yksilö onkin verrattavissa Graalin maljaan. Hihhehhihehihehehihehehehih
Vastaukset 6
- Anonyymi
On siinä SER jätteellä hintaa!
- Anonyymi
Tuollainen vasta kallis onkin nykyään, jos alkuperäinen: IBM PC 8051: https://spectrum.ieee.org/how-the-ibm-pc-won-then-lost-the-personal-computer-market
Hyvä jos miljoonalla löydät jostain. - Anonyymi
Mulla on tuollaisen avaimenperä, IBM-logo ja mallinumero 5160 lukee. Hyvä kestävä avaimenperä, metallilevy toisella puolella ja joku puolen sentin muovi toisella puolella kummallakin puolella painettuna IBM-logo
- Anonyymi
Hurahtunut uskovainen.
- Anonyymi
Kylläpäs sitä leikitään mielikuvituksella rahan kanssa. Kummallisempaa saa hakea. Toivottavasti tämä loppuisi mahdollisimman pian.
- Anonyymi
Ei mitään uutta Apple maksaa aina siksi ostan aina uuden iphonen joka vuosi ja omat lapset ja lähi sukulaisten lapset on tyytväisiä. Kaikki voittaa minulla itsekkäällä on aina Apple Iphone lippulaiva ja saan nauttia joka syksy uudesta huippu tuotteesta. Ainoastaan iphone 4 on vaihdettu heti uutena 1pv jälkeen takuuseen uuteen ja kaikki on toimineet 100% 3 on eka saippuapala ja kun ex puhelimeni on tullut tiensä päähän olen kerännyt hyllyyn joka puhelimen eli vitriinini on kivaa historiaa silmille led valaistuksineen. On siinä hintaa vitriililläni hah mutta kuin taidetta kirkkaassa terävässä valossa. Harrastukseni,pari tonni vuodessa hmm aika halpaa minusta ja hyödyllistäkin. Vain tavallinen duunari kuittaa.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa741670- 231172
Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as321073Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu134906Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.189826- 64694
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo192609On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit79598- 49561
- 71547
Se kun olit pitkästä aikaa silmieni edessä
Oli kyllä sykähdyttävää. Tiedätkö, mikä laittaa minut ikävöimään sinua? Kun palautan mieleeni valtavan ihanan olemuksen,32518- 55507
- 57485
Oletteko koskaan torjuneet kaivattuanne?
Minä olen, kun en silloin tajunnut vielä ihastuneeni. Yritin paikata tapahtunutta, mutta ei onnistunut enää.25457Kai sä mies ymmärrät..
..ettet jättänyt vaihtoahtoa. Tottakai toivon vielä, että pystyisit toimimaan niin että asiat korjaantuisivat. Vahvast28432- 34424
- 33423
- 40417
- 16409
- 82398