Kun nyt Skuutteja ilmestynyt tuohon Talsoilan puttaamon kulmille.Skuutti kätevä kulkupeli kaupungissa.Jos kaaduttua ja otatte selffien auttaa hiukan,Kypärä kaatuessa auttaa paljon vaikka näyttäisitte sexyltä kypärän hihna auki.Kypärästä kaatuessa täysi hyöty vasta kun kypärän hihna on kiinni.
Skuutailijat Muistakaa kypärä
Anonyymi-ap
2
341
Vastaukset
- Anonyymi
Mitäpä tuo minulle kuuluu jos ilman kypärää skuutilla ajelette,itse en omien Skuuttieni kanssa ilman kypärää ajele.
- Anonyymi
Yhdelläkään skuuttarilla en ole vielä kypärää nähnyt ja muutenkin on viheliäisiä turvattomia ajopelejä. Ei valoja eikä mitään ääntä noissa sähkövehkeissä mutta vauhtia liikaa ja monen ajolinjat ihan mitä sattuu. Turuntiellä säästetään pitämällä katuvalot pimeinä niin niitä ei edes huomaa ajoissa. Nyt niitä lojuu muutenkin pitkin poikin missä sattuu. Turhia ovat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233