keskustan kaivonkannet

Anonyymi-ap

mahtaa se olla kolinaa ja pauketta ilta ja yö aikaan keskustassa, kun autot ajelee irtonaisten kansien päältä.

25

1223

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Muutenkin on erittäin "töyssyinen" suojateiden kohdilta. Nyt kun taas oli keskuskatu suljettu, niin miksi ihmeessä sitä ei vain asfaltoitu sileäksi? Talvella onnistuisi auraaminenkincettei tarvitsisi pomputella nykyisellä aurausnelvottomalla kadulla.

• Anonyymi

Näyttää siltä, että suojateiden kohdalta poistettiin kiviä ja laitettiin asfaltti alemmalle tasolle, joten nyt kaikki suojatiet ovat korotettuja - onnettoman koulun kiertoliittymän tavoin. Mikä suunnittelijaa oikein vaivaa ja miksi tämmöisen idioottimaisen suunnittelun annetaan jatkua?! Keskuskatu on kuin kynnöspelto ja voi sitä meteleliä, josta asukkaat pääsevät taas nauttimaan autoilijoista puhumattakaan.

• Anonyymi

Pitäisikö nyt päättäjien herätä pikku hiljaa! Katu on susi ja myönnetään virhe. Loppu syksystä vielä katu kiinni ja tasainen asfaltti pintaan niin saadaan edes talveksi tasainen katu.

• Anonyymi

Ne pitää välittömästi hitsata kiinni.

• Anonyymi

Mikset hitsaa jo hopi hopi

• Anonyymi

eihän siinä mitään jos se ei ketään häiritse,ainahan voi laitaa kuulosuojaimet päähän, kun nukkuu.

• Anonyymi

kuka nyt keskuskadulla asuu?

• Anonyymi

eikö niitä kansia ole ympäri keskustaa,meinaatko ettei keskustassa asu ketää.taidat ollakin aikamoinen vitsiniekka.

• Anonyymi

Kyllä minä asun Keskuskadulla, ehkä joku muukin.

• Anonyymi

Ei siellä ketään liiku ilta ja yö aikaan...

• Anonyymi

jaa ne taitaa kaikki katella tvstä uusinnan uusintoja,eihän sillon kyllä kerkiä kylille.

• Anonyymi

Minä ainakin nukun yöaikaan, kannet saa paukkua. Kyllä ne kuuluu Akuliinankin poppikoneet, mut niihin tottuu.

• Anonyymi

Korjais nyt syksyllä kuntoon sen polun niin ei tarvi ens kesänä sulkee taas. Joko suunittelija saannut lopputilin. Ja niistä kansista, käy kun viime kesänä jyväskylässä että halkes siitä paukkeesta , ja eturengas reijässä. Onistuukohan missään muualla huonommin mikään kuin Jämsässä, en ole ainakaan kuullut.

• Anonyymi

Ei ole ihme että aina saa korjata ku "mölyn" autot ajaa kuorma päällä läpi. ja tyhjänä takasin.:(

• Anonyymi

Paska se on ainakin ympyrä. Ei ole tieliikennelain mukainen. Yks vitsi. Jämsän paskin keksintö. En ole 35 + autoa ajaneena yhtä paskaa keksintöä nähnyt ja kaupunkeja on nähty täälä ja ulkomailla. Keskuskatu menettelee kun siihen on jo tottunut. Turhakeympyrään ei totu ikinä. Kun se pilipalipaska vaan ei vedä eikä toimi.

• Anonyymi

Liikenne valot toimis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Liikenne valot toimis.

Ai niiden kaivonkansien kolinaan?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai niiden kaivonkansien kolinaan?

Kyllä on taas jämpsässä tyhmintä sakkia ikinä 🤣😅

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siltä näyttää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

okei kööl,juu tits is veri fani, bat ai think juu very slipperi bitch.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

okei kööl,juu tits is veri fani, bat ai think juu very slipperi bitch.

Kilisee Kolisee kassissa kirkasta kossua dai dai

• Anonyymi

Kyllä Jämsässä on porukka,johtuuko se siitä että peltotöiden jälkeen on ajettu pelkkää paperia ja sitten se oli siinä !!

• Anonyymi

Vauhdissa liukastuu muutenkin. Omituinen saari keskellä Suomea kaikenkaikkiaan.

• Anonyymi

Meinaatko että ne pitäisi sinun suuruutesi takia hitsata kiinni!

• Anonyymi

Kolinaa ja pauketta, sitähän se.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      148
      2814
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      363
      2017
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1757
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      35
      1678
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      31
      1393
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1213
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1173
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      949
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      110
      938
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      782
    Aihe