Myin mansikoita omalta kotitilalta, itse poimien tai kotiin toimitettuna.
Erään kerran sain tilauksen laatikollisen toimittamisesta kotiovelle asti. Se sopii, kuuluu toimenkuvaan.
Ajoin kaupunkiin annettuun osoitteeseen ja hissillä pari kerrosta. Kling.
Ovi aukesi, ovella seisoi vähän iäkkäämpi rouva hymyillen, hienoa että pääsit näin pian, tule sisään.
Hän käveli tukien itseään jollain pyörillä olevalla kevytrolliksella.
Kannoin laatikon keittiöön.
Hän pyysi istumaan ja odottamaan, hetken päästä saisin kupin kuumaa kahvia. Sehän sopi.
Hän oli kovin pirteä ja puhelias, yksin sanoi olevansa. Oli loukannut lonkkansa pari päivää aiemmin, mutta kivulla selvitään hän sanoi.
Istuimme olohuoneeseen kahville.
Onko sinulla kova kiire jo, minä tässä vaan pidättelen sinua pitkästyttävillä jutuillani, mutta kun minulla käy niin harvoin vieraita nykyään ja oma kulkeminen on nyt vähän hankalaa.
Ei mitään ongelmaa, pudotin matkalla jo muut tilaukset, tämä on viimeinen paikka.
Hienoa.
Onko sinulla jotain muita tuotteita kaupan, vihanneksia tai jotain?
Näin rupatellessa jokapäiväisiä kului tunti nopeasti.
Vilkaisin kelloa, ja hän huomasi sen.
Ei sinulla ole herkkutattia valikoimassa, myytkö sinä sellaista jos asiakas vaikka tekisi tilauksen?
Yllätyin kysymyksestä, mutta tämä avoin ja ystävällinen nainen kysyi sen niin luontevasti, että vastaus tuli helposti.
Millaisesta tarpeesta olisi kyse, kyllä sitä silloin tällöin kysytään mutta riippuu aina asiakkaasta ja hänen tarpeistaan.
Hän pyysi minua nousemaan seisomaan, hieroi etumustani ja sanoi, voisiko saada jo tänään, heti. Olen ollut varsin kauan ilman miestä.
Puhuessaan hän levitti reisiään, niin että jo rullaantunut mekko avasi näkymät pikkuhousuttomaan taivaaseen.
Hän oli kaunis kasvoiltaan, rinnat olivat suuret ja pyöreät, ja vartalo naisellisen pyöreä.
Hän veti housuni alas, käteni sukelsi mekon liepeen sisälle ja hän oli aivan märkänä.
Olemmekin täysin valmiita, eihän tällaista tilausta voi sivuuttaa, huokaisin juuri kun joku lämmin otti minut vastaan. Tilaus käsittelyssä.
Kauppias Perso
Anonyymi-ap
0
2878
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583683Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j713055Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin522253Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.121419Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m631198- 811100
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1951Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä23931Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55925- 47912