Kiitos ilmoituksesta!

Tuossa aloituksessa jonka eilen tein, niin oli todella suuri ja tärkeä tieto minulle!

Siis kiitos tälle kyseiselle henkilölle, joka ilmoitti, että minähän asunkin Vaasassa!
Ajatelkaa, olen vuosikymmenet kirjoittanut osoitteeni väärin, kun olin siinä luulossa, että asun Kokkolassa!

Olipa iso hyöty palata tänne piskuiselle palstalle, kun nyt osaan kirjoittaa osoitteenikin oikein...

Lisään vielä sen viitaten omaan juttuuni, ettei minusta saa r-a-s-i-s-t-i-a tekemälläkään, ei vaikka kuinka joku yrittäisi niin mollata.

43

430

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Täällä on helppo keksiä satuja kirjoittajista, kai se on joistakin hauskaa?

      Missähän ne luulee että minä sitten asun? :D

      • Et varmaankaan asu siellä, missä luulet asuvas :))


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Et varmaankaan asu siellä, missä luulet asuvas :))

        En varmasti! Ei muuta kuin arvauksia kehiin! :D


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        En varmasti! Ei muuta kuin arvauksia kehiin! :D

        Penninkijoen varrella?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Penninkijoen varrella?

        En edes tiedä mikä/missä tuo on?


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        En varmasti! Ei muuta kuin arvauksia kehiin! :D

        Kyllä usein hämmästyttää joidenkin luulotautisuus...


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Kyllä usein hämmästyttää joidenkin luulotautisuus...

        No juu.. Saa nähdä arvaako kukaan oikein?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No juu.. Saa nähdä arvaako kukaan oikein?

        Halsuan ylikylä?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Halsuan ylikylä?

        Nope!


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        Nope!

        Savonmualta ;)


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Savonmualta ;)

        Heh! :D


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Nope!

        Kälviän Peltokorpi?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Nope!

        Vintturi?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kälviän Peltokorpi?

        Tre!


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Tre!

        En usko, Huuki Kannus veikkaisin


      • Anonyymi kirjoitti:

        En usko, Huuki Kannus veikkaisin

        Älä sitten.


    • Anonyymi

      Taas tuo kittie täälä

    • Kokkonevalla asuin elämäni ensimmäiset vuodet ja paskoin housuihini. Silloin ei vaippoja tunnettu ja jo alle kymmenvuotiaana opin potalle ja myöhemmin uskalsin päivänvalossa ulkohuussiin. Ämpäriin tehtiin yöllä molemmat tarpeet.


      Perhossa sijainnut sukutilamme Suomela käsitti viljeltyä 8,35 ha ja heikkolaatuista metsää 85 ha. Viisi lehmää ja sika elätti vanhempani ja lapset Marjatta, Helli, Tauno, Erkki, Tarja, Aija, Reijo, Veijo ja Keijo myös isäni vanhemmat Kalle ja Tilta asuivat tilalla viidenhuoneen yhteisessä asunnossa. Vuonna 1966 valmistui pesutilat talousrakennukseen. Sukumme asui tilalla 1800-luvun puolivälistä mutta heistä ei jälkipolville ole kerrottavaa mutta appivanhemmistani pystyn kirjoittamaan ylistyssanoja avioerostani huolimatta, hah hah haaa!!!...

      • Anonyymi

        Heh:D


    • Anonyymi

      Penninkijoki on hevon kuusessa, lähellä Perhoa.

      • No en asu siellä.


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No en asu siellä.

        Sijaitset varmaankin mielessäsi maailman navassa ja kaiken keskiössä. Herkkänahkainen asiassa vaikka anonyyminä esiintyy.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Sijaitset varmaankin mielessäsi maailman navassa ja kaiken keskiössä. Herkkänahkainen asiassa vaikka anonyyminä esiintyy.

        Hohhoijaa.. Etkö vitsiä ymmärrä? Asun Tampereella, nyt kerroin, helpottaako?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        Hohhoijaa.. Etkö vitsiä ymmärrä? Asun Tampereella, nyt kerroin, helpottaako?

        Tampere on tylsä, mikset muuttaisi johonkin kivaan paikkaan?


      • Anonyymi
        Kittiechihuen kirjoitti:

        No en asu siellä.

        Muuttaisit please


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tampere on tylsä, mikset muuttaisi johonkin kivaan paikkaan?

        Jos sun mielestä tylsä, niin Kittien pitäisi siks muuttaa???


      • Anonyymi kirjoitti:

        Muuttaisit please

        Höh???!!!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tampere on tylsä, mikset muuttaisi johonkin kivaan paikkaan?

        Minä viihdyn Tampereella hyvin.


    • Anonyymi

      Onpa hauskaa, että palasit paskaa jauhamaan. Olikin hieman vaikeaa, kun piti tyytyä yhden maanvaivan itsensä kehumiseen. Nyt teitä tuulimyllyn lämmittäjiä on kaksi paikalla. On sentään jotain mistä valita. Ei Sinusta tosiaan rasistia tai fasistia saa. Nuokin molemmat vaativat jonkinlaista alkeellista ajattelukykyä.

      • Voi jestas! Kaikkia täällä ei voi miellyttää. Ja edelleen! Jätä lukematta jos ei kiinnosta!!!


      • Olipa tuttua tekstiä...

        Olisit vain kirjoittanut rekattuna.


    • Anonyymi

      Voi ei taas tinttu-liina täälä ja kittie voi taivas varjele meitä

      • Voi ei taas lapsellinen valittaja! Jätä lukematta jos ei kiinnosta!!!!!


      • Rivien välistä kun lukee, niin saatat olla iloinenkin, kun näet meidät täällä..


    • Täs mietin, ku noita iltapäivälehtiä lukee, ja muitakin tahoja, niin kyllä tässä maassa riittää hirveesti ilkeyttä ja ikäviä ulostuloja.

      • Anonyymi

        Tilanne paranee kun kansakoulussa olleet suurien ikäluokkien minä ite Besser wisserit vähenee esim Tosirealisti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tilanne paranee kun kansakoulussa olleet suurien ikäluokkien minä ite Besser wisserit vähenee esim Tosirealisti

        Niin oma napa-lähinnätyypit...


    • Luin iltiksestä just jutun, jossa suositeltiin, ettei ihminen liiskais hämähäkkiä, ku sellasen löytää kotoaan...

      Ennen kyllä pikkupaniikissa vetäsin kammotuksen hengettömäksi, mutta nykyään heitän ovesta ulos. Toinen mitä inhoan suuresti, on koppakuoriainen (vilunväristyksiä :{ )
      Koppakuoriaisenki viskaan pihalle jollain pitkällä vehkeellä, vaikka samalla tekis mieli kiljua inhosta :{

      Ihmehempeilyä nykyään mulla, ku tosiaanki inhoan näitä inhotuksia. Saavat kuitenki elää, kunhan eivät meikäläisen nurkkiin tule loisimaan.

      Mites te toimitte näitte kanssa? Tiedän, ettei toisille ne aiheuta mitään inhotusta.

      • Anonyymi

        Ampparit esim paperiin elävänä ja nakkaan ovesta, paperi roskiin hetken päästä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ampparit esim paperiin elävänä ja nakkaan ovesta, paperi roskiin hetken päästä

        Just nii...
        Unohdin noi mehiläiset, ampparit ja muut. Niitä mä en sinänsä ees inhoa. Ovat erittäin tärkeitä meille kaikille, niin niitä ei syyttä suotta saa tappaa.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Just nii...
        Unohdin noi mehiläiset, ampparit ja muut. Niitä mä en sinänsä ees inhoa. Ovat erittäin tärkeitä meille kaikille, niin niitä ei syyttä suotta saa tappaa.

        No minua yököttää toukat ja madot...


      • Kittiechihuen kirjoitti:

        No minua yököttää toukat ja madot...

        Muaki yökötti yks toukka aikoinaan...

        Pihasta oli kaadettu iso mänty, niin sen kannon kuoren alla oli sellasia hemmetin isoja toukkapötkäleitä :{
        Tiiä mitä ne oli, mutta oli isoja ja paksuja.


      • tinttu-liina kirjoitti:

        Muaki yökötti yks toukka aikoinaan...

        Pihasta oli kaadettu iso mänty, niin sen kannon kuoren alla oli sellasia hemmetin isoja toukkapötkäleitä :{
        Tiiä mitä ne oli, mutta oli isoja ja paksuja.

        Yääääk!!!!


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5209
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4686
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      2986
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1794
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1747
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      109
      1735
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1730
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1633
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1571
    Aihe