Miksi ikinä katsoit mua niin vihjailevasti ja sait mut rakastumaan ja löysit täältä. Kehuit kauneudesta ja ihanuudesta. Väität että torjuin sut. Miksi, miksi, miksi...
Miksi et vastaa ja käy asioita mun läpi loppuun asti.
Tuhat miksi kysymystä sulle mies
Anonyymi-ap
9
553
Vastaukset
- Anonyymi
Kuka mies, mä en ainakaan ole ketään torjunut.. Mut kehunut oon kyllä 🙂
- Anonyymi
Yks t mies
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks t mies
Miltä se t mies näyttää
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yks t mies
Mulla on niin ikävä yhtä t miestä. Haluaisin nähdä mutta hän ei näytä haluavan. 😔 ymmärrän kyllä kun tilanne meidän kohdalla on mikä on.
- Anonyymi
Tämä aloitus ei ollut T miehelle! Hoolta
- Anonyymi
Hanki sinä hoo omat ketjut.
- Anonyymi
Öö koska sä torjuit mut. Olin sanojesi mukaan liian vanha.
- Anonyymi
Et oo mulle ikinä ollut liian vanha..
- Anonyymi
Kyllä H nainen on minun silmissä edelleenkin hyvin kaunis ja ihana nainen. Torjui minun lähentymisyrityksen silloin kerran. Tv. K mies
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2393051Muovikassikartelli
Kauppaketjut ovat yhdessä sopineet muovikassin yksikköhinnaksi 59 senttiä. Milloin viranomaiset puuttuvat tähän kartell171718Aidon persun tunnistaa Marinin palvonnasta
Oli kyse sitten Halla-ahosta tai Putinista. Ensimmäisenä aidolle persulle tulee mieleen Marin.151396- 1041238
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1291231- 751147
Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531052Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka581035Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717957- 135942