Voi hyvänen aika minkä virheen tein. Ostin torilta hyväuskoisena mansikoita. Ajattelin että tottahan tässä torimyyjää kannatan. Varmaan viime viikolla oli ne mansikat poimittu. Muutama hyvä ja muut niin surkeita, että teki mieli viedä takaisin. Oliko minulla huonoa tuuria vai onko muilla samoja kokemuksia?
Aiemmin olen ostanut aina Huuskon Teron jokseenkin kalliimpia mansikoita. Tästä lähtien ostan jatkossakin.
Älkää ostako torilta mansikoita
14
1490
Vastaukset
- Anonyymi
Neidit taitaa myydä niitä mansikoita jotka ovat jo aloituspäivästä lähtien olleet tarjolla ja alkavat olla sitten huonoja..En ole vielä ostanut mansikkaa mutta taidan K-kaupasta rasiat hakea
- Anonyymi
Olipa taas aloitus. Ei ole vaikea tekijää arvata. Nyt on Sotkamossa liian paljon johonkin tuiettyyn yritykseen kohdistuvaa parjausta (Tuulan Tori, Kantis, Napis, Ässä ja nyt torin mansikanmyyjät ) maalittamista suoraaan sanoen. Ostin torilta mansikoita ja pottujakin. Ihan hyviä molemmat.
Ei ole hyvää markkinointia kilpailijoiden mollaaminen, ei. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olipa taas aloitus. Ei ole vaikea tekijää arvata. Nyt on Sotkamossa liian paljon johonkin tuiettyyn yritykseen kohdistuvaa parjausta (Tuulan Tori, Kantis, Napis, Ässä ja nyt torin mansikanmyyjät ) maalittamista suoraaan sanoen. Ostin torilta mansikoita ja pottujakin. Ihan hyviä molemmat.
Ei ole hyvää markkinointia kilpailijoiden mollaaminen, ei.Saman oon huomannnut ja samaa koetetaa kunnan toiminnasta myös keksiä.
- Anonyymi
Sama huomattu, homeisia oli marjat pohjalla laatikossa. Ei ole parjausta vaan ihan aito kokemus ollut!
- Anonyymi
Osti viime kesä päälä olihyvän näköstä mutta pohjalla aiva rupua enosta tänäkesänä.
- Anonyymi
Viime kesänä ostin, muutama hyvä päällä, alimmat täyttä soosia, en osta enää ikinä torilta.
- Anonyymi
K-kaupassa 39.90€ 5kg ostakaa sieltä
- Anonyymi
Tyttö tuli etelästä eilen oli ostanut jostakin maatilata 5kg aamulla poimut hinta oli 27ekua 5 kg ja kuitti olihyvää marjaa pol.
- Anonyymi
Ostin tänään Jöllistä T Huuskon Falco - mansikoita; 49,90€/5 kg. Maukkaita, isoja. Yhtään marjaa ei mennyt roskiin. Suosittelen!
- AnonyymiUUSI
Tokmannilla herkullisia mansikoita 29,90€ 4kg
- Anonyymi
Kyllä vähän haiskahtaa paskan jauhamiselta tämä tarina.
- Anonyymi
Miksi? Torin marjat ovat huonoja!
- Anonyymi
Potut ovat hyviä!
- AnonyymiUUSI
Ostin Knin torilta taannoin mansikkaa...ei ollut itse viljelijä vaan välittäjä...hänellä oli kylmiö autossa ja toi hyvännäköistä mansikkaa esille ja hyvänmakuista...päätin että ostan2 ltk...myyjä totesi maksun jälkeen että viljelijälle voi valittaa jos ei oo hyviä...päällimmäinen laatikko oli hyvä mutta toinen huonolaatuista....jobbareilta en enää osta! Ei oo viljelijän vika jos välikäsi myy täyttä paskaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi2432201Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151440Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei141406Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko3711255Kysymys Kuhmolaisille
Hei. Olen 32 vuotias nainen ja muutin Kuhmoon noin 12 vuotta sitten. Mutta nyt täytyy ihmetellä ihan ääneen että onhan t21968Savimajasta lääketieteen tohtoriksi - ja ei tikkua ristiin
”Jos ihminen muuttaa savimajasta tänne kerrostaloon länsimaisen elintason piiriin ilman että tarvitsee panna tikkua rist174872Ensi viikolla tulen takaisin
Ja käyn varmaan siellä monta kertaa. Monta mahdollisuutta nähdä jos olet siellä päin19806- 75752
Olen valtavan ihastunut
Yritin sen sinulle viime viikolla kertoa, mutta liikaa muuttujia ja isoja tunteita, niin en kyllä ollut kovin selkeä.57746Oon varma siitä
Että oot vain mun rahojen perään, nainen. Siks et kelpaa mulle, että joku helpompi. M-mieheltä101675