Minkä merkkistä sumppia on?
Mitä kahvia keitit?
86
1075
Vastaukset
- Anonyymi
Kahvi on tärkeä
Pitää olla just eikä melkein- Anonyymi
Näin on.
- Anonyymi
Oon tykästynyt löfbergin mellanrost papuihin, mutta vaihtelen kyllä silloin tällöin. Jos valmiiksijauhettua haen niin pauligilaiset on suosiossa.
- Anonyymi
Sulla on kahvimylly siis. Mulla on myös.
- Anonyymi
Tummapaahto presidenttiä papuina. Kone jauhaa ja keittää napin painalluksella kupin kuumaa tuoretta hyvää kahvia.
- Anonyymi
Beam
- Anonyymi
Kulta Katriina / Juhlamokka
- Anonyymi
Parhaimmat kahvit (ei ap) 👍
Löfbergs Crescendo extra dark roast 👍🏼
- Anonyymi
Nyt kyllä kävit kaupasta katsomassa tuon hienon nimen/sivusta 😅
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kyllä kävit kaupasta katsomassa tuon hienon nimen/sivusta 😅
En, kun tuossa pöydällä tuo melkein tyhjä pakkaus on ja siitä kahvit turautin. 😊
- Anonyymi
Juhlamokkaa, kuluu ja paljon☕️☕️☕️
Huomenta🥰🌞🤗 - Anonyymi
Lidlin Hieno Mokka tumma paahto..hinta-laatu kohdillaan.
- Anonyymi
Makso joskus 2,5€
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Makso joskus 2,5€
Pentele sekin nykyään jo femman.
Itse kahvinpapusista jauhettua Mundoa.
- Anonyymi
En ole merkin suhteen pakkomielteinen.
Vähän hintalapun mukaan ostelen.
Presidenttiä, Juhla Mokkaa, Kulta Katriinaa tai Costa Ricaa.
Nyt taitaa lauantaina ostettu olla kulta Katriinaa kun oli tarjouksessa.
T: Karoliina - Anonyymi
Nyt on Juhla mokkaa.
Enemmän pidän Costa ricasta nykyisin, mutta sitä myydään vaan Citarissa enkä halua sinne asti mennä yhden kahvin perässä.
Maku muuttuu ajan myötä ja välillä hyvä vaihtaa merkkiä. - Anonyymi
Itsejauhettu kahvi on parasta , tulee aromit paremmin esille.
Tällä hetkellä taitaa olla jotain costa ricaa. Valmiiksi jauhettua. - Anonyymi
Mulla on vielä monta pakettia prisman joulutarjouksesta ostettua tummaa saludoa 2,5€
- Anonyymi
Tumminta paahtoa, mitä löytyy normikaupasta.
- Anonyymi
Presidentti on hyvää ☕️
- Anonyymi
Kulta Katriinan pikakahvia löytyy. Joo, arvostelkaa ihan rauhassa, ei kiinnosta! Ei viitti keitellä keittimellä, jos juo vain kupillisen tai korkeintaan kaks.
- Anonyymi
Nyt oli kulta katriinaa tummapaahtoa.
Paulig Sydney kaupunkikahvi.
- Anonyymi
Juhla Mokkaa. Yleensä tummapaahtoista mutta nyt ollut vaaleaa Tokmannin tarjouksesta.
- Anonyymi
Olette tipoja. Työpaikoilla tottunut vaikka mihin kuraan. Kyllä ne kaikki asiansa ajaa, kunhan on kofeiinia.
- Anonyymi
Juhla mokkaa just nyt.
- Anonyymi
Löfbergin Magnifikasta tykkään.
- Anonyymi
Juhla Mokka pannujauhatus Mulla on sellainen vanha punainen peltinen Pauligin kahvipurkki. Niin eikait sinne voi muuta merkkiä laittaa.
- Anonyymi
Juhla Mokka ja Sinähän juot mielellään kahvia♥️☕
- Anonyymi
Liiterin Marsalkka kaffetta.
- Anonyymi
Juhla mokkaa edelleen kupissa juuri.
- Anonyymi
Crescendo by Löfberg
- Anonyymi
Tulen tähän järkyttämään kahvihifistejä ja totean juovani pikakahvia. Jätin kahvin keittämisen kokonaan jo reilu vuosi sitten.
- Anonyymi
Ihanaa, että täältä löytyi toinenkin pikakahvin juoja! :) En tunne oloani enää niin yksinäiseksi tällä kommentillani:
"Kulta Katriinan pikakahvia löytyy. Joo, arvostelkaa ihan rauhassa, ei kiinnosta! Ei viitti keitellä keittimellä, jos juo vain kupillisen tai korkeintaan kaks." - Anonyymi
Nyt on juonnissa Lidlin Bellarom Classic. Edellinen purkki oli Kulta Katriinan keltaista pikakahvia ja se on minulle liian vaaleaa. Tämä Lidlin kahvi on ihan ok, mutta saisi olla tämäkin vähän tummempaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihanaa, että täältä löytyi toinenkin pikakahvin juoja! :) En tunne oloani enää niin yksinäiseksi tällä kommentillani:
"Kulta Katriinan pikakahvia löytyy. Joo, arvostelkaa ihan rauhassa, ei kiinnosta! Ei viitti keitellä keittimellä, jos juo vain kupillisen tai korkeintaan kaks."🙂 Juu en tosiaan minäkään viitsi alkaa kahvia keittelemään. Ei mulla ole ollut kahvinkeitintäkään ikinä omassa kodissani. Pressopannu oli pitkään, mutta sitten vaihdoin pikakahviin ja tuskinpa tulen koskaan enää muuta kahvia juomaan kotosalla.
- Anonyymi
Costa Rica ja vaalea paahto. Tykkään! m>n
Keitin juuri Lidlistä ostettua Bellarom Extra Dark Roastia.
- Anonyymi
Saman merkkistä kahvia keitin minäkin hetki sitten.☕️😊
Anonyymi kirjoitti:
Saman merkkistä kahvia keitin minäkin hetki sitten.☕️😊
Tästä olen aina tykännyt. ☕️😊
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Tästä olen aina tykännyt. ☕️😊
Susi mä en ymmärrä sua. Sä laitat hymy emojin ja 10 minuuttia aikasemmin sä valitit että olet masentunut. Voitko päättää oletko masentunut vai hymyilyttääkö. Sulla menee mielialat viidessä minuutissa ylös alas.
Anonyymi kirjoitti:
Susi mä en ymmärrä sua. Sä laitat hymy emojin ja 10 minuuttia aikasemmin sä valitit että olet masentunut. Voitko päättää oletko masentunut vai hymyilyttääkö. Sulla menee mielialat viidessä minuutissa ylös alas.
Jos et tiennyt, niin masentunutkin voi hymyillä ja nauraa. Ja pohjavire on silti alakuloinen, melankolinen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Jos et tiennyt, niin masentunutkin voi hymyillä ja nauraa. Ja pohjavire on silti alakuloinen, melankolinen.
melankolia ei ole sama kuin masennus. masennus vaikuttaa elämään ja työkykyyn. Jos olet vaan melankolinen niin miksi syöt masennuslääkkeitä synnynnäiseen olotilaasi.
Anonyymi kirjoitti:
melankolia ei ole sama kuin masennus. masennus vaikuttaa elämään ja työkykyyn. Jos olet vaan melankolinen niin miksi syöt masennuslääkkeitä synnynnäiseen olotilaasi.
No siis... Ajattelin kyllä kohta lopettaa niiden syömisen.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Hyvä jos lopetat.En usko,että niistä on sulle apua.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin kannattais . Masennuslääkkeet eivät poista sun synnynäisiä ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä. Kait sä se ymmärrät. Mullakin on kokemusta masennuslääkkeistä ja juurikin siitä miten ne ei tehoa kun kyseessä on synnynnäiset ominaisuudet ja luonteenpiirteet. Masennuslääkkeet ei poista syntymästä asti olleisiin luonteenpiirteisiin. Mitkään lääkkeet ei poista sun luonteenpiirteitä jotka sulla on olleet lapsesta asti. Esim masennuslääkkeet eivät nosta sun itsetuntoa tai poista ujoutta. Sulla on ne ominaisuudet vaikka sä kuinka söisit masennuslääkkeitä.
Anonyymi kirjoitti:
Niin kannattais . Masennuslääkkeet eivät poista sun synnynäisiä ominaisuuksia ja luonteenpiirteitä. Kait sä se ymmärrät. Mullakin on kokemusta masennuslääkkeistä ja juurikin siitä miten ne ei tehoa kun kyseessä on synnynnäiset ominaisuudet ja luonteenpiirteet. Masennuslääkkeet ei poista syntymästä asti olleisiin luonteenpiirteisiin. Mitkään lääkkeet ei poista sun luonteenpiirteitä jotka sulla on olleet lapsesta asti. Esim masennuslääkkeet eivät nosta sun itsetuntoa tai poista ujoutta. Sulla on ne ominaisuudet vaikka sä kuinka söisit masennuslääkkeitä.
On se ollut myös masennusta, kun alkaa kesken työpäivän itkemään...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Itke vaan,se helpottaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Pitäiskö sun ottaa sairaslomaa tai mennä sinne terapiaan jossa käydään säännöllisesti.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
jos sua itkettää niin sulla on väärät lääkkeet tai liian pieni annostus. Lääkkeiden ei pitäis aiheuttaa masennusta vaan poistaa se.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jos sua itkettää niin sulla on väärät lääkkeet tai liian pieni annostus. Lääkkeiden ei pitäis aiheuttaa masennusta vaan poistaa se.
Olen ymmärtänyt että olet käyttänyt masennuslääkleitä yli kuukauden. Kuukaudessa pitäis masennusoireitten hävitä. Miksi syöt lääkkeitä jotka ei auta sua?
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Onko kyse surusta vai masennuksesta.Suruun ei masennuslääkkeet tehoa. Jos olet vaan surullinen niin mieti miksi syöt lääkkeitä jotka ei sun elimistössä vaikuta mitenkään ainakaan positiivisesti.
Anonyymi kirjoitti:
No ei lääkkeillä enää niin paljoa itkettänytkään, kun sai pidettyä ajatuksia kurissa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
No ei lääkkeillä enää niin paljoa itkettänytkään, kun sai pidettyä ajatuksia kurissa.
eli susta itsehillintä on sama kuin lääkkeiden tehokkuus
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt syytä miksi sinua itkettää?Vai onko se sinun sisällä oleva tunteenpurkaus,johon ei ole mitään erityistä syytä?Kun itku tulee,niin sille ei voi silloin mitään.Minä luulen,että sinä olet sisimmässä herkkä ja haavoittuvainen.Ja se ei ole paha asia.
Anonyymi kirjoitti:
Olen ymmärtänyt että olet käyttänyt masennuslääkleitä yli kuukauden. Kuukaudessa pitäis masennusoireitten hävitä. Miksi syöt lääkkeitä jotka ei auta sua?
Olen käynyt niitä kohta vuoden.
Anonyymi kirjoitti:
Onko kyse surusta vai masennuksesta.Suruun ei masennuslääkkeet tehoa. Jos olet vaan surullinen niin mieti miksi syöt lääkkeitä jotka ei sun elimistössä vaikuta mitenkään ainakaan positiivisesti.
Surusta oli kyse varmasti.
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt syytä miksi sinua itkettää?Vai onko se sinun sisällä oleva tunteenpurkaus,johon ei ole mitään erityistä syytä?Kun itku tulee,niin sille ei voi silloin mitään.Minä luulen,että sinä olet sisimmässä herkkä ja haavoittuvainen.Ja se ei ole paha asia.
En tässä ala syistä puhumaan... Sudänsuruja vaan. Se niistä.
Anonyymi kirjoitti:
eli susta itsehillintä on sama kuin lääkkeiden tehokkuus
Et ilmeisesti ymmärrä. Sinulla ei ole omaa kokemusta asiasta.
Anonyymi kirjoitti:
Pitäiskö sun ottaa sairaslomaa tai mennä sinne terapiaan jossa käydään säännöllisesti.
Ehkä pitäisi...
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
En tässä ala syistä puhumaan... Sudänsuruja vaan. Se niistä.
Sinulla on oikeus surra jos surettaa.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Surusta oli kyse varmasti.
masennuslääkkeet eivät tehoa suruun.Masennuslääke ei tehoa tavanomaiseen suruun, vaan sen käyttö rajoittuu kliinisen masennuksen hoitoon.
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla on oikeus surra jos surettaa.
Tietysti on... . työpaikka ei ole kuitenkaan se paikka missä haluan surra. Olo on jo alkanut helpottamaan...
Anonyymi kirjoitti:
masennuslääkkeet eivät tehoa suruun.Masennuslääke ei tehoa tavanomaiseen suruun, vaan sen käyttö rajoittuu kliinisen masennuksen hoitoon.
Tiedän kyllä. Mutta kyllä se oloon vaikuttaa, kun se ei päästä serotoniinia pois reseptoreista.
- Anonyymi
sähän kerroit että olet itkenyt töissä sydänsurujen takia.
Anonyymi kirjoitti:
sähän kerroit että olet itkenyt töissä sydänsurujen takia.
En ole sitä noin tarkkaan selostanut, enkä maininnut nimiä etc... Eikä syy ole yksin siinä. Et kyllä tee tätä yhtään helpommaksi...
- Anonyymi
Kerroit myös että itkit silloin viikon sitä kun et saanut olla ännän kanssa samassa työpisteessä. Tekstit löytyy kyllä netistä.
Niin mutta en sen jälkeen enää, kun menit laittamaan viestin sen jälkeen soittivat minulle ja käskivät lopettamaan.
Olen nyt muuttanut tapojani täällä. Ei enää sanaakaan.
Älä sinäkään enää mene kiusaamaan häntä näillä jutuilla. Ne kun eivät häntä kiinnosta.Anonyymi kirjoitti:
Kerroit myös että itkit silloin viikon sitä kun et saanut olla ännän kanssa samassa työpisteessä. Tekstit löytyy kyllä netistä.
Ne on jo vanhoja juttuja. Olen lopettanut niistä kirjoittamisen... En halua mitään ongelmia.
Niin haluat vaan että minulla on paha olla? ja että heillä on myös, kun luulevat että olen joku ahdistelija.
- Anonyymi
mustasusi kirjoitti:
Niin haluat vaan että minulla on paha olla? ja että heillä on myös, kun luulevat että olen joku ahdistelija.
Mitä menet vastaa näille jotka ei tiedä sua ja näitä juttuja. Oma vika on kun vastaat jokaiselle kyselijälle.
Anonyymi kirjoitti:
Mitä menet vastaa näille jotka ei tiedä sua ja näitä juttuja. Oma vika on kun vastaat jokaiselle kyselijälle.
Minä en vastaa enää näihin mitään.
- Anonyymi
Juonut max 5 x kafee kolmen kuukauden aikana, vaikka ihkauusi keitin.
- Anonyymi
Mulla oli kerran Severin merkkinen keitin ikinä tullut millään keittimellä niin hyvää kahvia👱♀️
- Anonyymi
Nescafea mut ei normia.
- Anonyymi
Tokmanilla 2 pakettia presidenttiä kympillä. Myös tummapaahtoa 🤍
- Anonyymi
Dolce Gusto Cafe au Lait.
Ei sumppia sissus sentään, kokopavuista lidlin sitä kuparinvärisessä pussissa olevaa, en muista nyt nimeä...jotain keskipaahtoista. Hyvä peruskahvi
- Anonyymi
Juuri ryystän poikain parhaat-paahtimon suklaa-appelsiinikaffia. Yleiskahvina sitten vaalea juhlamokka ja tumma pressa.
- Anonyymi
Sitä mitä on kaapissa sillä hetkellä.
- Anonyymi
Kulta -Katriinaa tietty
- Anonyymi
Reindeer.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773184
- 492400
- 322117
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812112- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291721Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91556Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51280Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61244