Olen siis 14 vuotias poika ja porissa mummilla ja vaarilla tämä on siis yli sata vuotta vanha talo, en yleensä löydä mitään näin siistiä asiaa jonka kuulette seuraavaksi tai olen kyllä Porvoossa nähnyt aave kissan sellaisen valoläikän joka liikkui kuin kissa ja katosi pusikkoon hautausmaata päin mutta tämä on vielä siistimpää tulin tänne siis torstaina ja vietin normaalit kaksi päivää, mutta sitten lauantaina minun hammasharjani löytyi yllättäen vessasta ja säilytän sitä siis huoneessani sellaisessa pussukassa ja sitten en tiennyt siitä mitään ja aamulla se olikin yllätyksekseni vessassa olen kuulut myös ylimääräistä narinaa yläkerrasta kun meillä narisee lattiat täällä mutta havaitsin kuitenkin ylimääräistä narinaa ja leikin naapurimme kanssa hauskaa leikkiä jossa hän kulki ympäriinsä huonetta ja minä kuuntelin ja seurasin häntä mutta sitten yhtäkkiä kuulosti että se narina olikin vahvemman ihan kuin se olisi tullut täältä tämä jatkui aika pitkään ja sitten sunnuntaina hammasharja löytyi taas vessasta mietin että miten se oli sinne päätynyt kun laitoin sen eilen illalla pussukkaan huoneessani no tänä päivänä ei tapahtunut mitään erityistä tähän liittyen joten meni niinkuin kahtena ekana päivänä sitten menin pesemään hampaat ja vein hammasharjani huoneeseeni siihen pussukkaan ja nukuin yön hyvin mutta aamulla herättyäni huomasin että se oli taas mennyt johonkin kun ei ollut huoneessani vieläkään sitten menin vessaan katsomaan ja se löytyi taas tismalleen samasta kohtaa kuin ennenkin ja ajattelin että nyt selvitän tämän jutun ja kysyin eka vaarilta oliko hän laittanut tämän sinne hän totesi ettei ollut sitten kysyin mummilta hänkään ei ollut no pesin sitten hampaat ja olin menossa suihkuun mutta sitten yhtäkkiä pyyhe tippuu naulasta ihan niinkuin jokin olisi osunut siihen ihmettelin sitä ja nyt ihmettelen tätä kokonaisuutta tämä on tismalleen samantapainen tarina kuin olen lukenut vähän vain eriä mutta esineiden siirtoa oli kyllä haluaisin tietää että miten kommunikoida aaveiden kanssa kun nyt on tullut hetki jota olen odottanut jo kauan melkein koko ikäni ja haluan luoda uuden mahdollisuuden maailmaan jossa aaveet uskaltaisivat jutella ihmisten kanssa pelkäämättä että säikyttäisivät ihmisiä. Joten miten kommunikoida niiden kanssa osaako joku joka tietää hyvin näistä auttaa.
Olen huomannut toisen ruumiittoman olennon läsnäolon
3
503
Vastaukset
- Anonyymi
Myös tietotekniikkatyypit ovat kiinnostuneet aiheesta:
https://bbs.io-tech.fi/threads/paranormaalit-ilmioet.206048/
Lyhyessä ketjussa on mielipiteitä suuntaan ja toiseen.- Anonyymi
😋😍😋😍😋😍😋😍😋
💋 Nymfomaani -> https://ye.pe/finngirl21#17934992J
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Tietty on ain kaikki spristsimit ja on kans yks mihin voit tehä ite laudan mut siin saa vaan kyllä tai ei vastauksen mut siis idea on se et on kaks partio toinen kyllä ja toinen ei sit aseta niiden keskellä kak kynää päälekkein. Ja sit voit kysyy silt kysymyksii tää pitää tehä tuulettomasta tilassa
Sit voit kokeilla meditoimaan pimees huonees ku paikal ei oo muita. Jos haluut extrem levelin voit kokeilla yht juttuu joka on mielenkiintoinen ja saatta oikeesti olla pelottava https://m.youtube.com/watch?v=at6Fq3iCAFg&pp=ygUORmlidG9wIGhhcmhpamE= Kelaa kohtaa 6.28 nii siin on ohjeet
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo768992Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per593331- 422718
- 272241
Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto372200Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj182195- 131937
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151773- 681705
- 181649