Huoneen viilennys

Anonyymi-ap

Eteläeuroopassa on hirmuhelteet, jos ne tulevat tänne, niin
miten saadaan makuuhuoneet viilennettyä 17-19 C-asteeseen?

21

711

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Helteellä huonetta ei pidä viilentää liikaa. 24 astetta on sopiva raja. Tolkuton viilentäminen voi saada aikaan seinissä kosteusvaurioita.

• Anonyymi

Ei lämmin luita riko. Lämpöisellä leikkuriin kunnon öljyt, monitra super sae 10-40

• Anonyymi

Nyt ei puhuta nurmikon leikkuusta vaan huonelämpötilasta. Sulla ei näköjään ole kaikki kotona.

• Anonyymi

24 on tosiaan sopiva säätö ilpille.

• Anonyymi

Varmaan vähän kiinni ulkolämpötilasta. Tänä kesänä ei mulla olis siten ollu vielä jäähdyttämistä, oisko hiukan yli 24c ollu joskus, mutta ei oo kyllä ilppiäkään.
        Turku Loimaa akselilla perus yks kerros talo, 10 vuotta vanha.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan vähän kiinni ulkolämpötilasta. Tänä kesänä ei mulla olis siten ollu vielä jäähdyttämistä, oisko hiukan yli 24c ollu joskus, mutta ei oo kyllä ilppiäkään.
        Turku Loimaa akselilla perus yks kerros talo, 10 vuotta vanha.

Kukaan ei viilennä koneella jos ei ole helle. Kun pitää ulko-ovia ja tuuletusluukkuja auki aikaisin aamulla ja ehkä illalla niin pärjää ilman koneellista viilennystäkin.

• Anonyymi

Pistät suomalaisen naisen istumaan joka huoneeseen. Älä laita useampaa tai joudut liikkumaan luistimilla.

• Anonyymi

Pitää olla vanhapiika ja k-50. Vain silloin on riittävän viileää.

• Anonyymi

Avaa jääkaapin ovi. Sieltä tulee kylmää. Jos oikein kylmää haluat niin avaa pakastelokerokin.

• Anonyymi

Oletpa tosi humoreski. Kirjoita kirja niin pääset kuuluisaksi.

• Anonyymi

Asialliseen kysymykseen asiallinen vastaus.

• Anonyymi

Ilmastotoimia on kiristettävä huomattavasti ja lapioitava EU:hun lisää rahaa.

• Anonyymi

Ilmastontorjunta on ensiarvoisen tärkeää. Muuten ilmastotietäjät kuolee nälkään ja rahanpuutteeseen.

• Anonyymi

Pääasia että nämä aloitusten tekijät pysyy hengissä...

• Anonyymi

Tuo aloituksen kysymys 17-19 astetta on aika hölmön tuntuinen. Kyllä kait sen saa esim ilmalämpöpumpulla, mutta en kyllä suosittelisi sellaista. Kesällä on lämmintä ja siihen on totuttava. Rajansa kuitenkin kaikella; minulla on ilp:n jäähdytys päällä kaiken aikaa ja säätö 25 astetta. Sen verran täytyy kestää lämpöä ja kukkaro tykkää myös

• Anonyymi

Mikä viilennyshitleri sinä olet? Jokainen voi päättää oman mukavan lämpönsä ihan itse. Toisille 25 astetta voi vaikka aiheuttaa tuskia iän tai sairauksien takia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä viilennyshitleri sinä olet? Jokainen voi päättää oman mukavan lämpönsä ihan itse. Toisille 25 astetta voi vaikka aiheuttaa tuskia iän tai sairauksien takia.

Jokainen saa työntää päänsä vaikka pakastimeen minun puolestani, mitä tuosta kyselee.

• Anonyymi

Golf-virta lakkaa virtaamasta parin vuoden kuluttua. Niin ovat ilmastotietäjät ennustaneet.
      Sitten tulää Suomeenkin taas jääkausi.

• Anonyymi

Ei jääkausi vaan sellainen muutos että Utsjoki Kevon sääasema ei koskaan enää ole Suomen lämpimin havainnointipaikka.

• Anonyymi

En tarvitse noin matalaa lämpötilaa. 22 astetta on ihan sopiva nukkumiseenkin. Sen verran näkyy mökillä olevankin lämpöä sisällä tätä kirjoittaessa. Ilta on viileämpi, ehkä kaasujääkaappi lämmittää hiukan tätä tilaa, vajaa 40 m2 sisältäen pienen keittiön.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi arkuuteni

Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän
      Ikävä
      53
      1077
    2. Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?

Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll
      Iisalmi
      22
      1050
    3. Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.

https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl
      Maailman menoa
      514
      838
    4. kenen näköinen

kaivattusi on ?
      Ikävä
      50
      824
    5. Mikä on ollut

Söpöintä välillämme?
      Ikävä
      46
      735
    6. Hyvännäköinen pakkaus

Olet hyvännäköinen pakkaus nainen.
      Ikävä
      37
      659
    7. Tykkäätköhän vielä minusta?

Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin
      Ikävä
      30
      616
    8. Muistatko Mikkelin panttivankidraaman?

Uusi draamasarja järkyttävästä tapauksesta on tulossa. Tositapahtumiin perustuva sarja ammentaa vuoden 1986 Mikkelin pan
      Maailman menoa
      62
      609
    9. Vihervasemmistofeministinaisasianaiset

Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE
      Sinkut
      181
      605
    10. Olet ihana

Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩‍❤️‍👩❤️😼😘
      Ikävä
      38
      562
    Aihe