Venäjän istumalentopallojoukkue tulee olemaan muutaman vuoden kuluttua ylivoimainen kunhan maa taas pääsee osallistumaan kansainvälisiin otteluihin ja nyt ei naurata.
Hah hah haaa, nyt vasta naurattaa!!!...
6
343
Vastaukset
- Anonyymi
Tuo on kyllä totta. Aiemmin lajia hallinneet Iran ja Irak eivät ole saaneet uusia pelaajia.
- Anonyymi
Aloittaja on nero.
- Anonyymi
Voisin valmentaa Venäjän naisten istumalentopallo joukkuetta. Samalla tavalla kuin Sambian naisten jalkapallo maajoukkuetta eli yksi yö aina yhden kanssa, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Saisit kerrankin nuorta naista tuntuu aivan erilaiselta kuin mies tai vähänkäytetty halsualainen.
- Anonyymi
Jo kolme uimarantaa saastunut Vaasassa – uimista ei suositella
- Anonyymi
Rypälepommeja Ukrainalle. Nyt pelaaja materiaali laajenee, hah hah haaa!!!...
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824847- 1882218
- 1321842
- 361709
- 1751465
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221461Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161411Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3281148- 351126
- 781023