Huoneen viilennys

Anonyymi-ap

Eteläeuroopassa on hirmuhelteet, jos ne tulevat tänne, niin
miten saadaan makuuhuoneet viilennettyä 17-19 C-asteeseen?

21

403

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Helteellä huonetta ei pidä viilentää liikaa. 24 astetta on sopiva raja. Tolkuton viilentäminen voi saada aikaan seinissä kosteusvaurioita.

    • Anonyymi

      Ei lämmin luita riko. Lämpöisellä leikkuriin kunnon öljyt, monitra super sae 10-40

      • Anonyymi

        Nyt ei puhuta nurmikon leikkuusta vaan huonelämpötilasta. Sulla ei näköjään ole kaikki kotona.


    • Anonyymi

      24 on tosiaan sopiva säätö ilpille.

      • Anonyymi

        Varmaan vähän kiinni ulkolämpötilasta. Tänä kesänä ei mulla olis siten ollu vielä jäähdyttämistä, oisko hiukan yli 24c ollu joskus, mutta ei oo kyllä ilppiäkään.
        Turku Loimaa akselilla perus yks kerros talo, 10 vuotta vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan vähän kiinni ulkolämpötilasta. Tänä kesänä ei mulla olis siten ollu vielä jäähdyttämistä, oisko hiukan yli 24c ollu joskus, mutta ei oo kyllä ilppiäkään.
        Turku Loimaa akselilla perus yks kerros talo, 10 vuotta vanha.

        Kukaan ei viilennä koneella jos ei ole helle. Kun pitää ulko-ovia ja tuuletusluukkuja auki aikaisin aamulla ja ehkä illalla niin pärjää ilman koneellista viilennystäkin.


    • Anonyymi

      Pistät suomalaisen naisen istumaan joka huoneeseen. Älä laita useampaa tai joudut liikkumaan luistimilla.

      • Anonyymi

        Pitää olla vanhapiika ja k-50. Vain silloin on riittävän viileää.


    • Anonyymi

      Avaa jääkaapin ovi. Sieltä tulee kylmää. Jos oikein kylmää haluat niin avaa pakastelokerokin.

      • Anonyymi

        Oletpa tosi humoreski. Kirjoita kirja niin pääset kuuluisaksi.


      • Anonyymi

        Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus.


    • Anonyymi

      Ilmastotoimia on kiristettävä huomattavasti ja lapioitava EU:hun lisää rahaa.

    • Anonyymi

      Ilmastontorjunta on ensiarvoisen tärkeää. Muuten ilmastotietäjät kuolee nälkään ja rahanpuutteeseen.

    • Anonyymi

      Pääasia että nämä aloitusten tekijät pysyy hengissä...

    • Anonyymi

      Tuo aloituksen kysymys 17-19 astetta on aika hölmön tuntuinen. Kyllä kait sen saa esim ilmalämpöpumpulla, mutta en kyllä suosittelisi sellaista. Kesällä on lämmintä ja siihen on totuttava. Rajansa kuitenkin kaikella; minulla on ilp:n jäähdytys päällä kaiken aikaa ja säätö 25 astetta. Sen verran täytyy kestää lämpöä ja kukkaro tykkää myös

      • Anonyymi

        Mikä viilennyshitleri sinä olet? Jokainen voi päättää oman mukavan lämpönsä ihan itse. Toisille 25 astetta voi vaikka aiheuttaa tuskia iän tai sairauksien takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä viilennyshitleri sinä olet? Jokainen voi päättää oman mukavan lämpönsä ihan itse. Toisille 25 astetta voi vaikka aiheuttaa tuskia iän tai sairauksien takia.

        Jokainen saa työntää päänsä vaikka pakastimeen minun puolestani, mitä tuosta kyselee.


    • Anonyymi

      Golf-virta lakkaa virtaamasta parin vuoden kuluttua. Niin ovat ilmastotietäjät ennustaneet.
      Sitten tulää Suomeenkin taas jääkausi.

      • Anonyymi

        Ei jääkausi vaan sellainen muutos että Utsjoki Kevon sääasema ei koskaan enää ole Suomen lämpimin havainnointipaikka.


    • Anonyymi

      En tarvitse noin matalaa lämpötilaa. 22 astetta on ihan sopiva nukkumiseenkin. Sen verran näkyy mökillä olevankin lämpöä sisällä tätä kirjoittaessa. Ilta on viileämpi, ehkä kaasujääkaappi lämmittää hiukan tätä tilaa, vajaa 40 m2 sisältäen pienen keittiön.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Huomenna teen sen

      Se on nyt päätetty. Pääsen pois tästä epätietosuudesta.
      Ikävä
      81
      3504
    2. Hakkarainen: persut Venäjän ja Pohjois-Korean tiellä

      Hakkarainen entisenä persujen kärkipoliitikkona tietää, mitä puhuu. https://www.is.fi/politiikka/art-2000010422614.html
      Maailman menoa
      200
      2012
    3. Ilouutinen! Anniina Valtonen heitti jymy-yllätyksen - Tämä ei jätä kylmäksi!

      Ohhoh, tämäpä ylläri! Anniina Valtonen sai puolisonsa kanssa lapsen viime vuoden lopulla. Lue lisää: https://www.suomi2
      Suomalaiset julkkikset
      26
      1968
    4. Fuengirola.fi: Kohuissa rypenyt Jari Sillanpää, 58, harvinaisessa haastattelussa: "Minä haluan..."

      Ex-tangokuningas on kertonut kuulumisiaan Espanjan Aurinkorannikolta. Että ei muuta kuin elämässä etiäpäin, Jari Sillanp
      Kotimaiset julkkisjuorut
      27
      1588
    5. Ootko muuten vieläkään hiffannut

      Että en kuulu sinun maailmaasi? On meissä samaa, ja samaa aaltopituutta oli, mutta tunsin oloni usein hyvin vaivautuneek
      Ikävä
      166
      1425
    6. Miten nyt sanoisin

      tämän sinulle. Oletko mielessäni päivittäin, kysyin itseltäni ja vastaus oli, kyllä olet. Yllätyin, päädyin oudoille tei
      Ikävä
      88
      1415
    7. Susta on tullut

      Ihana nainen. ❤️
      Ikävä
      52
      1119
    8. Mistä vuodesta

      lähtien olet ikävöinyt kaivattuasi?
      Ikävä
      99
      1075
    9. Tämä ei voi jatkua

      Näin. Eilisen jälkeen tulin siihen tulokseen.
      Ikävä
      55
      864
    10. Voitko vain unohtaa

      Minut. En ole sinun arvoisesi
      Ikävä
      59
      850
    Aihe