yksilö onkin verrattavissa Graalin maljaan. Hihhehhihehihehehihehehehih
Joku maksoi 16 vuotta vanhasta iPhonesta yli 190 000 dollaria
6
467
Vastaukset
- Anonyymi
On siinä SER jätteellä hintaa!
- Anonyymi
Tuollainen vasta kallis onkin nykyään, jos alkuperäinen: IBM PC 8051: https://spectrum.ieee.org/how-the-ibm-pc-won-then-lost-the-personal-computer-market
Hyvä jos miljoonalla löydät jostain. - Anonyymi
Mulla on tuollaisen avaimenperä, IBM-logo ja mallinumero 5160 lukee. Hyvä kestävä avaimenperä, metallilevy toisella puolella ja joku puolen sentin muovi toisella puolella kummallakin puolella painettuna IBM-logo
- Anonyymi
Hurahtunut uskovainen.
- Anonyymi
Kylläpäs sitä leikitään mielikuvituksella rahan kanssa. Kummallisempaa saa hakea. Toivottavasti tämä loppuisi mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Ei mitään uutta Apple maksaa aina siksi ostan aina uuden iphonen joka vuosi ja omat lapset ja lähi sukulaisten lapset on tyytväisiä. Kaikki voittaa minulla itsekkäällä on aina Apple Iphone lippulaiva ja saan nauttia joka syksy uudesta huippu tuotteesta. Ainoastaan iphone 4 on vaihdettu heti uutena 1pv jälkeen takuuseen uuteen ja kaikki on toimineet 100% 3 on eka saippuapala ja kun ex puhelimeni on tullut tiensä päähän olen kerännyt hyllyyn joka puhelimen eli vitriinini on kivaa historiaa silmille led valaistuksineen. On siinä hintaa vitriililläni hah mutta kuin taidetta kirkkaassa terävässä valossa. Harrastukseni,pari tonni vuodessa hmm aika halpaa minusta ja hyödyllistäkin. Vain tavallinen duunari kuittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 253760
Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva5402732Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial532290Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras2122261Joensuun kaupunki levittelee tonttitietoja Keskisuomalaiselle
Sähköposteja ja tonttitietoja levitellään mm. Pasi Koivumaalle131749Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2191540Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip531512- 971399
Oletko nainen alkanut kammoamaan minua
Sinua ei näy eikä kuulu, ja ilmeisesti kiertelet tilanteita. Oletko huomannut, että olet vieläkin ajatuksissani luvattom621251Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise951204