Mikä piru Helsingin pörssiä vaivaa?

Anonyymi-ap

Vaikka Nordea julkaisi huipptuloksen, kurssi ei pompsahda ylös 10%. Miksi amerikkalaiset sijoittajat kaihtavat Suomea, ei ne Nvidiat voi ikuisesti nousta?
Sama Sammon kohdalla, kurssi vaan laskee, vaikka vakuutusyhtiö kannattaa hyvin oli korko mikä tahansa. Orion on myös romahtanut ilman syytä. Nato Suomi luulisi rohkaisevan Rockefellerin perijöitä.

13

304

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt on piru irti.

      • Anonyymi

        On ollut jo ainakin yli 3 vuotta...


      • Anonyymi

        🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒

        💋 ­­­N­y­­m­­­f­­o­­m­a­­a­n­i -> https://ye.pe/finngirl21#17934764t

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Miksi kurssin pitäisi pompahtaa ylös kun tuloksessa ei ollut mitään yllätystä? Kova tulos oli jo tiedossa.

      • Anonyymi

        Miksi sitten niiden yhtiöiden kurssi putoaa 10% joiden huono tulos on jo tiedossa? Siinä mitään yllättävää ole.


    • Anonyymi

      Ei kurssit loputtomiin laske, ja kun ne laskee, sehän luo ostoille mahdollisuuksia.

    • Anonyymi

      Kyllä siellä matalasuhdanteet ja inflaatiopeikko jylläävät edelleen - isot ostajat ovat vasta harkitsemassa ja piensijoittajat jo valmiiksi köyhiä kuin kirkonrotat.

      • Anonyymi

        mulla on ainakin 70% vielä varoista pankissa odottamassa hyvää hetkeä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mulla on ainakin 70% vielä varoista pankissa odottamassa hyvää hetkeä

        Mistä sitä tietää onko se hyvä hetki sijoittaa jo nyt vai vasta myöhemmin? Itse olin ainakin liikkeellä aivan liian aikaisin.


    • Anonyymi

      Nordean osake tulee pyörimään siinä 10€ puolin ja toisin. Turha tässä vielä haaveilla mistään 5€ korotuksista osakkeelta...

    • Anonyymi

      Perkele kun itse jo sijoittanut suurimman osan ja mikä hauskinta pahin on vasta edessä? Toivottavasti olen väärässä. Pessimisti ei kuitenkaan pety.

      • Anonyymi

        Voittaispa lotossa niin vois taas sijoittaa kunnolla.


    • Pörssikursseista osa on hypeä ja osa odotuksia. Eipä suuretkaan voitot pöytään lasauttaneen pörssiyhtiön osakkeiden arvot nouse, jos tulevaisuuden odotukset ovat potentiaalisilla sijoittajilla ko. yhtiön suhteen neutraalit l. tasapaksut.

      Ei ole mitenkään harvinaista, että hyvän tuloksen tehneen yhtiön osakkeet jopa laskevat, reilustikin jos krantut sijoittajat ajattelevat, että olipa hyvä vuosi, mutta ei seuraava vuosi voi olla yhtä hyvä, vaan tulee takapakkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      251
      18429
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3135
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2161
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1850
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1725
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      269
      1403
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1272
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      82
      1083
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe