Haluan tietää mielipiteenne miksi lihon vaikka käyn lenkeillä ja syön aika terveelisesti

Anonyymi-ap

En tiedä ,minua on sanottu aina lihavaksi koko 1-7luokilla nyt menen siis kasille. En tiedä onko se vain ”vitsi” mutta vitsi on aika käytetty harrastin sillä alaasteella yleisurheilua 1-4luokalla mutta sitten lopetin.
Sain alkaa kuulemaan ”vitsiä” lisää mielestäni en ole lihava mutten myöskään laiha olen, koittanut lenkkeillä jo noin puolivuotta ja nyt se on päivittäistä. Teen vatsalihaksia noin joka toinen päivä ja olen niitä alkanut tekemään kesäloman alusta alkaen ,en pidä lenkkeilyistä tai varsalihaksista mutta minun ”täytyy” koska ihmiset sanovat että olen lihava ja haluan sen loppuvan.
Olen siis noin 46kg-48kg riippuen kuinka paljon syön päivässä. Kerran herkuttelin kaksi päivää putkeen ja painoni nousi noin 2kg joten huomasin ettei minun kuulu syödä karkkia. En osta enää karkkia ja jos syön karkkia se on yleensä tummaa suklaata noin rivi, en syö roskaruokaa ,mutta silti välillä lihon haluan tietää miten se loppuu pitääkö minun lisätä treeniä? Muuttaa ruokavaliota?
En syö naudanlihaa enkä possua usein koska vanhempani eivät osta sitä. Äitini on lenkkeillyt jo varmaan 5-10 vuotta ja hän aina vertaa minua häneen, mutta totuus on että olen lapsi kuka aloitti juuri lenkkeilyn eikä minulla voi olla hyvä kunto. Äitini antaa munulle 100€ jos menen 10 maratooniin(en saa siis melkein mistään rahaa) joten minun on ”pakko” mennä että saan rahaa jostakin koska haluan säästää tulevaisuuteen saan toki viikkorahaa 2,50€ mutta se ei ole minusta paljoa. Sillä saisin yhden suklaalevyn jos vielä söisin niitä. Mutta takaisin aiheeseen. Äitini sanoo että minun pitää pidentää lenkkiäni eli(2,5km) joka toimen päivä ja joka toimen (1km) silloin on vatsalihastreeni. Äitini sanoi että minun pitäisi mennä 5-10km lenkkejä että valmistaudun ”oikein” 10 maratooniin.
Samalla kun mietin että miksi minä lihon vaikka käyn lenkeillä ja syön semi terveelisesti? Onko ideoita? Ja kannataako minun pidentää joka toisenpäivön lenkkiä?

10

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ainiin ja en siis juo limsoja tai mehuja enimmäkseen vettä ja joskus kaakauta

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        🍒 ­­N­y­­­m­­f­o­­m­­a­­­a­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21#17934815U

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Pilailijan tekemä avaus. Pilailija uhraa paljon aikaa teksteihinsä, mutta ei vaan onnistu matkimaan lapsia.

      • Anonyymi

        Miksi sotket tätä keskustelua pissamerkeilläsi? Kiima-aika?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sotket tätä keskustelua pissamerkeilläsi? Kiima-aika?

        Miksi vastailet itse tekemääsi avaukseen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sotket tätä keskustelua pissamerkeilläsi? Kiima-aika?

        Heh ei, se on ns sarkasmi merkki tekstissäni ja olen tyttö😅


    • Anonyymi

      Sinähän olet vielä kasvava lapsi. Sinun ei kuulu laihduttaa. Äitisi on jotenkin päästään vinksahtanut, anteeksi vain kun sanon.
      Sinun iässäsi lapsen muodot muuttuvat aikuisen muodoiksi, se voi näyttää pyöristymiseltä mutta laihduttaminen ei nyt kuulu asiaan.

      Karkkia ei koskaan pidä syödä paljon, oli paino sitten mikä hyvänsä.

      • Anonyymi

        Miksi vastailet itsellesi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vastailet itsellesi?

        Itselleni??? Kuinka niin?
        Sinä taidat olla pöpilästä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itselleni??? Kuinka niin?
        Sinä taidat olla pöpilästä!

        Tällä palstalla on aika paljon pöpejä.


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      78
      3248
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      1972
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      25
      1851
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1538
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1395
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1375
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1099
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      97
      1038
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      844
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      830
    Aihe