Muuttakaa kulutustottumuksianne heti.
Ulkona kaikenlainen syömisen lopettaminen on ensimmäinen joka ei vaikuta muuta kuin positiivisesti.
Kauneudenhoidon voi ainakin puolittaa, koska se on kuin vettä kaivoon kantaisi.
Autoilussa on hyvä huomata, että monenkaan tarjouksen hakeminen ei säästä.
- tee ostoslista ja käy kerran, tai korkeintaan kahdesti viikossa kaupassa.
Korona opetti meille paljon, käydään kerran viikossa kaupassa, ei lueta tarjouslehtiä.
Ostoslistan tavarat on helppo kerätä omasta kaupasta.
Jos olette rahapulassa
10
505
Vastaukset
- Anonyymi
voitte kyllä ulkona syödä,vaikka kukkaro ahdistaa.Tehkää vaikka kotoanaretkieväät valmiiksi kotona tai voitte retkikeittimellä tehdäretkuruokaa ja retkikahvit.Eikä aina ottaa sitä perheen luksusautojen.voi vaikka kävellen,pyörällä,skuuti,la lähteä ulos syömään,eli dippaa,haukkaa dippaa haukkaa.
- Anonyymi
Onko tuossa mitään uutta? Ainahan sitä eväät on tehty retkille, rannalle ym.
Ja jos kukkaro kestää miksei saisi käydä ravintolassa syömässä? Eiköhän jokainen tiedä, missä säästää tai mihin on varaa. Tai miten paljon autolla ajelee.
- Anonyymi
Kun dippaa haukkaa dippaa haukkaa se on oltava kapeampi puoli dippiin päin. Ring ring, hyvä!
- Anonyymi
Ja vaikka syö leipää aina jokunen päivä ja pistää lottorahoja säästöön tilille niin kohta on tilillä hyvä lotto summa tietty ne jotka ovat ääriään myöten lainoissa että koko palkka menee niihin niin tyhmästä päästä kärsii koko ruumis
- Anonyymi
Mitä ihmeen lottorahoja säästöön
- Anonyymi
Only Fansiin kannattaa laittaa oma ilmoitus jos on rahapulassa.
- Anonyymi
Keneltä onnistuu tuo kerran viikossa kaupassa käynti? Ei minulta.
- Anonyymi
Ai noinko sinä sitten säästät?
Keräät eli varastat ostokset kaupasta.
Säästäähän se sitten.
Aika noloa jaella täällä muille syyllistävä säästö vinkkejä, kun itse varastaa... Et Hoh hoijaa vaan... - Anonyymi
Rahaa kannattaa seutukunnan ravintoloihin yms laittaa. Näin luodaan hyvinvointia seutukunnalle. Itse en jaksa kaikesta pihistellä siks ennemmin hankin lisätuloja etten joudu tinkimään elintasosta. Kaikki eivät siinä toki onnistu tai pysty työhön ollenkaan esim.sairauden takia joten ymmärrän että on pakko pihistellä.
- Anonyymi
Forssassa on hyvä säästää rahaa, kun ei ole mitään palveluita kohta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937728
- 403712
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021876- 241130
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321013Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,28963Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53827Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31772Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60739TÄSTÄ TAITAA TULLA SUOMEN HISTORIAN SUURIN USKONNONVAPAUDEN OIKEUDENKÄYNTI.
Sinun täytyy hyväksyä se että jos sinä vetoat uskonnonvapauteen, silloin sinun tulee antaa myös muille vastaava vapaus o268703