Olen huomannut toisen ruumiittoman olennon läsnäolon

Anonyymi-ap

Olen siis 14 vuotias poika ja porissa mummilla ja vaarilla tämä on siis yli sata vuotta vanha talo, en yleensä löydä mitään näin siistiä asiaa jonka kuulette seuraavaksi tai olen kyllä Porvoossa nähnyt aave kissan sellaisen valoläikän joka liikkui kuin kissa ja katosi pusikkoon hautausmaata päin mutta tämä on vielä siistimpää tulin tänne siis torstaina ja vietin normaalit kaksi päivää, mutta sitten lauantaina minun hammasharjani löytyi yllättäen vessasta ja säilytän sitä siis huoneessani sellaisessa pussukassa ja sitten en tiennyt siitä mitään ja aamulla se olikin yllätyksekseni vessassa olen kuulut myös ylimääräistä narinaa yläkerrasta kun meillä narisee lattiat täällä mutta havaitsin kuitenkin ylimääräistä narinaa ja leikin naapurimme kanssa hauskaa leikkiä jossa hän kulki ympäriinsä huonetta ja minä kuuntelin ja seurasin häntä mutta sitten yhtäkkiä kuulosti että se narina olikin vahvemman ihan kuin se olisi tullut täältä tämä jatkui aika pitkään ja sitten sunnuntaina hammasharja löytyi taas vessasta mietin että miten se oli sinne päätynyt kun laitoin sen eilen illalla pussukkaan huoneessani no tänä päivänä ei tapahtunut mitään erityistä tähän liittyen joten meni niinkuin kahtena ekana päivänä sitten menin pesemään hampaat ja vein hammasharjani huoneeseeni siihen pussukkaan ja nukuin yön hyvin mutta aamulla herättyäni huomasin että se oli taas mennyt johonkin kun ei ollut huoneessani vieläkään sitten menin vessaan katsomaan ja se löytyi taas tismalleen samasta kohtaa kuin ennenkin ja ajattelin että nyt selvitän tämän jutun ja kysyin eka vaarilta oliko hän laittanut tämän sinne hän totesi ettei ollut sitten kysyin mummilta hänkään ei ollut no pesin sitten hampaat ja olin menossa suihkuun mutta sitten yhtäkkiä pyyhe tippuu naulasta ihan niinkuin jokin olisi osunut siihen ihmettelin sitä ja nyt ihmettelen tätä kokonaisuutta tämä on tismalleen samantapainen tarina kuin olen lukenut vähän vain eriä mutta esineiden siirtoa oli kyllä haluaisin tietää että miten kommunikoida aaveiden kanssa kun nyt on tullut hetki jota olen odottanut jo kauan melkein koko ikäni ja haluan luoda uuden mahdollisuuden maailmaan jossa aaveet uskaltaisivat jutella ihmisten kanssa pelkäämättä että säikyttäisivät ihmisiä. Joten miten kommunikoida niiden kanssa osaako joku joka tietää hyvin näistä auttaa.

2

346

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Tietty on ain kaikki spristsimit ja on kans yks mihin voit tehä ite laudan mut siin saa vaan kyllä tai ei vastauksen mut siis idea on se et on kaks partio toinen kyllä ja toinen ei sit aseta niiden keskellä kak kynää päälekkein. Ja sit voit kysyy silt kysymyksii tää pitää tehä tuulettomasta tilassa

      Sit voit kokeilla meditoimaan pimees huonees ku paikal ei oo muita. Jos haluut extrem levelin voit kokeilla yht juttuu joka on mielenkiintoinen ja saatta oikeesti olla pelottava https://m.youtube.com/watch?v=at6Fq3iCAFg&pp=ygUORmlidG9wIGhhcmhpamE= Kelaa kohtaa 6.28 nii siin on ohjeet

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8146
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      35
      2502
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2223
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      21
      1898
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1634
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1469
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1435
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1379
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1262
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1153
    Aihe