Myötätuntoni on niiden kiinteistön omistajien puolella,

Anonyymi-ap

joiden naapuriin muuttaa romunkeräilijä.

Kun hamstraaja ostaa/perii viihtyisältä omakotialueelta talon ja alkaa täyttämään pihaa kaikenlaisella romulla, niin että piha muistuttaa jo romukauppaa on vitsit vähissä napurustossa.

Kaikkien ympärillä olevien talojen arvo alenee, eikä ostajia tahdo löytyä, sillä kuka nyt kaatopaikan naapuriin haluaisi?

Miksi kunnan viranomaiset ei puutu näihin romunkeräyspihoihin?

7

895

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aloittaja selvästi kunnon rivilammas, hän asuu ihmisten keskellä, mutta ei siedä että joku siellä värikkäitten laatikkotalojen keskellä näyttää erilaiselta, millainen rassukka täytyy olla että kiinnostuu naapurin pihoista, pitäskö vetästä pari vielä kun noin hyvään alkuun oot selvästi päässyt?

• Anonyymi

Kyllä joku lautakunta kierteli kylällä ja antoivat " siivous kehoituksia " mutta eipä tainnut olla mitään vaikutusta . Siinä se tohtorilakin olla rehottaa eikä mitään tapahdu senkään tiimoilta !

• Anonyymi

Tätä samaa olen.itsekin miettinyt. Monesti joutuu työnpuolesta ajelee pikkuteitä ja näkee ihmisten pihoja. Yksikin.piha tuolla veijolanmäen suunnilla on niin täynnä romua, et millainen ihminen semmosessa voi asua. Mikäli olisin naapuri., Tekisin poliisille ilmoituksen

• Anonyymi

Virallisesti, jos noita yrittää ratkoa, kestää sen verran kauan, ennenkuin mikään edistyy. Aikoinaan ratkaistu asia tarpeeksi korkealla näkösuojalla ihan puhumalla, ettei romut näy. Täytyy olla vaan puhevälit hyvät, ettei riitelyksi mene.

• Anonyymi

Vielä kun romujen lisäksi on jatkuvaa kännirällästämistä yötä päivää, niin ei voi muuta kun ihmetellä miten naapureilla hermo kestää ... saa nähdä kuinka kauan.

• Anonyymi

Missä tälläinen paikka on ?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitkä asiat

tekevät vaikeaksi kohdata kaivattusi?
      Ikävä
      74
      1014
    2. Miltä se tuntuu

Miltä se tuntuu havahtua, että on ollut ihmistä kohtaan, joka on rakastanut ja varjellut, täysi m*lkku? Vai havahtuuko s
      Ikävä
      104
      868
    3. 62
      863
    4. Rakas

Eihän se tietysti minulle kuulu, mutta missä sinä olet? 😠
      Ikävä
      45
      834
    5. Pidit itseäsi liian

Vanhana minulle? Niinkö?
      Ikävä
      48
      771
    6. Haluaisitko oikeasti

Vakavampaa välillemme vai tämäkö riittää
      Ikävä
      49
      684
    7. En mahda sille mitään

Olet ihanin ja tykkään sinusta todella paljon.
      Ikävä
      31
      639
    8. Mitä se olisi

Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?
      Ikävä
      34
      577
    9. Joko olet luovuttanut

Mun suhteen?
      Ikävä
      50
      570
    10. Sinunkin pitää jättää

Se kaivattusi rauhaan.
      Ikävä
      38