Voi hyvänen aika minkä virheen tein. Ostin torilta hyväuskoisena mansikoita. Ajattelin että tottahan tässä torimyyjää kannatan. Varmaan viime viikolla oli ne mansikat poimittu. Muutama hyvä ja muut niin surkeita, että teki mieli viedä takaisin. Oliko minulla huonoa tuuria vai onko muilla samoja kokemuksia?
Aiemmin olen ostanut aina Huuskon Teron jokseenkin kalliimpia mansikoita. Tästä lähtien ostan jatkossakin.
Älkää ostako torilta mansikoita
7
1125
Vastaukset
- Anonyymi
Neidit taitaa myydä niitä mansikoita jotka ovat jo aloituspäivästä lähtien olleet tarjolla ja alkavat olla sitten huonoja..En ole vielä ostanut mansikkaa mutta taidan K-kaupasta rasiat hakea
- Anonyymi
Olipa taas aloitus. Ei ole vaikea tekijää arvata. Nyt on Sotkamossa liian paljon johonkin tuiettyyn yritykseen kohdistuvaa parjausta (Tuulan Tori, Kantis, Napis, Ässä ja nyt torin mansikanmyyjät ) maalittamista suoraaan sanoen. Ostin torilta mansikoita ja pottujakin. Ihan hyviä molemmat.
Ei ole hyvää markkinointia kilpailijoiden mollaaminen, ei.
- Anonyymi
Sama huomattu, homeisia oli marjat pohjalla laatikossa. Ei ole parjausta vaan ihan aito kokemus ollut!
- Anonyymi
Osti viime kesä päälä olihyvän näköstä mutta pohjalla aiva rupua enosta tänäkesänä.
- Anonyymi
Viime kesänä ostin, muutama hyvä päällä, alimmat täyttä soosia, en osta enää ikinä torilta.
- Anonyymi
K-kaupassa 39.90€ 5kg ostakaa sieltä
- Anonyymi
Tyttö tuli etelästä eilen oli ostanut jostakin maatilata 5kg aamulla poimut hinta oli 27ekua 5 kg ja kuitti olihyvää marjaa pol.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde232742Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292302- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532180Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211792Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891652Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961586- 2941470
- 1331418
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131409