Onko kukaan kokenut vastaavaa.? Ystäväni on nyt valvonut n. 8 kuukautta. Jo kun tunnin joskus saattaa nukkua, mutta useimmat yöt täysin hereillä. Tämä on mitattu laitteilla ja minäkin olen viettänyt öitä hänen kanssaan ja todennut asian. Alkaa olla jo ihan loppu tilanteeseen. Lääkkeitä on kokeiltu vaikka mitä, mutta ei ole saa apua niistä. Olen tosi huolissani hänestä. Hänellä on myös masennusta. Olisiko kellään mitään neuvoa tilanteeseen? Tai omakohtaista kokemusta.
Kuukausien unettomuus
9
372
Vastaukset
- Anonyymi
Jos on masennusta niin siihen saa lääkkeen . Ihmeellistä jos ei lääkkeet ole auttaneet .
Netissä on rentoutumis videoita ja kun muutaman kerran on kuunnellut niin nukahtaa .
Minkä ikäinen ystäväsi on ? - Anonyymi
Amfetamiini piristää, silloin ei paljoo torkuta?
- Anonyymi
Ihminen ei pysty valvomaan kovin montaa vuorokautta putkeen, se koituisi hengenvaaralliseksi.
Kun ihminen on liian väsynyt, ja luulee valvoneensa, totuus on kuitenkin se, että kyllä hän on torkahdellut joissain väleissä. Hän ei vain itse edes huomaa sitä, väsymystilansa takia. - Anonyymi
Ystäväni on kuusikymppinen. Ei käytä alkoholia. Masennusta sairastaa johon on lääkitys. Kyllä hän vaan valvoo. Joskus torkkuu jonkun tunnin. On jo paniikissa tämän takia kun lääkkeetkään ei auta.
- Anonyymi
No siinähän se tuli " joskus nukkuu muutaman tunnin".
Tuota juuri tarkoitin, että nukahtelee kyllä välillä, ei voi valvoa monia vuorokausia putkeen.
Onko varmaa, ettei hänen lääkityksensä aiheuta niitä uniongelmia?
Joskus on lääkkeilläkin sellaisia sivuvaikutuksia, jotka voivat aiheuttaa unettomuutta.
- Anonyymi
On kyllä valvonut vuorokausiakin putkeen, niin sanoo. Näyttää hyvin väsyneeltä kyllä. Elimistö käy ylikierroksilla.,Sydän hakkaa ja verenpaine nousee. Kun lääkkeetkään ei auta.
- Anonyymi
Vartalosi voi myös todella väsyneenä valehdella unettomuutesi.
Olet nukkunut, vaikka et tiedäkään. Ainakin lusimaton kevätväsymys aiheuttaa tämän.- Anonyymi
Kyllä todella voi nukkua niin ettei itse ole siitä tietoinen.
Itse saatan istua ja nukkua kun katselen televisioita , huomaan vaan yhtä äkkiä että filmi mitä olen alkanut katselemaan onkin jo loppunut, samalla kun on ollut tunne että olen valveilla.
Ihminen on kompliceerattu olio
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik113485MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681878Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811194Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61992Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33958Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt213886- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59816Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768