Myin mansikoita omalta kotitilalta, itse poimien tai kotiin toimitettuna.
Erään kerran sain tilauksen laatikollisen toimittamisesta kotiovelle asti. Se sopii, kuuluu toimenkuvaan.
Ajoin kaupunkiin annettuun osoitteeseen ja hissillä pari kerrosta. Kling.
Ovi aukesi, ovella seisoi vähän iäkkäämpi rouva hymyillen, hienoa että pääsit näin pian, tule sisään.
Hän käveli tukien itseään jollain pyörillä olevalla kevytrolliksella.
Kannoin laatikon keittiöön.
Hän pyysi istumaan ja odottamaan, hetken päästä saisin kupin kuumaa kahvia. Sehän sopi.
Hän oli kovin pirteä ja puhelias, yksin sanoi olevansa. Oli loukannut lonkkansa pari päivää aiemmin, mutta kivulla selvitään hän sanoi.
Istuimme olohuoneeseen kahville.
Onko sinulla kova kiire jo, minä tässä vaan pidättelen sinua pitkästyttävillä jutuillani, mutta kun minulla käy niin harvoin vieraita nykyään ja oma kulkeminen on nyt vähän hankalaa.
Ei mitään ongelmaa, pudotin matkalla jo muut tilaukset, tämä on viimeinen paikka.
Hienoa.
Onko sinulla jotain muita tuotteita kaupan, vihanneksia tai jotain?
Näin rupatellessa jokapäiväisiä kului tunti nopeasti.
Vilkaisin kelloa, ja hän huomasi sen.
Ei sinulla ole herkkutattia valikoimassa, myytkö sinä sellaista jos asiakas vaikka tekisi tilauksen?
Yllätyin kysymyksestä, mutta tämä avoin ja ystävällinen nainen kysyi sen niin luontevasti, että vastaus tuli helposti.
Millaisesta tarpeesta olisi kyse, kyllä sitä silloin tällöin kysytään mutta riippuu aina asiakkaasta ja hänen tarpeistaan.
Hän pyysi minua nousemaan seisomaan, hieroi etumustani ja sanoi, voisiko saada jo tänään, heti. Olen ollut varsin kauan ilman miestä.
Puhuessaan hän levitti reisiään, niin että jo rullaantunut mekko avasi näkymät pikkuhousuttomaan taivaaseen.
Hän oli kaunis kasvoiltaan, rinnat olivat suuret ja pyöreät, ja vartalo naisellisen pyöreä.
Hän veti housuni alas, käteni sukelsi mekon liepeen sisälle ja hän oli aivan märkänä.
Olemmekin täysin valmiita, eihän tällaista tilausta voi sivuuttaa, huokaisin juuri kun joku lämmin otti minut vastaan. Tilaus käsittelyssä.
Kauppias Perso
Anonyymi-ap
0
2875
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3336836Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574743Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit281864MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241752