Kauppias Perso

Anonyymi-ap

Myin mansikoita omalta kotitilalta, itse poimien tai kotiin toimitettuna.
Erään kerran sain tilauksen laatikollisen toimittamisesta kotiovelle asti. Se sopii, kuuluu toimenkuvaan.
Ajoin kaupunkiin annettuun osoitteeseen ja hissillä pari kerrosta. Kling.
Ovi aukesi, ovella seisoi vähän iäkkäämpi rouva hymyillen, hienoa että pääsit näin pian, tule sisään.
Hän käveli tukien itseään jollain pyörillä olevalla kevytrolliksella.
Kannoin laatikon keittiöön.
Hän pyysi istumaan ja odottamaan, hetken päästä saisin kupin kuumaa kahvia. Sehän sopi.
Hän oli kovin pirteä ja puhelias, yksin sanoi olevansa. Oli loukannut lonkkansa pari päivää aiemmin, mutta kivulla selvitään hän sanoi.
Istuimme olohuoneeseen kahville.
Onko sinulla kova kiire jo, minä tässä vaan pidättelen sinua pitkästyttävillä jutuillani, mutta kun minulla käy niin harvoin vieraita nykyään ja oma kulkeminen on nyt vähän hankalaa.
Ei mitään ongelmaa, pudotin matkalla jo muut tilaukset, tämä on viimeinen paikka.
Hienoa.
Onko sinulla jotain muita tuotteita kaupan, vihanneksia tai jotain?
Näin rupatellessa jokapäiväisiä kului tunti nopeasti.
Vilkaisin kelloa, ja hän huomasi sen.
Ei sinulla ole herkkutattia valikoimassa, myytkö sinä sellaista jos asiakas vaikka tekisi tilauksen?
Yllätyin kysymyksestä, mutta tämä avoin ja ystävällinen nainen kysyi sen niin luontevasti, että vastaus tuli helposti.
Millaisesta tarpeesta olisi kyse, kyllä sitä silloin tällöin kysytään mutta riippuu aina asiakkaasta ja hänen tarpeistaan.
Hän pyysi minua nousemaan seisomaan, hieroi etumustani ja sanoi, voisiko saada jo tänään, heti. Olen ollut varsin kauan ilman miestä.
Puhuessaan hän levitti reisiään, niin että jo rullaantunut mekko avasi näkymät pikkuhousuttomaan taivaaseen.
Hän oli kaunis kasvoiltaan, rinnat olivat suuret ja pyöreät, ja vartalo naisellisen pyöreä.
Hän veti housuni alas, käteni sukelsi mekon liepeen sisälle ja hän oli aivan märkänä.
Olemmekin täysin valmiita, eihän tällaista tilausta voi sivuuttaa, huokaisin juuri kun joku lämmin otti minut vastaan. Tilaus käsittelyssä.

0

2588

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

        Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
        Sinkut
        82
        5896
      2. Haistoin ensin tuoksusi

        Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
        Ikävä
        24
        2536
      3. Olet sä kyllä

        ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
        Ikävä
        26
        2027
      4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

        Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
        Maailman menoa
        62
        1785
      5. Hiljaiset hyvästit?

        Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
        Ikävä
        12
        1611
      6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

        Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
        Särkynyt sydän
        5
        1408
      7. Kyllä poisto toimii

        Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
        80 plus
        14
        1321
      8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

        Oot mikä oot ja se siitä
        Suhteet
        9
        1317
      9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

        "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
        Yhteiskunta
        7
        1249
      10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

        Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
        Ikävä
        14
        1203
      Aihe