan keltaista pikakahvia ja se on minulle liian vaaleaa. Tämä Lidlin kahvi on ihan ok, mutta saisi olla tämäkin vähän tummempaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ihanaa, että täältä löytyi toinenkin pikakahvin juoja! :) En tunne oloani enää niin yksinäiseksi tällä kommentillani:

"Kulta Katriinan pikakahvia löytyy. Joo, arvostelkaa ihan rauhassa, ei kiinnosta! Ei viitti keitellä keittimellä, jos juo vain kupillisen tai korkeintaan kaks."

🙂 Juu en tosiaan minäkään viitsi alkaa kahvia keittelemään. Ei mulla ole ollut kahvinkeitintäkään ikinä omassa kodissani. Pressopannu oli pitkään, mutta sitten vaihdoin pikakahviin ja tuskinpa tulen koskaan enää muuta kahvia juomaan kotosalla.

• Anonyymi

Costa Rica ja vaalea paahto. Tykkään! m>n

• Keitin juuri Lidlistä ostettua Bellarom Extra Dark Roastia.

• Anonyymi

Saman merkkistä kahvia keitin minäkin hetki sitten.☕️😊

• Anonyymi kirjoitti:

Saman merkkistä kahvia keitin minäkin hetki sitten.☕️😊

Tästä olen aina tykännyt. ☕️😊

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Tästä olen aina tykännyt. ☕️😊

Susi mä en ymmärrä sua. Sä laitat hymy emojin ja 10 minuuttia aikasemmin sä valitit että olet masentunut. Voitko päättää oletko masentunut vai hymyilyttääkö. Sulla menee mielialat viidessä minuutissa ylös alas.

• Anonyymi kirjoitti:

Susi mä en ymmärrä sua. Sä laitat hymy emojin ja 10 minuuttia aikasemmin sä valitit että olet masentunut. Voitko päättää oletko masentunut vai hymyilyttääkö. Sulla menee mielialat viidessä minuutissa ylös alas.

Jos et tiennyt, niin masentunutkin voi hymyillä ja nauraa. Ja pohjavire on silti alakuloinen, melankolinen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Jos et tiennyt, niin masentunutkin voi hymyillä ja nauraa. Ja pohjavire on silti alakuloinen, melankolinen.

melankolia ei ole sama kuin masennus. masennus vaikuttaa elämään ja työkykyyn. Jos olet vaan melankolinen niin miksi syöt masennuslääkkeitä synnynnäiseen olotilaasi.

• Anonyymi kirjoitti:

melankolia ei ole sama kuin masennus. masennus vaikuttaa elämään ja työkykyyn. Jos olet vaan melankolinen niin miksi syöt masennuslääkkeitä synnynnäiseen olotilaasi.

No siis... Ajattelin kyllä kohta lopettaa niiden syömisen.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Hyvä jos lopetat.En usko,että niistä on sulle apua.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin kannattais . Masennuslääkkeet eivät poista sun synnynäisiä ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä. Kait sä se ymmärrät. Mullakin on kokemusta masennuslääkkeistä ja juurikin siitä miten ne ei tehoa kun kyseessä on synnynnäiset ominaisuudet ja luonteenpiirteet. Masennuslääkkeet ei poista syntymästä asti olleisiin luonteenpiirteisiin. Mitkään lääkkeet ei poista sun luonteenpiirteitä jotka sulla on olleet lapsesta asti. Esim masennuslääkkeet eivät nosta sun itsetuntoa tai poista ujoutta. Sulla on ne ominaisuudet vaikka sä kuinka söisit masennuslääkkeitä.

• Anonyymi kirjoitti:

Niin kannattais . Masennuslääkkeet eivät poista sun synnynäisiä ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä. Kait sä se ymmärrät. Mullakin on kokemusta masennuslääkkeistä ja juurikin siitä miten ne ei tehoa kun kyseessä on synnynnäiset ominaisuudet ja luonteenpiirteet. Masennuslääkkeet ei poista syntymästä asti olleisiin luonteenpiirteisiin. Mitkään lääkkeet ei poista sun luonteenpiirteitä jotka sulla on olleet lapsesta asti. Esim masennuslääkkeet eivät nosta sun itsetuntoa tai poista ujoutta. Sulla on ne ominaisuudet vaikka sä kuinka söisit masennuslääkkeitä.

On se ollut myös masennusta, kun alkaa kesken työpäivän itkemään...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Itke vaan,se helpottaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Pitäiskö sun ottaa sairaslomaa tai mennä sinne terapiaan jossa käydään säännöllisesti.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

jos sua itkettää niin sulla on väärät lääkkeet tai liian pieni annostus. Lääkkeiden ei pitäis aiheuttaa masennusta vaan poistaa se.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

jos sua itkettää niin sulla on väärät lääkkeet tai liian pieni annostus. Lääkkeiden ei pitäis aiheuttaa masennusta vaan poistaa se.

Olen ymmärtänyt että olet käyttänyt masennuslääkleitä yli kuukauden. Kuukaudessa pitäis masennusoireitten hävitä. Miksi syöt lääkkeitä jotka ei auta sua?

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Onko kyse surusta vai masennuksesta.Suruun ei masennuslääkkeet tehoa. Jos olet vaan surullinen niin mieti miksi syöt lääkkeitä jotka ei sun elimistössä vaikuta mitenkään ainakaan positiivisesti.

• Anonyymi kirjoitti:

No ei lääkkeillä enää niin paljoa itkettänytkään, kun sai pidettyä ajatuksia kurissa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

No ei lääkkeillä enää niin paljoa itkettänytkään, kun sai pidettyä ajatuksia kurissa.

eli susta itsehillintä on sama kuin lääkkeiden tehokkuus

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt syytä miksi sinua itkettää?Vai onko se sinun sisällä oleva tunteenpurkaus,johon ei ole mitään erityistä syytä?Kun itku tulee,niin sille ei voi silloin mitään.Minä luulen,että sinä olet sisimmässä herkkä ja haavoittuvainen.Ja se ei ole paha asia.

• Anonyymi kirjoitti:

Olen ymmärtänyt että olet käyttänyt masennuslääkleitä yli kuukauden. Kuukaudessa pitäis masennusoireitten hävitä. Miksi syöt lääkkeitä jotka ei auta sua?

Olen käynyt niitä kohta vuoden.

• Anonyymi kirjoitti:

Onko kyse surusta vai masennuksesta.Suruun ei masennuslääkkeet tehoa. Jos olet vaan surullinen niin mieti miksi syöt lääkkeitä jotka ei sun elimistössä vaikuta mitenkään ainakaan positiivisesti.

Surusta oli kyse varmasti.

• Anonyymi kirjoitti:

Oletko koskaan miettinyt syytä miksi sinua itkettää?Vai onko se sinun sisällä oleva tunteenpurkaus,johon ei ole mitään erityistä syytä?Kun itku tulee,niin sille ei voi silloin mitään.Minä luulen,että sinä olet sisimmässä herkkä ja haavoittuvainen.Ja se ei ole paha asia.

En tässä ala syistä puhumaan... Sudänsuruja vaan. Se niistä.

• Anonyymi kirjoitti:

eli susta itsehillintä on sama kuin lääkkeiden tehokkuus

Et ilmeisesti ymmärrä. Sinulla ei ole omaa kokemusta asiasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Pitäiskö sun ottaa sairaslomaa tai mennä sinne terapiaan jossa käydään säännöllisesti.

Ehkä pitäisi...

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

En tässä ala syistä puhumaan... Sudänsuruja vaan. Se niistä.

Sinulla on oikeus surra jos surettaa.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Surusta oli kyse varmasti.

masennuslääkkeet eivät tehoa suruun.Masennuslääke ei tehoa tavanomaiseen suruun, vaan sen käyttö rajoittuu kliinisen masennuksen hoitoon.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinulla on oikeus surra jos surettaa.

Tietysti on... . työpaikka ei ole kuitenkaan se paikka missä haluan surra. Olo on jo alkanut helpottamaan...

• Anonyymi kirjoitti:

masennuslääkkeet eivät tehoa suruun.Masennuslääke ei tehoa tavanomaiseen suruun, vaan sen käyttö rajoittuu kliinisen masennuksen hoitoon.

Tiedän kyllä. Mutta kyllä se oloon vaikuttaa, kun se ei päästä serotoniinia pois reseptoreista.

• Siihen ei auta kuin aika, jos et tiennyt.

• Anonyymi

sähän kerroit että olet itkenyt töissä sydänsurujen takia.

• mustasusi
        Anonyymi kirjoitti:

sähän kerroit että olet itkenyt töissä sydänsurujen takia.

En ole sitä noin tarkkaan selostanut, enkä maininnut nimiä etc... Eikä syy ole yksin siinä. Et kyllä tee tätä yhtään helpommaksi...

• Anonyymi

Kerroit myös että itkit silloin viikon sitä kun et saanut olla ännän kanssa samassa työpisteessä. Tekstit löytyy kyllä netistä.

• Niin mutta en sen jälkeen enää, kun menit laittamaan viestin sen jälkeen soittivat minulle ja käskivät lopettamaan.
        Olen nyt muuttanut tapojani täällä. Ei enää sanaakaan.
        Älä sinäkään enää mene kiusaamaan häntä näillä jutuilla. Ne kun eivät häntä kiinnosta.

• Anonyymi kirjoitti:

Kerroit myös että itkit silloin viikon sitä kun et saanut olla ännän kanssa samassa työpisteessä. Tekstit löytyy kyllä netistä.

Ne on jo vanhoja juttuja. Olen lopettanut niistä kirjoittamisen... En halua mitään ongelmia.

• Anna jo olla.

• Niin haluat vaan että minulla on paha olla? ja että heillä on myös, kun luulevat että olen joku ahdistelija.

• Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

Niin haluat vaan että minulla on paha olla? ja että heillä on myös, kun luulevat että olen joku ahdistelija.

Mitä menet vastaa näille jotka ei tiedä sua ja näitä juttuja. Oma vika on kun vastaat jokaiselle kyselijälle.

• Anonyymi kirjoitti:

Mitä menet vastaa näille jotka ei tiedä sua ja näitä juttuja. Oma vika on kun vastaat jokaiselle kyselijälle.

Minä en vastaa enää näihin mitään.

• Anonyymi

Juonut max 5 x kafee kolmen kuukauden aikana, vaikka ihkauusi keitin.

• Anonyymi

Mulla oli kerran Severin merkkinen keitin ikinä tullut millään keittimellä niin hyvää kahvia👱‍♀️

• Anonyymi

Nescafea mut ei normia.

• Anonyymi

Tokmanilla 2 pakettia presidenttiä kympillä. Myös tummapaahtoa 🤍

• Anonyymi

Dolce Gusto Cafe au Lait.

• Ei sumppia sissus sentään, kokopavuista lidlin sitä kuparinvärisessä pussissa olevaa, en muista nyt nimeä...jotain keskipaahtoista. Hyvä peruskahvi

• Anonyymi

Juuri ryystän poikain parhaat-paahtimon suklaa-appelsiinikaffia. Yleiskahvina sitten vaalea juhlamokka ja tumma pressa.

• Anonyymi

Sitä mitä on kaapissa sillä hetkellä.

• Anonyymi

Kulta -Katriinaa tietty

• Anonyymi

Reindeer.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten reagoisit

Jos ikäväsi kohde ottaisi yhteyttä?
      Ikävä
      77
      3184
    2. Olisiko kaivattusi

Sinulle uskollinen? Olisitko itse hänelle?
      Ikävä
      49
      2400
    3. Ihana nainen

Suukotellaanko illalla?☺️ 🧔🏻🫶
      Ikävä
      32
      2117
    4. Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen

Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa
      Sinkut
      481
      2112
    5. Ootko koskaan miettinyt että

miksi kaivatullasi ei ole puolisoa?
      Ikävä
      137
      1879
    6. Huomenta ihana

Mussu ❤️.
      Ikävä
      31
      1745
    7. Ryöstö hyrynsalmella!

Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313
      Hyrynsalmi
      29
      1721
    8. Sukuvikaako ?

Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne
      Iisalmi
      9
      1556
    9. Joskus mietin

miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi
      Ikävä
      5
      1280
    10. Hyvää yötä

Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani
      Tunteet
      6
      1244
    Aihe