Leipäjonoissa ja Avustuspaikoissa käydään hakemassa Köyhimmiltä, vähätkin eväät pois.
Ahneus Rehottaa ja Ne jotka eivät ns. tarvitsisi oikeasti apua, niille annetaan köyhien eväät.
https://www.kuluttajaliitto.fi/blog/2023/07/14/kuluttajien-taloustilanne-kiristynyt-entisestaan-nyt-jo-neljasosa-aarirajoilla/
Toisilla menee hyvin, toisilla entistä huonommin
15
500
Vastaukset
- Anonyymi
HEI MUT MITÄ VÄLII KÖYHISTÄ, LAPSISTA, VANHUKSISTA KUN MEILLÄ ON KAUPUNGISSA VAAN KYMMENIEN MILJOONIEN TEATTERI JA MONITOIMIAREENA SEKÄ RIITTÄVÄSTI MELUVALLEJA , LEVEITÄ KATUJA JA LIIKENNEYMPYRÖITÄ JOIHIN SAADAAN UPOTETTUU RAHAA. ODOTETAAN HETKI VIELÄ NIITÄ KSS RAHOJA NIIN PÄÄSTÄÄN VIELÄ ENTISESTÄÄN PAISUTTAMAAN INVESTOINTEJA RIKKAIDEN HYVÄKSI.
- Anonyymi
Pitäisikö rahat vaan jakaa kaikille (köyhille) ja lopettaa kaikki investoinnit. Ajattele jos näin olisi aloitettu toimimaan jo 60 luvulla. Aika köyhä olisi koko Suomi.
- Anonyymi
Onko teatteri ja monitoimiareena rikkaille tässä taloustilanteessa ne tärkeimmät ja tuottavimmat invrstoinnit. Kukahan sinuakin vanhana hoitaa jos ei panosteta hyvinvoiviin nuoriin tasapuolisesti.
- Anonyymi
Vammaisilta leikataan 36 miljoonaa euroa. Kiitos porvarihallitus.
- Anonyymi
Joiltakin voi leikatakin,ei kaikki vammaiset ole köyhiä. Harkintaa myös vammaisten saamiin avustuksiin niin vähävaraisille vammaisille riittää enemmän
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joiltakin voi leikatakin,ei kaikki vammaiset ole köyhiä. Harkintaa myös vammaisten saamiin avustuksiin niin vähävaraisille vammaisille riittää enemmän
Ei kaikki nuoretkaan ole rikkaita. jätetään näille "kilpaurheilua" ja rahaa vaativille nuorille monitoimiareena rakentamatta niin riittää muille vähävarasille nuorille enemmän. Yksinkertaista vai mitä ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kaikki nuoretkaan ole rikkaita. jätetään näille "kilpaurheilua" ja rahaa vaativille nuorille monitoimiareena rakentamatta niin riittää muille vähävarasille nuorille enemmän. Yksinkertaista vai mitä ?
Taidat olla aika yksinkertainen
- Anonyymi
Luuletteko pellet että tämä homma pyörii vielä pitkään niin että yhä suurempi osa porukasta loisii meidän TYÖSSÄKÄYVIEN JA YRITTÄJIEN verojenkustannuksella?
- Anonyymi
Siks just lapset ja nuoriso pitäisi ENEMMÄN huomioida ja hoitaa asiat niin ettei ne harrastusten puuttuessa passivoidu ja jää notkumaan kotiin ja kaupan nurkalle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siks just lapset ja nuoriso pitäisi ENEMMÄN huomioida ja hoitaa asiat niin ettei ne harrastusten puuttuessa passivoidu ja jää notkumaan kotiin ja kaupan nurkalle.
Se sukupolvi joka pitäis meitä hoitaa onkin tätä menoo suurin osa ite "hoidettavana"
- Anonyymi
Yrittäjiltä turhat tuet pois!!!
- Anonyymi
Mitä luultavammin sitä tasa-arvoa ja demokratiaa. Kun toiset kulkevat nälissään ja toiset eivät?
- Anonyymi
Aikansa täällä jokainen pullistelee ja sitten se aika on ohi. Kun pappi siunaa ruhon lepolaan.
- Anonyymi
Kokeilkaas valittajat sellaista kun TYÖ, siitä saa rahaa eikä tarvitse elää toisten siivellä.
- Anonyymi
Nyt on hallitus joka varmasti tekee työstäkin kannattavaa. Suomessahan ei oikein ole mitään lakia joka takaisi että työnteko on kannattavaa. Uskon että nykyinen hallitus säätää lain jossa minimipalkka 3000€/kk. Annoimme vaaleissa Perussuomalaisille ja Kokoomukselle yhteensä noin 40% kannatuksen, ja he eivät voi pettää äänestäjiään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1145925Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324037- 823342
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182976Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522034Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?881994- 1431775
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui421763Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81686Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881559