Hienoin Kansikuva?

tomi

Niin että missä Iron Maidenin levyssä on teidän mielestä hienoimmat kannet? Kertokaa oma mielipiteenne.
Mun mielesta on Somewhere in timellä, koska siinä on niin paljon kaikki pieniä yksityiskohtia.

21

1664

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6.7-05

Piece of mind!

• d>p

killersissä! näyttää vähän nickolta..

• HeviPeikko

Somewhere In Time.

• Hetfield

mitä vitun väliä kansikuvalla on kun musiikki on TÄYTTÄ PASKAA!!!! Metallica (83-88) on rautaa! Iron maiden on naurettavaa kikkeliheviä, siis ihan vitun naurettavaa!!!!!!!! Hahaahhahaahahahah!!!!

• Tomi

tähän ei ollu pakko vastata jos et sitä tajuu

• Maiden fani

Metallica sitäpaitsi on ottanut maidenilta vaikutteita!!!(Lue run to the hills-kirja)
        Kunnioittaisit vähän muitakin kuin yhtä ja ainoota bändiä ja ottaasit asioosta paremmin selvää ennenkuin alat mollaamaan.
        JA MITEN TÄMÄ LIITTYY KYSYMYKSEEN PARHAASTA KANSIKUVASTA?!?!?!?

• äijä

vittu mikä jore.Maiden rulaa 4 ever!

• tiger

life after death tai dance of death!

• Motörheadisti

Iron Maidenin ekan kansi on hienoin. Somewhere In Timessäkin on ihan komeet mutta yksinkertainen on kaunista.

• onse

Live after death. Paljon yksityiskohtia, ja kruunuuna kaikelle, Eddien hautakivessä on lempikirjailijani H.P.Lovecraftin tekstikatkealma!!!

• Tuo on hienoin.
        Hyvänä kakkosena tulee Powerslave.

Orson

• rock guy

must paras on piece of mind

• Soul Intruder

Ehdottomasti Powerslave, mutta ei SIT tule kaukana perässä.

• dunc

aces high singlessä

• abc kissakävelee

Brave New World. Tokana tulee ehkä The X Factorin kansi

• Kansi

Live at Donington

• Kansi kirjoitti:

Live at Donington

Aika paha sanoa vain yhtä hienointa kansikuvaa, sillä mielestäni Maidenin levyissä on kaikissa aika hieno kansikuva. Mutta ehkä Brave New World, Live After Death ja Best Of The Beast ovat mielestäni hienoimmat. Vaikea laittaa silti näitä johonkin tiettyyn järjestykseen.

• Breiska
        DarkFear kirjoitti:

Aika paha sanoa vain yhtä hienointa kansikuvaa, sillä mielestäni Maidenin levyissä on kaikissa aika hieno kansikuva. Mutta ehkä Brave New World, Live After Death ja Best Of The Beast ovat mielestäni hienoimmat. Vaikea laittaa silti näitä johonkin tiettyyn järjestykseen.

Ehkä 7th son tai Fear of the Darkin singlessä.

• Claypool

Killers ehdottomasti. Just tolta Eddien kuuluukin näyttää. Vaikkei mulla tota levyä ole, niin löytyy kyllä farkkutakki kyseisellä kuvalla varustettuna.

• the prowler

aika paha aika paha.... numberis on iha hyvä ja somewhere in timessäki on hyvä...mut.... kyl killerssissä on kaikist paras....ps. maiden rulez!!!!!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mistä puhuitte viimeksi kun näitte

Kerro yksi aiheista
      Ikävä
      50
      3834
    2. Olenko saanut sinut koukkuun?

Hyvä. Rakastan sua.
      Ikävä
      105
      3415
    3. ROTAT VALTAAVAT ALUEITA

Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj
      Äänekoski
      34
      2791
    4. Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan

Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️
      Ikävä
      26
      2438
    5. Sisäsiittosuus

Tämän kevään ylioppilaista 90% oli sama sukunimi?
      Suomussalmi
      20
      1869
    6. Alavuden sairaala

Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan
      Ähtäri
      5
      1799
    7. Kerro todelliset motiivit

kaivattuasi kohtaan?
      Ikävä
      185
      1756
    8. Se on hyvästi

Toivottavasti ei tavata.
      Ikävä
      27
      1467
    9. Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut

Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh
      NATO
      386
      1459
    10. Huomenta kulta

En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo
      Ikävä
      9
      1228
    Aihe